Praatgroep Farmerama strip #8

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 23 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Hier het event afgerond:), ik vond die 8 uur gewassen erg langdradig maar ik heb het weer gehaald.

schaapje52, robbiefarmer en Daxter1966 vinden dit leuk.
  2. truus1949

truus1949 Forum prof

vond ik ook dacht dat er geen einde aan kwam maar alles weer gehaald en een kiwi erbij en weer een bever die krijg ik zoveel de laatste tijd

bjorke-annika vindt dit leuk.
  3. kokkertje

kokkertje Forum-commissaris

Hier ook alles weer in de 'normale' modus. Heb fase 4 gehaald, maar ruim 210 drops in 1 dag is niet te doen. Jammer !! de uitslag van de stallen ga ik straks zien . . . .

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  4. maffie45

maffie45 Forumbeginner

Heeft er mischien nog iemand dropitems over voor mij..Ik red het anders net niet
    Heb alles al behalve de d,i
    Heel erg bedankt

5. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Hier het event vanmorgen ook afgerond nog ff wat gouden snorren maken.
    Wel jammer dat er weer een 8u. gewas bij zat.

6. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

hier het event inmiddels ook afgerond ik vond het een leuk event behalve de 8uurs gewassen
    maar ik vrees dat we daar niet meer vanaf komen

DarkDevilDude en bjorke-annika vinden dit leuk.
  7. bjorke-annika

Weet je wat het is, het is veel te langdradig die 8 uur gewassen, je gaat zaaien en verlaat het spel weer en je komt over een uur of 6 weer eens terug.

8. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ja, en ik vind het voor de afwisseling heerlijk. We hebben nu weer een aantal events gehad zonder 8 uurs gewas. En ik vond het leuk om wel weer een 8 uurs gewas te hebben. (en dan bedoel ik dus niet dat ik graag wil dat ze weer bijna alle events terugkomen)
    Met een knechtencoupon van 12 uur kon ik een keer lang en kort eventgewas zonder mest doen en daarna een nog langer gewas opzetten. o_Ok een keer met 3 uurs coupons gewerkt. Dus s'morgens lange gewassen geoogst met een korte coupon, korte gewassen gezaaid tot ik bijna moest vertrekken, en toen de 8-uurs gewassen gezaaid. Bij thuiskomst waren ze dankzij het water klaar.
    Het waren gelukkig ook geen 20 of 30.000 lange gewassen, maar een mix van beide. Dus de dagen dat ik meer tijd had, heb ik de korte eventgewassen gedaan.

9. truus1949

truus1949 Forum prof

klopt hellemaal en vond het wel erg veel je moest wel dag en nacht zaaien en oogsten anders haal je het niet

10. -Coco1968-

Je bent de laatste 24 uur dus nog hard nodig. De drops wel binnen?
    Ik was gistermiddag klaar. Iedere nacht langere gewassen gedaan en gistermiddag de laatste eventgewassen en drops van hetzelfde veld gehaald.

11. bjorke-annika

Weet je wat het is het spel is dan erg vervelend aan het worden er zit geen actie meer in en is dan saai
    Bij mij is het dan zo van, o ja ik moet nog even oogsten en zaaien en dan verlaat je het spel weer
    Ik heb wel eens leukere tijden bij Farmerama meegemaakt, je kunt dan wel zeggen van: je bent niet verplicht om mee te doen maar ja je bent een maal met het spel bezig dan ga je ook door.

schaapje52 vindt dit leuk.
  12. -Coco1968-

Een event wat je echt niet leuk vind, kun je ook een keer overslaan zonder het spel links te laten liggen. Er zijn er meer die voor 300 BD per stuk liever de mest en de kippen (dus per uur 600 BD) verkochten dan met het event mee deden.
    De vraag is dus hoeveel tijd je hebt, en hoe je die tijd indeelt. Daarmee kun je het voor jezelf spannend maken. En met alles eraf is het met WAC en kwartveldjes na het maken van de startvoorraad maar 6x oogsten in 6 dagen. In die 6 dagen zul je toch wel meer dan 6x meer dan 5 uur achter elkaar niet kunnen spelen? Met voldoende rode en oranje kippenhokken was de kans groot dat je de drops wel binnen kreeg door s'Nachts die lange eventgewassen te zaaien.
    Naast het zaaien is de markt aardig levendig. Vooral als het om de stallen en producten gaat.
    Ik heb me tijdens dit event dus geen moment verveeld. Wel 1 dag met lange gewassen alles met de hand geoogst.

13. bjorke-annika

Ik ben begonnen met het spel Farmerama en dan ga je er ook voor, dus dan niet een event overslaan hoe vervelend en saai het ook voor mij is.
    Maar ik denk dat meerdere spelers het met mij eens zijn, 8 uur gewassen liever niet.

14. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Ik vond dit event toch wel levendig en hier en daar beetje trickie.
    Gelukkig was er ook een 4 uur gewas naast. Daar was ik nog wel blij mee.

En ik had wat spice erbij gedaan klokje starten zodra ik eerste eventgewas ging oogsten

Laatste bewerkt: 30 Maart 2015
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  15. joke1948

joke1948 Forum-baron

Hieperdepiep, ik kreeg een kiwistal uit de misterieuze stallen

16. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

wow dat is zeer mooie oogst joke

17. marknicole

marknicole Forum-overlever

Dank je,de farm van joke is ook van mij, hier zat een ooievaar bij, helemaal tegek.

schaapje52 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  18. bjorke-annika

Gefeliciteerd leuk hoor:)

19. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Vanmorgen 1 veld met spinazie kunnen oogsten en daar kwamen maar liefst 29 DI uit. Dan heb ik er verder niks bijzonders mee gedaan. Wel activeer ik voor het oogsten eerst al mijn staken, haal ik mijn cadeau binnen, draai aan de molen. Mijn bekers staan sinds deze week op 30% :inlove: hierdoor komen er ook wat meer DI binnen.

Dit event was voor mij te doen. Heerlijk de afwisseling tussen de 4uurs en 8uurs gewassen. 8uur kun je nog een keer in de nacht zetten, al zette ik dan meestal lange gewassen voor de DI.
    Ben erg blij met de staak. Nu even dieren aan het fokken en dan hop naar het volgende event :)

Ik kan vandaag nog een paar DI versturen dus als mensen er nog belang bij hebben. Doe maar een duifje.

20. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Dubbel gefeliciteerd!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.