Praatgroep - Feestelijk winkelen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 12 December 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Hier ook klaar :inlove: het is nog nooit bij mij zo snel gegaan dank aan 2x oogstbonus van 24 uur en wat extra Supermest.
    Nu hoop ik op een Kerstvakantie van BP kan ik eindelijk alles weer een beetje opschroeven :p
    Ik wens iedereen Fijne Kerstdagen.
     
    catootje65 en boermars vinden dit leuk.
  2. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier ook alles afgerond vanmiddag. Nu weer even de gewassen weer opkrikken
     
    boermars vindt dit leuk.
  3. boermars

    boermars Forum-hertog

    Ik moet nog 3 cadeau’s bij de hamster inpakken.
    Daarvoor heb ik nu nog 4.100 gewas en 80 cadeau’s,
    Eens even uitzoeken wat ik nodig heb en de faq doornemen.
    Alvast een veld met beverwerkplaatsen gezet, met het idee dat dit lekker veel DI geeft........
    edit
    4800 gewas en 360 DI benodigd, moet lukken..........heb 2 velden met kwarveldjes feestgewas staan.
    Drops is lastiger en afwachten.........:wuerg:
     
    Laatste bewerkt: 17 December 2018
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Beverwerkplaatsen lijken mij niet de juiste keuze als je drops wilt.
    Ze geven wel gegarandeerd een drop, maar ze duren veel te lang.
    En ze nemen ook nog eens 4 kwartakkertjes bezet.
    Als je in diezelfde tijd een stal of gewas zaait, die bijvoorbeeld een kwart van de tijd duurt, heb je in dezelfde tijd misschien 3 drops, terwijl uit die beverwerkplaats maar 1 drop kan komen.
     
    boermars vindt dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik zou voor vannacht anjers (of een ander lang gewas) neerzetten op die kwartveldjes en dan morgennacht weer. Dan heb je je dropjes echt wel binnen en nog tijd zat voor die 4800 eventgewas ook, want dat kun je morgen overdag dan doen. En dan kun je je beverwerkplaatsen gerust laten staan.

    En dan ook nog even mijn wedervaren: ik ben klaar. Na het oogsten van de anjers en de stallen kwam ik nog precies 2 DI tekort xD, maar die kwamen zowaar uit de tarwe die ik had neergezet omdat die bijna op was.Ik ben ook trots op het feit dat ik me alweer in heb weten te houden en niet met de supermest ben gaan smijten: ik heb er nu al 1150!

    Ik zag trouwens in de 'felicitatie'-popup dat de dieren bij het volgende event hun cadeautjes uit gaan pakken, dus hoe meer cadeautjes je maakt hoe beter lijkt mij.
     
    Laatste bewerkt: 17 December 2018
    -mikmak-, boermars en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier heb ik zojuist het 7e cadeau ingepakt. :music:Heel misschien haal ik vanavond ook nog nr 8. xD
    Morgen van 8 tot 8 uur werken, dus dan kan ik morgenavond ook 1x oogsten voor heel misschien nog een doos. Daarna is het over want woensdag weer werken tot in de middag.
     
    -mikmak-, rikmark en boermars vinden dit leuk.
  7. NJW3

    NJW3 Junior expert

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegen
    Kunnen jullie mij wac sturen, ik heb niks meer en dan gaat het helaas niet zo snel

    yes 1 wac ontvangen, weet niet van wie maar dank je wel.
    Ik ga het event overigens door drukte niet halen, maar op deze manier mss nog zoveel mogelijk proberen te halen
     
    Laatst bewerkt door moderator: 17 December 2018
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik kan nu niks meer sturen, maar morgen krijg je een wac van me.

    Overigens kun je die dingen ook gewoon kopen op de markt. Ze zijn niet echt heel erg goedkoop, maar als je bijvoorbeeld elke dag de gewassen op de eerste pagina van het oogstmenu bij het rode mandje koopt en op de markt verkoopt kom je een heel eind.

    Verder kun je eens kijken in de quests, daar valt ook regelmatig een WAC te verdienen.
     
  9. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    is wel fijn om iemand zo te helpen zat ook steeds zonder en duur dat het is maakt ze nu zelf
     
    rikmark en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zolang hoef je waarschijnlijk niet te wachten.

    Hier de boel helemaal omgebouwd. Op werk tussendoor 1x snel geoogst, daardoor heb ik wel wat DI mis gelopen, maar heb er nog vertrouwen in. Moet nog wel 3 cadeautjes, maar kan straks na mijn korte oogst van 2uur nog een cadeautje maken en moet ik er nog 2. Met nog 41 uur op de klok, een landje vol met stallen, een veld vol met mijn langste gewas en een veld met wat ik nog niet weet, moet het volgens mij haalbaar zijn. Al blijf ik dankbaar voor de DI die ik van mijn buren krijg.
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik kon precies nog een cadeautje inpakken. Nu 8. :music:Ik had 38 gewas over. Op naar nr 9 morgenavond. o_Ok nog net genoeg di voor 1 doos. 8)
     
    rikmark en kakelot69 vinden dit leuk.
  12. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    hoop dat je het haal schaapje stuur morgen anders een duifje krijg je een drops
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Lief van je hoor, maar ik ga de laatste 3 dozen echt niet halen. Geeft niets. Was een leuk event om te doen en ik ben nog super tevreden als ik tot en met 9 dozen ga komen. Dan heb ik echt elk minuutje gebruikt om zo ver te komen.
     
    gelderblom vindt dit leuk.
  14. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    maar als je di wil schaapje even een duifje en hij komt aan vliegen ;)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  15. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik ga het niet halen....moest gisteren nog 1 stinkdier en 3 varken...heb vandaag ingeleverd en moet nu nog steeds 1 stinkdier en 3 varken..:wuerg:..support na laten kijken en die komt niet verder dan 7 x terwijl het screenshot wat meegestuurd wordt al 8 x laat zien. baaaalen...moet eigelijk nog 3 x leveren

    edit: opgelost
     
    Laatste bewerkt: 18 December 2018
    rikmark vindt dit leuk.
  16. rikmark

    rikmark Forum freak

    Event afgerond dankzij de 100% bonus aan het rad.
    Stuur jullie nog wel DI buufjes, kan helaas geen stinkdier en varkentjes sturen :p

    Iedereen heel veel succes met de laatste loodjes.
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
  17. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Hier event afgerond
     
  18. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nu nog 2 kadootjes te gaan...4400 gewas en 123 di.....:p
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  19. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    is het probleem nu opgelost mikmak ?
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
  20. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende



    yep...gelukkig wel....:music:....nu de eindstreep nog halen....:p....
     
    boermars vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.