Praatgroep - Fascinerend koraalrif

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 5 Juni 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik zaai alleen maar eventgewas. voor de drops heb ik geen nood aan lange gewassen. als ik zo naar je aantal drops kijk zijn die bij jou ook in overvloed aanwezig
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  2. jkantenzn

    jkantenzn Gevorderde

    ik ben klaar met dank aan bonus 12 uur 200 procent van het rad:inlove:
     
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Met nog maar 50 uur op het klokje gaan er hier vanavond idd eventgewas op voor de nacht en dan kijken hoever we nog komen
     
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Met 4 x per dag eventgewas oogsten, kan je ook nog een aardige nacht maken.

    Bijvoorbeeld oogsten om 7 uur, 12 uur, 17 uur en 22 uur.

    Met de 3 bahavelden vol met kwartakkertjes, en een wac aan, krijg je per oogst meer dan 1500 (1596 om precies te zijn) gewas, dus ruim 6000 gewas per dag.
    Als de voorraad dropitems het toestaat, kan je zo een flinke slag slaan iedere dag.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Op 55 gewassen na is de octopus binnen, dat word dus de volgende oogst over een kleine 5uur. Dan heb ik rechts helemaal klaar en kan ik verder met links waar ik nog steeds op nr 13 sta.
    Ga voor de staak en dan zie ik wel weer verder. De kolibrie heb ik gelukkig al in het 2voud op mijn landje staan ;).
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  6. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    links opdracht 17 gedaan maar geen 5 gouden bananen gekregen
     
  7. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Hier vier oogsten per dag en in het weekend soms "maar" drie, en alleen maar eventgewas gezet, en drops nog steeds genoeg. Het lijkt mij dus prima te doen. Bovendien 441 parels en daarbij wat je nog gaat krijgen lijkt mij meer dan voldoende, mijn raad alles op het eventgewas, dn gaat het absoluut goed komen
     
    farmermikkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  8. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    nog 160 eventgewasen voor de octopus! dat komt goed. Aan de andere kant bij 19, denk dat ik de staak nog wel ga redden.
     
    farmermikkie en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  9. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Bij de volgende oogst, de wolkenrij binnen. Dan zien hoever ik nog ga komen, of het hele event uit te spelen is.
     
    LucieSchreurs, -Coco1968- en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  10. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Zojuist de wolkenrij binnengehaald. Nu zouden het nog 5 oogsten zijn om alles te halen, ik zal goed moeten tellen om dinsdagochtend af te kunnen ronden.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  11. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik heb het nog niet uitgerekend maar de wolkenrij is denk nog wel haalbaar, als we van te voren hadden geweten dat we genoeg di's uit het eventgewas kregen had ik 3 keer per dag dat kunnen doen maar met die absurde hoeveelheden gewas en elke keer een andere droprate weet je dat niet van te voren.

    Ze zijn bij BP natuurlijk gek genoeg om de volgende keer een event te houden waarbij we 5 keer per dag een 5 uurs gewas moeten gaan oogsten om een event helemaal te halen :wuerg:
     
    catootje65 en farmermikkie vinden dit leuk.
  12. catootje65

    catootje65 Junior expert

    Hier de octopus en de wolkenrij binnen, ik heb stille hoop dat ik morgen het hele event ga halen :)
     
    farmermikkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  13. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hier nog 50 gewas voor de Octopus, kan ik dan kijken hoever ik nog kom aan de andere kant. Gisteren ging het weer mis om vaak genoeg te oogsten. Maar blij dat de Octopus nog wel blijkt te lukken.
    Op het andere account vanmorgen de java-appel vrij kunnen spelen. Geen idee wat ik daar nog tegenkom en of ik daar nog tot 75 kom. Vanwege de GB aan de andere kant heb ik daar gisteren nog een stuk aan de linkerkant gespeeld.
     
    catootje65 en farmermikkie vinden dit leuk.
  14. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Zojuist de wolkenrij gehaald, ben echt benieuwd of ik het hele event ga halen. Voorlopig in ieder geval mijn 2 startdoelen gehaald.
     
    catootje65, -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  15. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    hier de wolkenrij ook binnen nu eens kijken hoever ik kom en of ik de eindstreep haal
     
  16. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Wolkenrij en octopus hier ook gehaald en de rest doe ik niet meer, dit was mijn doel en ik vind het genoeg.
    Eigenlijk ben ik een beetje klaar met eventgewas en drops, het is almaar hetzelfde.:(
    Andere event ook klaar:)
     
  17. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Zijn er twee soorten suikerappel? Ik moet er voor het event 16 inleveren en er staat dat ik er 0 heb terwijl ik meer dan 3000 rolinia suikerappels heb.
     
  18. Lieve

    Lieve Halfgod

    Links helemaal af en rechts 46 gedaan maar voor tot op het einde moet ik nog 6555 blauwe sterren hebben is best veel op goed 1 dag
    als het zolang zou duren als boerderijklusjes dan misschien maar nu ik vrees het niet te halen, toch blij met de wolkenrij al
     
  19. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    De suikerappel komt van de Annonaboom. Die staat in kamer 10 van de apentempel
    [​IMG]
     
  20. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Dank voor het antwoord. Die ga ik tijdens dit event niet vrijspelen dus einde event voor mij.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.