Praatgroep Farmerama strip #8

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 23 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

hier een koeienstal oranje en een bijenkorf oranje.....

2. pino460

pino460 Forum-hertog

Het event net afgerond en die al klaar zijn gefeliciteerd en die nog bezig zijn veel succes

schaapje52 vindt dit leuk.
  3. Wendie

Wendie Forumbewoner

ik snap niet hoe jij al de DI bij elkaar hebt (en met jou nog meer die het event al af hebben)

de koekoeken die nu te koop staan op de markt, kun je dus niet in de barbier gooien?? begrijp ik dat goed?

werken de ambachtsproducten zoals valentijsverrassing en voorjaarsboeket ook?

Laatste bewerkt: 28 Maart 2015
  4. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Koekoeks op de markt zijn dezelfde als die je in de schuur hebt van vorige koekoeksevents en die je op de markt koopt.
    En zijn geschikt voor het voeren van de barbier.

Deze ambachtsproducten werken ook voor het koekoekverblijf en de barbier.

5. spelboyke

spelboyke Oudgediende

het event afgerond 735 mokken over.
    gefeliciteerd die klaar zijn en succes voor die nog bezig zijn.

bjorke-annika en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. kylie2003

kylie2003 Forumbeginner

produceert de permanente barbier werkplaats ook al gouden snorren tijdens dit event?

7. pino460

pino460 Forum-hertog

Ja die maakt al gouden snorren de eerste 4 al binnen uit de stallen kwam een paardenstal rood en die andere geitenstal oranje niks
    bijzonders dus

8. marknicole

marknicole Forum-overlever

Hier ook koekoekverblijf, eraf gehaald, en weer terug, nog steeds koekoekverblijf.

9. bibi9999999

bibi9999999 Teller

je hebt 4 koekoeksverblijven gekregen bij fase 2 en ook 4 kammen met die 4 kammen heb je waarschijnlijk barbiers gemaakt alleen moet je dan bij je dieren even zoeken want hij staat ergens halverweg tussen je andere dieren en het koekoeksverblijf staat vooraan Typ bovenaan maar eens barbier in en je hebt ze zo gevonden......

Laatste bewerkt: 28 Maart 2015
  10. marknicole

marknicole Forum-overlever

Dank je, ik heb 2 x uitgelogd, en nu staat er barbier, het is toch wat hé.xD

11. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Fase 4 af op de snorren na. De gewassen van fase 5 zal wel lukken, maar nog 350 mokken... dat zal wel kantje boordje worden.

12. perenboom1966

perenboom1966 Forumbeginner

Ik heb per ongelijk Koekoekverblijven gekocht zag niet dat ik de barbier moest hebben voor de snorren heb nu helaas geen kammen meer is er een ander manier om aan kammen te komen opdracht waar je de kammen bij krijgt heb ik af dus ik kan nu niet met een opdracht aan kammen komen.

13. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik denk dat je toch de barbier hebt gekocht. De koekoekverblijven heb je gekregen bij opdracht 2. Kijk nog even goed in je inventaris. Ze staan er vast tussen.

-Coco1968- vindt dit leuk.
  14. polkey

polkey Oudgediende

Je kunt toch geen koekoekverblijf kopen, die hebben er nooit gestaan.
    Is de algehele verwarring die bij veel mensen is geweest.

15. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Door allerlei drukte in het echte leven,net pas fase 1 en 2 afgerond .Nog 73 uur op het klokje voor de 26 nepsnorren ,436 drops ,2 oogsten kubuspompoenen en 3 oogsten kubuswatermeloenen.Dat gaat vast wel lukken.Morgen kan ik de eventgewassen afronden,voor de snorren zal ik wat ambachtsproducten in gaan zetten .En met lange gewassen in de nacht komt het met de drops ook wel goed.

katbla en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Als mijn volgende oogst over kleine 5 uur (zo lang nog wachten) klaar is dan ga ik de stallen er op zetten. Ik wil heel graag een haan! De rest van de dieren heb ik inmiddels al is een tweede kiwi of wolf niet verkeerd, maar aub een haan.

Mis nog 10 snorren voor fase 4. Voor fase 5 heb ik het volgende al klaar in de schuur: 117 DI, kleine 6.000 pompoenen en 2.500 meloenen. Dus dat word even vandaag bezig met de meloenen. 1 veld pompoenen en dan zijn die binnen.
    Morgen waarschijnlijk het event afronden :)

17. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Ik heb nu 202 gereedschapskisten in mijn voorraad... Hoe kan ik die openen?

18. Daxter1966

Je gaat naar een akker ,geen baha.Daar klik je op het vaasje met de sieritems en dan klik je op de kist.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  19. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Gelukt, dankjewel vriend! Kreeg 1 kameleonpotje. Nu 5/10 potjes voor de stal.

Daxter1966 vindt dit leuk.
  20. Daxter1966

Ik had ook maar een druppeltank uit 500 gereedschappen. Ze komen vanzelf wel wat meer ,het oud ijzer en de penselen kwamen ook maar mondjesmaat uit de grond en daar heb ik nu toch al heel veel van

DarkDevilDude vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.