Praatgroep - Farmerama-strip #6 - De Deal (tijdelijk event)

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb zojuist de laatste gewassen ingeleverd en daarmee het event afgerond.
    Het was in mijn idee wel iets zwaarder dan gemiddeld,maar er is nog tijd om het af te ronden voor de genen die nog niet klaar zijn. Ik wens iedereen die nog niet klaar i dan ook veel suc6 met het event
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  2. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    De laatste glinsters staan op de velden, maar ik moet nog wel ruim 100 slingers halen.
    Dit word de eerste keer dat de di niet gelijk oplopen in een heel lange tijd. Misschien toch niet helemaal goed uitgedacht BP?
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  3. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Hallo yvon61 stuur maar een IGM naar Sintra98 dan stuur ik je een slingertje
     
  4. Saskia66

    Saskia66 Gelegenheidsauteur

    Ik vind het wel jammer dat als je bij het eerste level mis gaat, je gelijk niets meer halen kan in dit event. Eigenlijk zou je het opnieuw moeten kunnen doen. :(
     
  5. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier nog 2x glinsterzaad oogsten en dan even kijken naar de di's en dan is dit event ook weer gereed.:)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  6. buikie1512

    buikie1512 Forum-baron

    Waarom denk je dat ?
    Nadat het klokje 24 uur afgeteld heeft (of als je eerder 60000 EP hebt) krijg je de beloning van level 1, je kan dan verder inleveren bij level 2 etc.
     
  7. walking51

    walking51 Gelegenheidsauteur

    Vraagje bij de laatste opdrachten moeten er weer leerling zeilers worden gemaakt, de blauwdruk heb ik niet hoe hebben jullie dat gedaan.
    alvast bedankt voor het antwoord.
     
  8. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    je moet ze niet maken, maar inleveren.
     
  9. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    event afgerond hier drop items bij elkaar gekregen met de veredelde rozen.Ik vond het ook een heel erg leuk event succes nog allemaal die nog een stukje moeten
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Je hebt 3 blauwdruk gekregen en daar 3 zeilmakerij van gebouwd, toen molenwieken gefokt en deze 3 werkplaatsen moet je in fase 5 weer inleveren. Je hoef voor fase 5 geen nieuwe te maken.
     
  11. jennie79

    jennie79 Forum freak

    de laatste glinsters op het veld maar moet nog 217 di
    hopelijk ga ik het redden met nog 50 uur te gaan
    vanavond en morgenavond weer rozen erop en kijken hoever we komen.
     
  12. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Hier het event inmiddels ook klaar. Uit de myst. stallen kreeg ik een egelstal en een rode varkensstal. Voor iedereen die nog bezig is veel suc6 en voor degene die klaar zijn...gefeliciteerd!
     
    Laatste bewerkt: 10 November 2014
    schaapje52 vindt dit leuk.
  13. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Mijn eventgewas is binnen nu de DI nog. Had vannacht veredelde rozen op comfortvelden gezet met water en SM behoorlijk wat DI gekregen. Straks ga ik weg en alle velden staan weer met bomen, stallen en werkstallen en 9 uurs gewas daarvan hoop ik dat er nog wat DI van binnenkomt. Ik moet nog 2 wieken die zijn nu in de werkplaats bezig om gemaakt te worden. Ik ben dus nog niet klaar.
     
  14. yvonne1957

    yvonne1957 Forumleerling

    hoi allemaal wie kan me helpen aan dropitems heb er nu 120 en moet er voor overmorgen 450 hebben wie zou mij willen helpen om drop ites te geven dank jullie alvast groetjes yvonne 1957
     
  15. vinc05

    vinc05 Forum freak

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Saskia
    Als je binnen de gestelde tijd van 24 uur niet alle gewassen hebt gehaald krijg je een prijs naar rato.
    Je kunt dan gewoon verder met het event door gewassen te zaaien en te oogsten en in te leveren wat
    er ingeleverd moet worden volgen de FAQ

    Yvonne 1957 ik heb je een slinger gestuurd.
    Zie dat je level 88 bent volgens mij moet je het ook kunnen halen als je een gewas zaait
    die een hoop punten oplevert bijvoorbeeld knoflook of hazelnoot of uien.
    o_Ok zou je stallen op je akkers kunnen zetten die veel punten opleveren bijvoorbeeld
    de truffelboerderij of koivijver of struisvogelbroedplaats.
    De artikelen die je daarvan krijgt kun je weer inzetten bij de nieuwe QUEST die straks begint.
    Ik ben level 87 en was gisteravond klaar met het event dus je zou zelf ook voldoende lichtsnoeren moeten kunnen krijgen.
    Succes
     
    Laatst bewerkt door moderator: 10 November 2014
  16. Tuintje57

    Tuintje57 Forum-expert

    Zo, op 36 di's na is dit event ook weer klaar. Was erg leuk om te doen, wel even spannend in het begin om die 60.000 ep te halen, maar bleek achteraf een makkie te zijn. Suc6 voor diegene die nog aan het zwoegen zijn.
     
  17. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Oeps, rekenfoutje gemaakt. Ik kom nog 128 nieskruiden te kort. :wuerg:
    Straks nog gauw een veldje opzetten.
    Het glinsterzaad is binnen, nog ongeveer 80 lichtsnoeren, die zijn opeens uit de grond gevlogen sinds gisteren.
    De laatste 2 molenwieken worden nu gedraaid. Dus vandaag waarschijnlijk niet meer, maar morgen zeker klaar. Omdat ik nu nog maar zo weinig di's moet, vind ik het zonde om vandaag rozen op te zetten. Dan zet ik vanavond wel iets langs op wat ik ook nog kan gebruiken voor een quest.

    De stekjes en stallen staan erop, ik ben zeer benieuwd.
     
    Laatste bewerkt: 10 November 2014
  18. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Vanmorgen het event afgerond
     
    .babouska., bjorke-annika en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. jennie79

    jennie79 Forum freak

    nog 190 di te gaan

    edit nog 165 di te gaan
     
    Laatste bewerkt: 10 November 2014
  20. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Lief aangeboden, maar ik zit in level 94 en met wat hoge stallen en gewas ga ik het wel halen hoor.
    Ik vind het alleen opvallend deze keer dat er zo weinig di is opgekomen. Normaal heb ik altijd al over als ik klaar ben met het event.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.