Praatgroep Feature Seizoenen

Discussie in 'Help archief' gestart door RonSchoof, 11 Oktober 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Vond ik ook xD (dat het een handig plaatje was)
     
  2. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Krijgen we nu elke keer een nieuwe seizoensbeker? Had gehoopt dat het 1 sieritem zou zijn wat we telkens kunnen upgraden.
     
  3. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Uit de FAQ

    .........Gletsjer seizoen, ontvangt iedereen het sieritem 'seizoensbeker I'.

    Dit item is te upgraden dmv de upgrades die bij alle seizoenen in het jaar 2020 te winnen zijn.
    Bij dit derde seizoen kan je 1 upgrade krijgen en dus upgraden tot 'Seizoensbeker II'.

    Daarnaast heeft dit sieritem ook nog speciale extra werking tijdens alle seizoenen in seizoenen (tussen de seizoenen door en na het jaar 2020 geeft hij alleen nog EP).

    Dus , nee we krijgen niet elk seizoen een nieuwe beker, maar zoals ik het lees wel elk jaar;)
    Maar degene die we nu hebben gekregen is te upgraden met de upgrades die we nog kunnen verdienen
     
    Sintra98 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  4. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Toch maar begonnen met inleveren .
    Heb wel voorraad en zie wel wat het wordt, ik vond de afgelopen week met de update van vorige seizoenbeker wel heel leuk.
    Zoveel beestjes weer in de schuur ....
     
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb niet zo veel beestjes meer in de schuur, maar ben wel heel lekker opgeschoten met de quests :inlove:
     
    vinc05 vindt dit leuk.
  6. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    hier idem dito. Eerst wilde ik deze overslaan totdat ik nog een keer goed keek en zag dat er een mierenstal te behalen viel
    in de extra level dus toch maar begonnen in te leveren en alsnog meedoen met dit event om de nodige extra seizoenspunten
    te halen zodat ik eerder klaar ben met seizoensbeker.
     
    kakelot69, LucieSchreurs en vinc05 vinden dit leuk.
  7. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ben aangekomen op level 20 en lever niet alles van de woonhuisklanten
    alleen die veel punten geven.
     
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ben nu halverwege 18. Bijna alles geleverd aan het woonhuis (alleen koffervissen en mieren niet), en morgen komen er nog wat punten bij van het event. Ik heb geen pas, en ook geen punten gekocht met muntjes.
     
  9. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ik heb event al af dus die zitten er al bij en die met farmmunten ook wel gehaald.
    Daar heb ik er toch genoeg van.
     
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb nooit farmmunten genoeg xD

    En ik verwacht het seizoen ook zonder farmmunten wel te halen, dat is me de vorige keren ook gelukt. Al is het natuurlijk wel een fijne stok achter de deur.
     
    -Pillow_ vindt dit leuk.
  11. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    nu nog 70 punten voor level 16 . nog niet van huidige event ingeleverd.
    ook de muntjes nog niet gebruik. gaat rustig aan de goede kant op.
    Met de muntjes tot nu toe ( 21-01)van huidige event op level 21 gekomen.
     
    Laatste bewerkt: 25 Januari 2020
  12. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Seizoen gaat lekker ben op level 33 , nog 6 tegaan
     
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Level 31 nu, en nog steeds niks gekocht voor farmmuntjes of echt geld. In aanmerking genomen dat er ook nog een paar events aan zitten te komen waarin vast ook seizoenspunten te verdienen zijn zie ik het helemaal niet somber in xD
     
  14. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Hier en bij grote broer ook halverwege level 31 ook de meeste muntjes van huidige event erbij.
    Geen muntjes gekocht dus gaat voorspoedig.
     
  15. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier ben ik nu bij eind level 30, heb alleen een paar keer een bestelling met de koffervis niet kunnen leveren

    Hier worden wel al een tijdje bijna elke dag dezelfde dieren, boomvruchten gewassen gevraagd bij de woonhuisbestellingen die koop ik maar op de markt want zelf de voorraden bijhouden is op deze manier niet te doen
     
  16. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Moet toegeven ik koop ook wel gewassen bij het mandje als de voorraad te veel achteruit loopt.
     
  17. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Level 38 is binnen , nu naar 39 om de mier te halen.
    Dan misschien door naar extra level 40.
     
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat doe ik ook hoor, alleen die hele dure hoog-level gewassen laat ik zitten als ik ze niet op voorraad heb.

    Inmiddels zit ik op level 36 en nog steeds niks gekocht, dus het loopt lekker :D
     
  19. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik sta voor 20 te wachten. Heb er niks aan gedaan, alleen de punten gekregen uit de events. Zelfs een event over geslagen waar seizoenspunten mee te verdienen was. Vond het de 1ste keer erg jammer van mijn gewassen, maar op deze manier pak ik toch mooi hier en daar een prijs mee :).
    Die mier was mooi geweest, maar die komt vanzelf wel een keertje.
     
  20. vinc05

    vinc05 Forum freak

    wij zijn aangekomen bij level 37 dus het miertje komt langzaam dichterbij.....
    Heb z'n eten al klaar staan en een plekje is er nog wel over dus laat maar komen....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.