Praatgroep - Farmerama-strip #6 - De Deal (tijdelijk event)

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toontje2

    Toontje2 Forum freak

    -mikmak- en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    alles klaar de stallen staan nu dus afwachten wat daar uit komt. al met al prima event.
    nu stallen en werkstallen weer terug zetten (help kom echt nu ruimte te kort) past niet meer allemaal tja.
    suc6 nog voor die nog bezig is.
     
  3. -Mijnboerderijtje-

    -Mijnboerderijtje- Actieve auteur

    hier een egelstal en een adelaar uit de stallen.
    Een japanse esdoorn, een zoutboom, een XL en XXL citroenboom, honingboom, XXL perenboom uit de stekjes
     
  4. Ledne

    Ledne Forumbeginner

    Oh oh, ik heb nog veel lichtsnoeren nodig. Wie kan mijn helpen? Ik heb e zelf ook nog een aantal te vergeven.
     
  5. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Nou ik ben met deze bonuscode superblij! Veel ambachtsproducten met extra ep. En die kan ik nu goed gebruiken. Nog zo'n 2 miljoen ep om level 90 te bereiken. Dat lijkt veel:oops:.... ..en dat is het ook;), maar met inzet van deze producten kom ik de komende week toch een heel eind!xD Dus mijn dank is groot aan BP.
    Nog even een opmerking: eigenlijk heb ik helemaal niet zo'n last gehad van al die problemen. Ben er redelijk tussendoor gerold. Mag ik nu wel gebruik maken van deze bonuscode?:sleepy:xD
     
    .babouska., tinus138 en -mikmak- vinden dit leuk.
  6. saartje1964

    saartje1964 Forumleerling

    Ik heb het event af. Ik wil de wolkenrij vullen maar blijkt dat ik geen zeilmakerij in mijn inventaris heeft. Hoe kan dit? Ik heb ze alle drie op het land gezet nadat ik de leerlingzeilmakerijen had ingeleverd. Moet ik er dus 1 bewaren voor de wolkenrij???????
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  7. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ja inderdaad, er is er eentje voor de wolkenrij!
     
  8. buikie1512

    buikie1512 Forum-baron

    Ben het met je eens dat de bonus wel erg royaal is.
    Op 3 accounts het event gehaald voordat de verlenging inging. Op 1 helemaal geen last gehad en de andere 2 gedeeltelijk. Neemt niet weg dat ik er natuurlijk heel blij mee ben.:D
     
  9. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    Mooie bonus en heel goed te gebruiken. o_Ok hier geen last gehad van problemen. Dank je wel voor de bonus.
     
  10. saartje1964

    saartje1964 Forumleerling

    Okay bedankt!
     
  11. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Hoera, ik heb het event ook kunnen afsluiten.xD
    Ik had dankzij mijn roosjes genoeg drops voor de laatste fase.
    Uit mijn myst. stallen : 1 hamster, 2 katten, 1 koe rood en 1 bij oranje.
    Uit mijn myst. stekjes : 3 honing, 1 suikeresdoorn xxl, 1 sakura ( deze had ik nog niet)
    Bedankt Joke.K voor het sturen van de bonuscode. ;)
    Bedankt BP / Varum voor de bonuscode :D
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb gelukkig geen last gehad tijdens het event maar dat neemt niet weg dat de bonuscode erg welkom is. Ik vind het een zeer mooie bonuscode. Dank je wel BP!
     
    Daxter1966 en tinus138 vinden dit leuk.
  13. Gretha45

    Gretha45 Junior expert

    Heb het event binnen de tijd gehaald vanmorgen. Ben heel erg blij met de bonuscode, kan deze goed gebruiken. Bedankt.
     
  14. tinus138

    tinus138 Teller

    Allereerst BP bedankt voor de geweldige bonus, naast de verlenging echt super.
    Dan de uitslag van mijn m-stalletjes struisvogelbroedplaats geel en een visvijver oranje. Uit de stekjes japanse esdoorn-perzikxxl-kwee xxl-suikeresdoorn xxl en een pijnpittenboom . En dan sluiten we deze leuke event met alle mooie gewonnen prijzen nu toch echt af.
    :D
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  15. 123Pien

    123Pien Forum freak

    Hoi Engeltjes,

    Ik meld me nog maar een keer; stuur een duifje en ik stuur een lichtsnoer.
    Dat heb ik eerder ook al gepost.
    Moet je zelf natuurlijk wel even kijken of er iemand reageert op jouw oproepje.....;)
     
  16. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    dank voor de bonuscode.....top
     
  17. Wandermans

    Wandermans Gevorderde

    ik ben ook heel blij met deze mooie bonuscode en ook de verlenging was welkom.
    Uiteindelijk was die verlenging voor mij niet echt nodig, maar wel goed ivm de stress, kon namelijk niet altijd op het juiste/geplande moment inloggen door de storingen.
    Van de bugs in het event zelf gelukkig geen last, maar door te lezen (en forum goed te volgen) dat er zoveel problemen waren, was ik allerter dan anders om steeds goed te controleren of alles werkte en zo heb ik geen enkele keer per ongeluk geoogst zonder de gewenste ambachts producten etc., want dat overkomt me soms al is als ik te snel ben.
     
  18. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb de bonuscode ook gereserveerd. Kan ik gaan bedenken wanneer ik deze wil consumeren.
     
  19. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Wauw wat een geweldige bonuscode en dit nog naast de verlenging.:)
    BP top gedaan,Op wat inlogproblemen na gisteravond heb ik zelf nergens last van gehad en dan is het helemaal leuk.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  20. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    BP bedankt voor de bonus iedereen is weer tevreden (ook de klagers);)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.