Praatgroep Feature Seizoenen

Discussie in 'Help archief' gestart door RonSchoof, 11 Oktober 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Het seizoen zelf heeft geen eigen eventplanten maar bij events die tijdens het seizoen lopen kan je vaak seizoenspunten verdienen. Bij de faqs van de weekopdrachten is het al te zien dat er vanaf volgende week punten bij de beloningen zitten. Verder kan je dagelijks seizoenspunten verdienen door bestellingen te leveren in het woonhuis. Dit kan alleen als het seizoen bezig is anders krijg je alleen de normale beloningen.
     
  2. debeus

    debeus Doorzetter

    waar kan ik uitleg voor het tweede seizoen vinden ??????
    v ind het slecht dat dit niet fatsoenlijk wordt uitgelegd
     
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  4. anneke071997

    anneke071997 Forumbewoner


    Dank je wel enk.
    dan heb ik met mijn neus gelezen
    Maar waar zijn die eventplanten die ik nu toch echt wel heb te gebruiken?
     
  5. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Als je die van de weekopdracht zoekt dan vind je die op de plantage op Bahamarama
     
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

  7. anneke071997

    anneke071997 Forumbewoner

  8. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik snap er nog niets van, 'k zal morgen maar eens goed lezen. fijne avond iedereen
     
  9. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Zullen we deze praatgroep weer gebruiken om te praten over de feature Seizoenen en het lopende winterseizoen, en de gesprekken over de december-questenreeks winterverhaal houden in die eigen praatgroep?
    Ik snap dat winterkalender, winterverhaal, winterseizoen, winterjacht, allemaal erg op elkaar lijkt.
    Dat komt omdat het allemaal iets met de winter te maken heeft.

    Maar deze praatgroep gaat dus over dat reclamebord op je akkers en op de plattegrond.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  10. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    oké, ik zal morgen alles nog eens doornemen. waarschijnlijk zal het dan duidelijk zijn.
    alle problemen met de aankondigingen zullen dan wel opgelost zijn.
    de grote lijnen van alle events, leveringen staan er nu wel.
    dank je wel voor alle moeite, was wel heel zwaar werk,
    nog eens, "dank je wel"
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  11. boermars

    boermars Forum-hertog

    Nou heb ik eindelijk mijn seizoensbeker gevonden, wat een drama, het is dus een vogelwaterbakfonteintje, (1x1) met een kraai erop, maar die geeft dus geen bonus of iets van dien aard, is er ergens een lijstje wat deze basis item geeft? Of heeft iemand het toevallig gezien? Ik moet nog 10 uur wachten op oogsten en ben nieuwsgierig........:p
    bij mij staat aan waarde 17550, maar dat komt door de wolkenrijen etc. die eroverheen gaan.
     
  12. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    https://board-nl.farmerama.com/threads/seizoenen.34334/
     
    boermars vindt dit leuk.
  13. boermars

    boermars Forum-hertog

  14. boerkoekoek1234

    boerkoekoek1234 Doorzetter

    De beste manier om je farm leeg te plunderen, en zo goed als niets in de plaats te krijgen??
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  15. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik lever niets in bij het "huis". alles wat we zomaar krijgen is mooi meegenomen.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik lever alles wat ik kan missen, of kan kopen bij het rode mandje. Voor mieren en koffervissen ga ik echt mijn best niet doen, want die paar puntjes die je dan mis loopt zullen je echt de das niet omdoen.
     
  17. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Vind de prijzen voor dit seizoen zeer interessant. En kistjes, stallen en stekjes sparen is een persoonlijk doel geworden:)
    Afgelopen maanden ook alles opgespaard en er een adventkalender van gemaakt. Dus nu elke dag bepaalde kisten openen en met kerst alle stekjes en stallen het land op. Doel voor komend jaar is het hele volledige jaar sparen en dan in december alles gaan openenxD

    Gewassen en dieren lever ik wel. Maar alleen "hele" klanten, dus alle bestellingen voor het kistje.
    Producten lever ik alleen, als ik er genoeg heb. Zonnecollectors heb ik zo ie zo nog niet en koop ik ook niet. Mieren ook niet trouwens.
    Fokdieren lever ik soms. Afhankelijk van wat en hoeveel ze vragen. Voorlopig lever ik deze vaker niet, dan wel.

    Ik kijk per seizoen gewoon of ik de beloningen interessant genoeg vind. Vorig seizoen vond ik minder en heb toen maar een paar klanten geleverd. En alleen de beloningen ontvangen, die je kreeg door de events te spelen e.d.
     
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  18. vinc05

    vinc05 Forum freak

    ik heb nu geleverd tot nr 25 van de lijn bovenin .
    Lever bijna alles wat ze vragen maar heb nog geen algemener en die andere nieuwe.
    Nu komen ook de punten van de events dus gaat het hopelijk goed komen
     
    Laatste bewerkt: 17 December 2019
  19. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Voorzover ik weet krijg je geen gewone stallen alleen mysterieuze waar ze
    misschien uit kunnen komen.
    ik ben bij nummer 34
     
  20. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

    waarschuw ons dat we elven werkplaats moet kopen niet verdienen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.