Praatgroep Feature Seizoenen

Discussie in 'Help archief' gestart door RonSchoof, 11 Oktober 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boerinneke.01

    Boerinneke.01 Junior expert


    Dank jullie wel voor het uitrekenen!
    Inderdaad weer lekker sparen voor het volgende seizoen xD:p
     
    LucieSchreurs en venus261256 vinden dit leuk.
  2. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Door dobbelevent nu al 3 keer level 40 binnengehaald.
     
    Roadrunner14 vindt dit leuk.
  3. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

  4. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Goed bezig, Ik zit nu bij level 38:music:
     
  5. vinc05

    vinc05 Forum freak

    en ik heb net evenals broertje de stokstaartjes binnen gehaald.
    o_Ok nog maar gauw op het land gezet met SV dan vanavond een stokstaartje in de stal. wauw..

    Bij de werking van het seizoensitem staat ook :
    Duur: 23 uur
    Geeft: 2.000 EP/TEP
    Plaatsbaar op: 0,1,2,3,4,5,6,9
    Tijdelijke extra werking
    van 15 juni 2020 14:00 uur
    tot 22 juni 2020 14:00
    > 1 Farmmunt
    > gedurende 1 uur +1 oogst voor werkplaatsen.

    NIET vergeten dus werkplaatsstallen te zetten voor + 1 iedere dag....
     
    Laatste bewerkt: 5 Juni 2020
    farmermikkie, hendrika73, kakelot69 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier is het stokstaartje ook gearriveerd, alsmede de bitternoot :inlove:

    En bedankt @vinc05 , voor je reminder. Ik zou zo vergeten zijn dat sieritem neer te zetten xD

    Level 40 twee keer afgerond nu. Leveren aan de klanten doe ik niet erg meer, alleen om bij te passen als ik net tekort kom aan de seizoenspunten uit het event.
     
    venus261256 vindt dit leuk.
  7. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Stokstaartje is hier van het weekend ook aangekomen. :inlove:
    Nu voorraden terug aanvullen en weer verder met de quests.
     
    Arvonvan en -matthias1952- vinden dit leuk.
  8. Arvonvan

    Arvonvan Levende forumlegende

    Nou, dat was zweten hoor vanmorgen. Bij aankomst moest ik nog wel 2 hele seizoenspunten voor het stokstaartje:oops:. Dus eerst maar even 1 bestelling geleverd om het stokstaartje te verwelkomen op het erf:inlove::inlove::D

    En nu maar eens even hard door met het "normale" werk op de boerderij, zoals eeehm... Even denken hoor, waar waren wij ook alweer mee bezig

    Oh, ja, voorraden maken, voer opmaken, questen leveren en kistjes sparen, maar die laatste ga ik zo eerst maar eens even allemaal open maken. Is alweer ruim een maand geleden.
     
    vinc05 vindt dit leuk.
  9. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    En zojuist level 40 voor de 6 de keer binnengehaald.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  10. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik vind level 40 helemaal niet de moeite waard om voor in te leveren. Dus wat uit events komt, prima, maar verder lever ik niks meer.
     
    Boeretrien1, -matthias1952- en nientje1950 vinden dit leuk.
  11. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Hier net zo farmermikkie. Ik heb voor de eerste x meegedaan en het is me goed bevallen. Kom maar op naar het volgende seizoen.:p
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb level 40 vier keer gedaan, met de punten die nog uit de events kwamen (en één keer een beetje bijgepast door wat klanten te leveren). Maar om er nou mijn 'voorraden' nog erger voor over de balk te werpen, neuh.
     
    LucieSchreurs en -matthias1952- vinden dit leuk.
  13. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    En level 40 blijft op 6 keer staan want ga geen bestellingskamer meer inleveren.
    Volgende seizoen komt er ook weer snel aan.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  14. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Eigenlijk heb ik een algemene vraag, maar omdat hij ook hier mee te maken heeft zet ik hem toch maar hier neer...

    Hoe houden jullie na/tijdens zo een seizoen overzicht?
    Ik heb dit seizoen ook weer naar tevredenheid voltooid. Maar het is dus een giga-puinzooi geworden.
    Ik dacht slim te zijn en alvast met die werkplaatsen in de weer te gaan...
    En dan blijkt dus dat ik geen dieren meer heb voor in die werkplaats. Of dat ik niet genoeg voer heb... en erger... ook niet genoeg boomvruchten om het voer dan te maken... Dus moet ik eigenlijk álles tegelijk gaan maken om nu die werkstallen aan het werk te kunnen zetten.
    Ik heb dus blijkbaar veel meer geleverd dan ik zelf dacht...

    Hoe houden jullie bij zoiets overzicht?
     
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik koop de meeste van die spullen op de markt.
    Een overzicht maak ik niet.
    Voor voer kijk in in de molen, sorteren op aantal, en dan houd ik een bepaald minimum aan. Zo kom ik nooit tekort.
     
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou eh... niet xD

    Als ik met een bepaalde werkstal aan de gang wil kijk ik eerst even in de schuur of ik er wel voer en beesten voor heb. Meestal heb ik wel voldoende voor een eerste rondje, en eventueel zet ik dan extra voer in de molen en/of dierenverblijven op het veld. Als ik niet eens voldoende heb voor het eerste rondje ga ik even langs de markt.

    En wat het voer betreft: gewassen die daarvoor nodig zijn koop ik bij het rode mandje en bepaalde bomen zoals kastanjes, goudblaadjes, lijsterbessen en abrikozen heb ik vrijwel altijd op staan. De bomen die je gewoon bij het rode mandje kunt kopen zet ik af en toe in grote aantallen op als er een tekort dreigt, of ik koop de vruchten op de markt als de prijzen een beetje acceptabel zijn.
     
    venus261256 vindt dit leuk.
  17. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    heb het seizoen voltooid maar de 40 blijf knipperen hoe kan dat


    denk niet dat ik het nog een x doet
     
  18. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Dank jullie wel voor de antwoorden.
    Ik merk het al... Ik moet vooral voorraden hebben ;) Boerenduiten lijk ik altijd te kort te hebben, dus misschien moet ik die ook eerst maar eens sparen.
    Ik denk dat ik gewoon te veel en te snel wil gaan... Misschien moet ik gewoon maar eens wat relaxter bezig gaan en eens af en toe wat overslaan zodat ik dingen op voorraad kan maken ;)
     
    farmermikkie en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  19. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    als je iets niet weet vragen anita-144
     
  20. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    inderdaad , gewoon vragen. We zijn allemaal met valllen en opstaan volwassenen geworden in dit spel;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.