Praatgroep - Fascinerend koraalrif

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 5 Juni 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jkantenzn

    jkantenzn Gevorderde

    ik heb mijn octopus binnen, leuk om voor 12 uur 200 :inlove:procent te draaien
     
    -freedom5555-, bepsels, herma1234 en 10 anderen vinden dit leuk.
  2. boermars

    boermars Forum-hertog

    klopt helemaal, ik ben rechts begonnen en lever daar in voor de octopus idd.
    zit al op 40 in middels.:D
     
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Voorlopig gaat het goed, zowel overdag als 's nachts eventgewassen erop en de drops blijven nog niet achter. Rechts nu op 45, links op 7. Wachten tot de gewassen weer klaar zijn. :music:
     
  4. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    ik zit rechts op 55 met bijna 400 gewas en 266 parels. Ik geloof dat de parels geen probleem zullen worden. Qua gewas moet ik voor 125 x spelen nog 11.400 als ik het goed uitgerekend heb. Heb alles eraf gehaald behalve mijn menagerie en arboretum met de nieuwe bomen. Mijn gevoel zegt dat ik elk veldje nodig ben :)
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  5. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier heb ik vannacht chayote met een tikimasker erop gehad, ben nu rechts bij 47/75 en heb 330 parels en 460 eventgewas
     
    _Jeanie_ vindt dit leuk.
  6. jkantenzn

    jkantenzn Gevorderde

    hier rechts af en links ben ik bij 33 aanbeland
     
    _Jeanie_ en boermars vinden dit leuk.
  7. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Rechts ben ik bij 65 beland, zo fijn dat de octopus te behalen is. Hier is ook alles eraf op een pitanga na. Denk dat het wel te halen is
     
    _Jeanie_ en boermars vinden dit leuk.
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Hier hang ik op 75 gewas te kort grrrr
    paar uurtjes wachten op de octopus
     
    -freedom5555-, _Jeanie_ en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Jullie zijn wel weer snel hoor. Ik ga nu echt eerst voor rechts, sta daar voor nummer 37 te wachten op de volgende gewassen. Links sta ik bij nummer 13 te wachten. Wil netzo als de meesten hier erg graag die octopus hebben. Maar ja dan ben je op 75 en ik wil de staak ook. Links moet dus ook wel wat gebeuren.
     
    Huhmmie38 vindt dit leuk.
  10. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    als je echt de octopus wilt, dan zou ik toch eerst rechts helemaal afmaken. dan kan links ook nog, als je er tijd voor hebt.
     
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ja dat klopt, maar was begonnen met links en rechts om en om. Toen even weer de prijzen bekeken.. vanaf toen volledig voor rechts gegaan. Maar ja links stond al op 13. Daar blijft die dus ook nog wel even staan ;).
     
  12. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Joepie bij de volgende oogst op beide accounts de octopus.
    op babyaccount toch maar de vier bomen uit de tempel gehaald om die javaappel te bemachtigen.
    nu al het gewas voor de linkerkant nog verbouwen.
     
  13. hoppetje

    hoppetje Regelmatige auteur

    Rechts op 64 en links op 14. Drops heb ik genoeg om de wolkenrij te halen, wachten op gewas, da's voor morgen.
     
    Huhmmie38 en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  14. schapenkop

    schapenkop Forumbeginner

    Weet iemand wat de suikerappel is, heb al de rolina suikerappel gekocht maar die is het niet.
     
  15. catootje65

    catootje65 Junior expert

    Dat is de vrucht van de annonaboom
     
  16. schapenkop

    schapenkop Forumbeginner

    Oke dankjewel, die heb ik helaas niet, kan ik dus niet verder met de linker kant.
     
  17. boermars

    boermars Forum-hertog

    Zo ff doorgegaan tijdens het werk vannacht en de octopus is in de pocket,:D
     
  18. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    rechts op 75 die is klaar links zit ik op 35, moet wel zeggen dat ik de oogstbonus gedraaid had anders was ik nog niet zo ver.
    Iedereen veel succes.

    edit: net aangekomen bij 38 nog 7 stappen voor de wolkenrij. :D

    Om alles te halen nog 8790 eventgewas en 315 drops, dat moet lukken ;)
     
    Laatste bewerkt: 9 Juni 2018
    boermars, Huhmmie38, farmermikkie en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Rechts is klaar, 75 opdrachten af en de octopus binnen :) Links sta ik stil bij 21, gewassen zijn op. Volgens mij moet ik nog 3600 gewas voor de wolkenrij. Wil ik alles dan moet ik nog een heleboel pff. DI maak ik me geen zorgen om, voor de wolkenrij heb ik ze al binnen.
     
    Huhmmie38 en farmermikkie vinden dit leuk.
  20. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    rechts sta ik klaar om vanmiddag als de gewassen klaar zijn, de octupus binnen te halen. Links nu op 7, hoop dat ik in ieder geval de wolkenrij ook nog wel ga halen.
     
    Huhmmie38 en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.