Praatgroep - Fascinerend koraalrif

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 5 Juni 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Hier op 45-17, richt me nu eerst op de octopus, dan op de wolk
     
    Huhmmie38 vindt dit leuk.
  2. Huhmmie38

    Huhmmie38 Junior expert

    Wolkenrij is binnen dankzij de 100% 24uurs bonus, nu rustig verder met de linkerkant. Toch nog flink wat gewassen nodig, misschien laat ik de kolibries wel schieten.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  3. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Ik heb de octopus binnen, nu starten aan de linkerkant. Spannend.
     
  4. jkantenzn

    jkantenzn Gevorderde

    links ben ik bij63 en rechts klaar
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  5. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    de octopus is binnen hier nu de wolkenrij nog
     
    -Coco1968- en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. etoe51

    etoe51 Junior expert

    Lieve boerenvrienden.
    Het is me weer niet gelukt om mee te doen met het event op Bahamerama. Te kort aan gouden bananen.
    Kan me niet voorstellen wat verkeerd is gegaan.
    Dacht vanmorgen ik stop ermee. Was al zo'n eind op weg en toen zag ik dat ik drie bomen mis. Dus weer een
    event dat mis loopt. Ik ga heel erg aan mezelf twijfelen. Heb er normaal zoveel plezier in.
    Ik sta open voor goede tips zodat ik er plezier in blijf houden.
    Alvast bedankt.
    Groetjes Greetje
     
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Hoi greetje
    misschien volgende keer hier vooraf vragen wat je nodig hebt precies
    En dan kijken of je dat allemaal al vrij hebt gespeeld
    Als er bij een baha event staat moeilijk......
    Dan is het altijd opletten geblazen of je iets al vrij hebt gespeeld.
    Dan kun je vooraf kiezen ik doe niet mee.
    Mijn vriendin speelt nog niet zo lang en vroeg vooraf wat zal ik doen.
    Ik heb heel hard geroepen NIET spelen omdat het dan frustrerend is.
    Er zijn hier genoeg spelers die je kunnen adviseren hierin.
    Of als je vooraf weet ik kan tot zover spelen..... doe je misschien wel mee maar is de teleurstelling er niet van het niet uit kunnen spelen.

    In mijn tip stond met dikke rode letters goed kijken of je alles kan leveren en dan een keuze maken

    Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
     
    pipelepo en farmermikkie vinden dit leuk.
  8. etoe51

    etoe51 Junior expert

    Mieke heel erg bedankt voor je reactie.
    Ik had zeker beter moeten opletten. Ik heb altijd heel veel aan je goede raad maar heb deze keer echt niet goed op gelet.
    Het is zo jammer dat het de tweede keer is op Bahamerama. Die gouden bananen doen me de das om.
    Ik spaar munten om ze straks te kopen. Ik ben er bijna.
    Heel fijn dat ik nou net van jou een reactie krijg. h
    Het eerste wat ik doe bij een event is jouw adviezen lezen net als mijn zusje.
    Dank je wel hiervoor.
    Groetjes Greetje.
     
    _Jeanie_ en farmermikkie vinden dit leuk.
  9. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Het altijd zeeeeer raadzaam eerst de praatgroep van een event te lezen. Als ik dat ook had gedaan dan had ik niet lukraak links en rechts ingeleverd maar mij op de rechterkant geconcentreerd. Maar ja, had even iets anders aan mijn hoofd in RL, dacht het allemaal wel te weten. Uiteindelijk kom ik hier en dan krijg ik een tik op mijn neus voor mijn luiheid. Ik had bijna de Octopus kunnen hebben en nu is het maar de vraag of ik het ga halen. Aan de parels ligt het niet. :oops:
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Het is nog 64 uur dus komt wel goed denk ik .....
     
    LadyFamerieke, janniekwak en -matthias1952- vinden dit leuk.
  11. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat hoop ik. Ik ben ook pas bij nr 45 rechts en de aantallen gewas lopen steeds meer op. Misschien morgen toch maar eens kijken dat ik de watervallen leeg maak voor gewas. Want aan de drops ligt het bij mij ook niet.
    Op de farm heb ik genoeg eventgewas, waardoor ik de speeltijden iets gemakkelijker aan ga passen aan de 6 uurs gewassen, en op de farm heb ik weer stallen neergezet zodat ik ook wat mest krijg.
     
    LadyFamerieke vindt dit leuk.
  12. hoppetje

    hoppetje Regelmatige auteur

    Rechts klaar en links stap 40 ingeleverd. bijna de wolkenrij.
     
  13. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Als jij al twijfelt....ik ben rechts bij 34 en wat je zegt, ze willen meer, meer, meer en bij het andere spel is het wel de drops die de boel vertraagt. Het ging juist zo goed de laatste tijd. o_O
     
  14. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Hier gaat het lekker . rechts helemaal af en links op 16. Aangezien ik dag en nacht eventgewas zaai, zie ik dit wel goed komen

    scheelt misschien wel dat ik niet perse tot de kolibries hoef van mezelf, daar heb ik al twee stallen van
     
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik ben nu bij 57. Vanmorgen de stallen eraf gegooid die klaar waren en mest op de gewassen om te proberen 3x te oogsten overdag. Met 3x per etmaal kom ik er duidelijk niet. Ik wil de andere kant eigenlijk ook nog graag doen. Ik zie wel hoever ik kom. Hopen dat ik morgen toch de octopus krijg.
     
  16. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Ben bij 19-53, heb de felblauwe parels af om de octopus te krijgen, moet nog ongeveer 3500 eventplanten daarvoor. Als dat lukt dan ga ik weer verder met de andere kant. (maar dan zou ik al op 19-75 zitten.....)
     
  17. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Rechts is klaar, dus de octopus is binnen. Links staat nu op 21, weer wachten tot de gewassen klaar zijn.
     
    Huhmmie38 en farmermikkie vinden dit leuk.
  18. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik bouw de watervallen ook het liefst niet om. Heb daar allemaal bijzondere stallen en bomen staan en fabrieken e.d. , maar ik ben voor het event even gaan kijken hoeveel gewas ik dan per oogst had en kwam tot de conclusie dat het krap zou worden zonder watervallen. Heb dus alleen de fabrieken ed laten staan en heb nu ruim 1500 gewas per keer. 27330/1503 was ruim 18x zaaien. 4x per dag is dus 4.5 dag.
    Ik moet nu nog 5x oogsten. dus komt goed. Maar om dit event te halen als je geen oogstbonus draait, heb je zeker een gedeelte van de watervallen nodig.
     
    -Coco1968- en Huhmmie38 vinden dit leuk.
  19. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik sta nu links op 74 en rechts is klaar.

    Ik heb dus 4 keer per dag eventgewas geoogst, en had ook alle velden leeggehaald, op een paar pakhuizen en 6 huisdiertjes na.
    Helaas geen oogstbonus gekregen. Maar 4 x per dag oogsten is natuurlijk niet normaal.
     
    Laatste bewerkt: 10 Juni 2018
    janniekwak en Huhmmie38 vinden dit leuk.
  20. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier gaan er 2 keer per dag eventgewas op en een lang gewas voor de nacht met een tikimasker,
    Ben nu rechts bij 74/75 en links bij 13 /75 en heb nu nog 441 parels en 152 eventgewas.

    BP mag er wel een paar dagen bij doen, want volgens mij hebben ze dit niet getest qua haalbaarheid

    (het is natuurlijk wel haalbaar als je je eventgewas precies oogst wanneer het klaar is maar dan is het de vraag of je genoeg di's hebt en je geen slaaptekort hebt met elke dag nog geen 5 uur nachtrust :oops::wuerg:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.