Praatgroep - Farmerama-strip #6 - De Deal (tijdelijk event)

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. selby1

    selby1 Forumleerling

    Dankjewel Coco, wist het even niet meer. Maar goed dat scheelt al weer. En de DI houd ik sowieso in de gaten. Wordt weer leuk.
     
  2. Ekeiram37

    Ekeiram37 Actieve auteur

    Dat klinkt goed, dus proberen vanavond de comfortvelden vol te krijgen, om het morgen te kunnen oogsten...
    Maar vraagje... Moet je de ambachtsproducten aanzetten voor je gaat zaaien of kan het ook voor je gaat oogsten??? Om meer EP te krijgen...
     
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    BoerAnnelies en popje4 willen jullie er aan denken dat flooden en dubbelposten niet is toegestaan. Graag de 'bewerk' knop gebruiken als je iets toe wil voegen en met minder smilies weten we ook echt wel wat de bedoeling is;)
     
  4. riekje111

    riekje111 Forumkenner

    Begrijp ik het nou goed dat het niet uitmaakt wat je voor de 1e opdracht oogst als het maar 60.000 EPs oplevert?
    Wie weet het antwoord
    Vast bedankt, riekje111

    Wat betekent eigenlijk TEP???
     
    Laatste bewerkt: 6 November 2014
  5. penny1944

    penny1944 Actieve auteur

    Er staat in de faq aan event gewassen.
     
  6. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Zoals penny al aangeeft: 60000 EP (ervarings punten) van event gewassen (welke maakt niet uit)
    TEP = tropische ervarings punten
     
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    ik ben begonnen, 74 DI binnen, baha nog even binnen halen, gaat lekker!

    Is mij alleen nog niet duidelijk hoe ik in die 24uur aan die punten kom.

    Enk52: iets te enthousiast, maar ik ben er dus echt super blij mee :)
     
  8. robbiefarmer

    robbiefarmer Forumkenner

    Zoals Penny ook schrijft, de EP's mogen alleen uit eventgewassen komen om mee te tellen voor level 1.
    TEP= tropische EP of ook wel BahamaramaEP in de volksmond

    Het is gelukt voor half 3 de 3 boerderijtjes op te starten, dus nu als een haas ervandoor.
    De DI vielen niet heel erg mee: 103, 118 en 123 op de accounts. Daar komen er nog 10 of 20 bij voor een paar niet geoogste akkers/stallen/mammoetbomen. Dat wordt flink doorwerken voor de DI
     
  9. riekje111

    riekje111 Forumkenner

    Dank je wel, riekje111
     
  10. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Ik stel bovenstaande vraag nog maar eens, want ik weet het nu nog niet......

    edit 14.40 uur: Ik kijk net in de werkplaats en zie 1 blauwdruk staan, maar ik weet dus niet hoe ik er aan kom
     
  11. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Weet je dat zeker buuf...bij mij staat er in de werkplaats 0/1 bij de mol. Je krijgt de blauwdrukken bij fase 2 van het event.
     
  12. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Sorry verkeerd gekeken en niet goed de FAQ gelezen. Bedankt buuf
     
  13. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ambachtsprodukten voor meer ep of gewassen kun je eten net voor het oogsten, ambachtsprodukten voor snellere produktie moet je starten voor je de produktie start.
    Als je morgen de hele dag moet werken, kun je inderdaad comfortvelden aanzetten. Als je snel klaar wilt zijn met de eerste fase ook, maar dan moet je er wel supermest bij doen.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  14. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Wat een pech, de woelige weide stond vol onkruid om 3 uur. Slecht di begin. -.-
     
  15. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Ja dat is erg balen zeg:(
     
  16. Liaan

    Liaan Forumleerling

    Zo, pittig aantal DI's, maar dat was bekend. Uit 2 velden anjers, werkstallen oranje en groene thee op Bahamarama krijg ik nog maar 106 stuks. En ik moet er meer dan 150 per dag... ik ga m'n trukendoos opentrekken voor wat ideeën.
     
    Anne.1980 vindt dit leuk.
  17. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier voor een keer wel mijn boerderij omgebouwd. Alle bomen en stallen eraf gehaald. Ik heb nog 4 dagen vrij. Kan mooi profiteren van de tijd die ik heb
     
  18. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    sorry enk52.
    zal er aan denken. we zijn begonnen jippie.

    ps wat is flooden?
     
  19. vinc05

    vinc05 Forum freak

    o_Ok hier alles eraf en evenals Annigjen profiteren van een dagje vrij morgen
     
  20. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Alle velden staan nu vol. Ik heb al goed verdiend met wortelbrood/paasjam/pompoenenjam/mollenvoer. DI zit ik nu op 148. Straks ook nog de toverbobmen oogsten. Op het langste gewas susimest gegegooid. Over iets meer dan een uurtje het klokje starten.
    Succes allemaal
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.