Praatgroep - Farmerama-strip #6 - De Deal (tijdelijk event)

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    kwartveldjes werkt niet voor ep, zodat ik voor Schaapje ook een voorstel heb gemaakt met comfortvelden. Maar zonder WAC en kwartveldjes ga je dit event niet redden. De één heeft meer tijd door de weeks, en de andere in het weekend, 15000 8-uurs gewassen en 10000 4-uurs heb je niet zomaar.
    En als je dan denkt uit te rekenen dat je er met kwartveldjes en wac komt, dan loop je weer stuk op de dropitems.
    De vorige keer was de camouflagestal ook moeilijk verkrijgbaar, ik geloof er niets van dat dit event gemakkelijk gaat worden.
     
    robbiefarmer en omaatje75 vinden dit leuk.
  2. Eleonore_84

    Eleonore_84 Regelmatige auteur

    Met 8 ep per klein veldje bedoelen jullie dan een kwart 1x1 akker of hele akker 2x2?
     
  3. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    De ep staat in de FAQ altijd vermeld voor een 1x1 akkertje ;)
     
  4. Eleonore_84

    Eleonore_84 Regelmatige auteur

    Ik heb nog nooit een event kunnen uitspelen dus dat geeft niet. Ben er aan gewend zal ik maar zeggen. Zou leuk zijn als ik wel de eerste opdracht geheel kan inlossen.
     
  5. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Dank je wel ;) Had daar niet zo bij stil gestaan en daarom waarschijnlijk die van 8 uur hiervoor gebruikt

    Net wat coco ook zei ik ben van plan Cat en paasjam in te zetten.
    Dus vrijdagochtend (natuurlijk eerst ambachtsprodukten opeten) op start klikken mijn kwartjes met 8 uur gewas oogsten en dan eerst alleen de gewassen van 4 uur erop.......
     
  6. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Over welke rune heb je het dan? Ik zit me een ongeluk te zoeken, maar kan hem echt niet vinden:oops:.
     
  7. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Met comfortakkers moet dat lukken.
    Die weet ik ook niet ,ben benieuwd.
    De boom is bijna leeg dus ik zou hem moeten hebben.
     
  8. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    De rune groene vingers...die zit net boven de die rune meer gereedschap geeft ;)
     
  9. Liaan

    Liaan Forumleerling

    Die rune zit op de stam van de boom (niet in de zijtakken), 2 onder de levende legende. En de levende legende zit helemaal bovenin... om het ons gemakkelijker te maken:p
     
    Anne.1980 vindt dit leuk.
  10. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Bliep bliep bedankt:music:
    Nou heb ik me toch al hoelang afgevraagd waarom er verschil zat in de ep TADA daar is hij dus:oops:
     
    123Pien, sinkieboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  11. 123Pien

    123Pien Forum freak

    Zo, wat een informatie! Bedankt iedereen voor al het gereken, getel en gepuzzel.
    En wat een leuk event! Helemaal zin in, ook al heb ik weinig tijd. Dat mag de pret niet drukken, we zien wel hoe ver we gaan komen.
    Al jullie tips komen zeker van pas. Super bedankt :)
     
    tinus138 en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. Liaan

    Liaan Forumleerling

    Whoehaha, het scheelt mooi 10%. Daar wordt het niet direct gemakkelijker van, maar het scheelt wel. Alle beetjes helpen.
     
    Anne.1980 en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Deze was mij dus ook totaal ontgaan. en ik zal het je nog sterker vertellen: Het viel mij niet eens op, dat er meer ep gegeven werd dan in zaaimenu was aangegeven:wuerg::oops:. Hoezo oplettendheid??
     
    123Pien vindt dit leuk.
  14. tinus138

    tinus138 Teller

    Zo alle bladzijdes even door gelezen. 1 ding is zeker ervoor gaan doen we hier, hoe dat is nog een ? De bakker en jammakerij draaien al overuren. Wens bij deze iedereen veel suc6.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  15. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je kan eventueel ook gebruik maken van een lentekrans. Die is hier op de markt goedkoper dan paasjam.
     
    eevee60 en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik was nog even op zoek naar de faq van de comfortvelden in verband met de ep hoe dat zit. Kwam ik nog het volgende tegen:

    Suzi geeft bij comfortvelden + 4 gewassen extra en 50% extra EP. :p Dit wist ik dus niet.

    Bewaar dus wat suzi voor de vrijdagavond als ik het klokje aanzet.

    Eerst alles aanzetten cat, paasjam, worteltje enz en dan suzi op de comfortvelden en dan klokje en dan oogsten.

    Nog even en ik hoef niets meer te doen, komt de ep vanzelf mijn erf op wandelen.;)
     
    Laatste bewerkt: 5 November 2014
    bepsels, tinus138, 123Pien en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. heideroosje

    heideroosje Gelegenheidsauteur

    goede avond boertjes

    ik snap het even niet als ik mijn velden vol zet met anjers tellen die dan ook mee of moet je echt alleen event gewassen hebben om inteleveren gr heidi
     
  18. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Zo ik het lees alleen event gewassen in mijn geval zaterdag dan heb ik alles vol event gewas
     
  19. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    • Dubbelposten niet toegestaan, gebruik de bewerk-knop als je nog iets wil toevoegen.
    Dus even samengevat:

    168 Comfortvelden met 8-uurs gewas.
    Inzet -> CAT (+60%), Rozenjam(+20%) en Worteltaart(+20%) + Suzi-mest(+50%) + rune (+10%) levert 41933 EP op. Dan heb je al 2/3 binnen.
     
    Laatste bewerkt: 5 November 2014
    123Pien en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Oh, dit is al super leuk, maar ga het steeds leuker vinden. :music: Dank je wel voor het uitrekenen. Dan kan ik toch met comfortvelden ver komen voor deel 1 van de ep. xD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.