Praatgroep Feestmuizen / Oud & Nieuw 2014 - 2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 22 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LandOfFladdertjes

LandOfFladdertjes Forumleerling

Nee je hebt nog niks gemist hoor... Het koraalrif wordt binnenkort verwacht bij Bahamarama (stond ook in de nieuwsbrief van november geloof ik). En het gerucht gaat dat je daar gouden bananen voor nodig hebt.

En voor alle boeren en boerinnen GELUKKIG NIEUWJAAR!

2. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Iedereen de beste wensen voor 2015 en alle goeds voor het nieuwe jaar.

Mijn laatste eventgewas staat er op. o_Ok draaien de laatste raketten in de Baha molen, dus het nieuwe jaar begin ik met het afsluiten van dit leuke event. De stallen moet ik nog zetten maar dat doe ik pas als ik het eventgewas binnen heb gehaald en de raadselbomen moet ik nog vrijspelen want die zitten bij de knechten voor 48 uur en daar wacht ik nog even mee.

3. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Hier alleen fase 4 goud en diamant nog inleveren, dat zijn z'n 1.500 event gewassen. Omdat ik vanmorgen later was dan gepland om mijn comfortvelden te oogsten, kan ik vandaag niet 2 keer meer oogsten, maar gelukkig is dit niet meer nodig. Ik zet over een half uur ongeveer op 2 velden het eventgewas en dan op 1 veld de hibicussen zodat ik die mooi op voorraad heb en ze doen er ook precies 8uur over.
    Gezien ik nog voor 18 uur WAC heb en nog voor 33 uur aan knechten. Dus ik laat nog lekker mijn kwartveldjes staan en dan kan ik daar nog uitgebreid gebruik van maken. Morgen de stallen en de bomen er op en dan zien wat dat word.

Succes iedereen

4. boemer49

boemer49 Oudgediende

nog volop in beweging hier .... maar wens jullie ook een goed en gezond 2015,
    dat we nog maar gezellig mogen boeren samen ....en bedankt voor alle tips in 2014 ....!!!! veel van geleerd ...dank jullie wel ..
    groetjes en een fijne dag ...

eevee60 vindt dit leuk.
  5. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier met de laatste fase 6 goud bezig. De laatste vuurwerkbloemen staan erop. OOk nog wachten op de muisraketten

6. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Ik wens iedereen 12 maanden geluk,
    52 weken gezondheid, 365 dagen liefde,
    8760 uren plezier, Happy New Year!!

On-topic:
    o_Ok hier in principe het event klaar...ik moet alleen wachten op de muisraketten. ;)

katbla en langeveentje vinden dit leuk.
  7. tinus138

tinus138 Teller

Vanaf hier ook iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar.
    Stand hier nog 16 raketten, ong4100 vuurwerkbloemen de rest op voorraad, gaat wel lekker zo, met nog 72 uur op de teller .

8. joy1978

joy1978 Gelegenheidsauteur

Iedereen de beste wensen voor 2015.

Het event is bijna gedaan. Nog wat DI bijeen harken voor de laatste muisraketten en nog 1 veldje vuurwerkbloemen oogsten.

9. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Wij wensen iedereen een heel mooi 2015.

Het event is nog niet klaar, we lopen achter door alle festiviteiten. Drops zijn wel binnen, eventgewas nog niet.
    groetjes,
    farmermikkie, bassiefarmer en robbiefarmer

10. hennie12

hennie12 Forumleerling

iedereen een gelukkig en gezond 2015 toegewenst

hier nog 9 muisraketten uit de molen dan is het
    event gedaan allemaal veel suc6 nog

hennie12

11. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

Hier is het event op beide accounts klaar. Nu nog even wachten wat de stekjes en de mysteriestallen gaan brengen. Nu eerst maar weer wat voorraden op peil brengen en maar duimen dat we bij volgende events nietweer fokdieren nodig hebben :p
    Een gelukkig en gezond 2015 allemaal ;)

12. -iefje-57

-iefje-57 Forumleerling

Wie kan mij vertellen hoe ik bij het fokken van struisvogels steeds dwerg vogels krijg in plaats van emoes. Ik baal er van wat moet nog drie emoes hebben

Yvonne -iefje-57
    level 82
    Baha 105

13. eliot66

eliot66 Forumbeginner

ik kom muisraketten tekort, kun je die ergens kopen ??? of iets anders regelen ??
    ben te laat begonnen :(

14. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier nog 6 muisraketten. Morgenvroeg wel klaar

15. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

De beste wensen voor 2015

Ik heb zo juist het event afgerond;)xD

Cornelly52 vindt dit leuk.
  16. langeveentje

langeveentje Doorzetter

hier ook weer klaar,De beste wensen en veel gezondheid

17. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Deze kun je maken in de molen op baha. Hiervoor heb je DI nodig die uit de grond komt tijdens dit event. Succes nog want per stuk duren ze bijna 1.30uur.

Hier alle event gewassen binnen, zelfs bijna 300 over. o_Ok de DI volop over :). De laatste 8 muisrakketen voor 7 diamant draaien. Morgen kan ik dit event goed afronden en dan de stallen en de stekjes erop. Ben erg benieuwt wat er uit komt.

18. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Nou de laatste loodjes, nu is het wachten op de laatste muisraketten.
    De molen draait volop.
    Nog alleen maar 4 goud en diamant en 5 diamant en dan is het event klaar.
    Hopelijk heb ik me niet alweer vergist.o_O

19. harriejose

harriejose Forum freak

Hier ook alles klaar.
    Iedereen een gezond 2015.

20. boemer49

boemer49 Oudgediende

hier nu ook alles klaar welterusten .......

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.