Praatgroep - Feestelijk winkelen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 12 December 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    klopt, maar ik ben zeer afhankelijk van de wifi.........:sleepy:....die doet het dan wel en dan niet...o_O...is dan zonde van de knechten....

    ik heb een coupon van 48 uur.....jij hebt er dus 48.....;)
     
    rikmark, vinc051, BoerAnnelies en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. boermars

    boermars Forum-hertog

    Yep ga er weer voor, vorig jaar goed afgesloten, dit jaar wordt lastig met werk en kerstinkopen, ga het wel zien, zag heel veel KC staan ideaal, heel hard nodig.
    Succes allemaal weer.
     
    Katinka1700 en jolanda13 vinden dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Kun je niet nog ergens een paar knechten uit de quests peuteren of heb je die al leeggehaald?
     
    Katinka1700 en jolanda13 vinden dit leuk.
  4. carinakiki

    carinakiki Forum-commissaris

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Amai, jullie doen allemaal of het iets van niets is . Voor mij lijkt dit wel moeilijk hoor.
    Maar succes voor iedereen, ik wist niet dat er een nieuw event begon. Ja ik kom niet veel op het forum.
    Ik heb dus korte gewassen gezet en mijn bomen al geoogst. Maar ja we proberen toch, ik zal wel een aantal dingen moeten kopen zoals de hitsingels die heb ik niet.
    Grtjes

    o_Ooo ik men net in men schuur gaan kijken ik heb wel hitsingels, alleen geen Skateboarden. Die heb ik net even snel gekocht. Maar sommige gewassen van de baha die heb ik niet, omdat ik de nodige level niet heb :( :( . Maar dan speel ik tot waar ik kan .Sorry ik wist niet dat je niet mocht dubbels posten .
     
    Laatste bewerkt: 13 December 2018
    Katinka1700 en jolanda13 vinden dit leuk.
  5. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    kan wel....maar moet ook nog naar buiten voor de wifi...en nog moet ie het doen......:oops:....( het is ook niet warm)
     
    Katinka1700 en jolanda13 vinden dit leuk.
  6. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Je kan ook bijvoorbeeld alleen 3 keer het cadeau met suikerriet maken en hetzelfde met de papegaaien doen.

    Voor beginnende spelers zijn bijna alle events moeilijk om helemaal te halen en verwacht ook niet dat zit snel zal veranderen, vroeger had je tussen de events door nog tijd om wat voorraad op te bouwen, tegenwoordig moet je alles kopen als beginnende speler

    tip: koop elke dag de gevraagde gewassen in het rode mandje in de zaadhandel

    deze
    Inpakpapier#1#2BeloningLevel
    [​IMG]1.600 Linttulp350 Suikerriet700 EP*eigen levelBaha
     
    Katinka1700, jolanda13 en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Op mijn werk heb ik ook geen wifi, en daar gebruik ik dan puffin op mijn telefoon om te oogsten. Moet je wel echt knechten hebben anders is het niet te doen. Nog afgezien van dat piepkleine schermpje (en mijn onbestuurbare worstvingertjes) zouden ze er niet echt blij van worden als ik elke keer drie kwartier weg bleef om een spelletje te spelen xD

    Je hoeft niet per se drie verschillende cadeautjes te maken per dier, dus je kunt ook gewoon 'dubbele' cadeautjes maken met gewassen/dieren/boomvruchten die je wel open hebt.
     
  8. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    geluk is met de domme....draai net een oogstbonus van 24 uur....:D
     
    rikmark, -matthias1952-, Sanham en 9 anderen vinden dit leuk.
  9. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier 270 di's uit me 3 velden kwartakkers klavertje 4

    nu 5 kwartier wachten omdat ik de ambachtsproducten vergeten bent te wisselen :sleepy:xD
     
    Katinka1700, jolanda13 en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  10. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier 242 di......:p
     
    Katinka1700, jolanda13 en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  11. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Das toevallig Mikmak! Ik heb er ook 242. Gister alleen bommel en de kalender geoogst. Beetje farm-moe. Dus valt me niet tegen die opbrengst DI's
     
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    191 dozen, met anjers. Dat is toch een mooi begin niewaar.

    En mikmak, wat fijn!
     
    Katinka1700, jolanda13 en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  13. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    yep..heb ik in al die jaren nog nooit gedraaid.....:music:
     
    rikmark, Katinka1700, kakelot69 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Anrah

    Anrah Gevorderde

    218 drops uit gemengde velden, met stallen en bomen en mijn stallen met rendieren doe ik ook echt niet weg, want geruchten blijken hier vaak waar te zijn.
     
    Katinka1700, jolanda13 en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  15. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Begonnen met 268 DI. Heb me nog niet echt verdiept in de FAQ maar kan het me nog herinneren van vorig jaar, komt vast wel goed :). Veel plezier allemaal!
     
    jolanda13 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  16. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    190 drops op trostgierst en rozenbottel op kwartveldjes
     
    Katinka1700 en missy-m85 vinden dit leuk.
  17. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    254 met kwart veldjes hortensia
     
    jolanda13 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  18. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    294 drops uit kwart veldjes Valeriaan
     
    jolanda13 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Nee hoor mik mak dat is de voorzienigheid moet zo zijn
     
  20. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Dan ben ik ook dom:music: draaide net het zelfde ;)
     
    jolanda13, janniekwak, -mikmak- en 3 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.