Praatgroep - Farmerama-strip #6 - De Deal (tijdelijk event)

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Bij mij ging de planning ook niet door. Morgen dus nog een keer 2 zeilmakerijen erop. En een beetje spijt dat ik vandaag al een veld korte gewassen gedaan heb, ik dacht er dan af te zijn. En nu stonden ze klaar op het veld ipv de lange gewassen.

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Hier zijn de gewassen en wieken ingeleverd. Alleen nog 144 DI nodig. Die zijn morgen in de loop van de ochtend of middag wel binnen, want er gaat nu zwaar geschut op de akkers. (Lees: de beste stallen, XXL bomen, lang gewas etc.)
    Ik vond het een heel leuk event. Niet gemiddeld qua moeilijkheidsgraad, best pittig. En daarom voor mij juist leuk.

Ekeiram37 en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. BaukeS

BaukeS Halfgod

helaas bij de eerste opdracht maar net over de helft, nu kijken of ik bij de rest nog wat kan verdienen

4. .babouska.

.babouska. Forum-baron

De gewassen en de molenwieken zijn morgenmiddag klaar. Ik moet nog wel bijna 300 lichtsnoeren.
    Morgenmiddag meteen rozen erop en dan 's nachts een lang gewas. Misschien zet ik dan ook wel weer wat hoge oranje stallen erop. Dinsdag weer hetzelfde en dan hoop ik ze wel binnen te hebben. Woensdag ben ik pas een half uur voor het event afloopt thuis, dus dat wordt wat krap. Ik hoop het dinsdagavond afgerond te hebben.:oops:

Wow, ik kreeg net ongeveer 80 di's uit 4 velden glinsterzaad, en al m'n xxl bomen. Zo kom ik er wel!! :inlove:

Laatste bewerkt: 9 November 2014
    farmermikkie vindt dit leuk.
  5. joy1978

joy1978 Gelegenheidsauteur

De leerling zeilmakerijen staan op het land. Nog 6300 glinsterzaadjes en dan hopen dat de DI goed uit de grond gaan komen bij de lange gewassen die er daarna op gaan. Woensdagochtend moet alles binnen zijn, want pas 's avonds laat weet thuis. Komende twee dagen ga ik er nog lekker voor. Blijft spannend maar daardoor wel leuk.

6. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Nog 6 lichtsneoren. Die heb ik morgenvroeg wel. Valt mme niet tegen qua DI. Kwam hier goed de grond uit. Iedereen die nog aan het ploeteren is, heel veel succes. Degene die al klaar zijn, gefeliciteerd

farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. langeveentje

langeveentje Doorzetter

hier nog 5 lichtsnoeren en 5 wieken morgen klaar

farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. mar5656

mar5656 Forumleerling

Wie kan me vertellen wat een feestwiek is, deze staat bij producten op de markt.Ik heb mijn leerling zeilmakerij ingeleverd en 1 over, dacht ik verkoop deze, maar dat is geen feestwiek.

9. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Zoals ik het begrepen heb, moet je ze alle 3 inleveren voor de laatste fase. Dan heb je er geen over. Uit de definitieve stallen die je ervoor terug krijgt, komt die feestwiek.

10. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik ben vandaag lekker opgeschoten met de gewassen en een zeer goede dag aan lichtsnoertjes gehad.

Ik heb nu aan glinstertjes 5273 in de schuur, nog 2727 te gaan.
    Aan lichtsnoertjes heb ik nu 226 in de schuur, nog 224 te gaan. :D

Nu op het land 2x glinsters en 1x rozen en op Bahamara probeer ik het een keer met de Hibiscus, kijken wat daar morgen uitkomt aan di.

Iedereen die klaar is of bijna klaar is gefeliciteerd en alle anderen, gewoon nog even lekker door ploeteren op de boerderij. ;)

buikie1512 en -mikmak- vinden dit leuk.
  11. penny1944

penny1944 Actieve auteur

Morgen na het ontbijt even mijn laatste glinsters oogsten.
    Op baha staat gember.
    Ik hoop dat ik ook de 73 lichtsnoertjes die ik nog te kort kom scoor.

12. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Nog 4140 glinsters en 199 lichtsnoeren en nog 62 uur op de teller om dat te bereiken.
    Dat gaat vast wel goedkomen

schaapje52 vindt dit leuk.
  13. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Nog 5 wiekjes om te maken. Ik ben al uitgeniest dat ligt allemaal al in mijn schuurtje. Ik heb nu op 2 akkers rozen staan met SM en water op comfortvelden, dus morgen ben ik een eind met mijn DI maar nog niet klaar en dan nog een paar honderd glinstertjes en dan is het event af.

14. pino460

pino460 Forum-hertog

Het event afgerond iedereen die klaar zijn gefeliciteerd en de anderen die nog bezig zijn veel succes. En een compliment voor de makers van dit mooie event deze opzet mag van mij wel vaker worden gedaan.

farmermikkie vindt dit leuk.
  15. goldpit

goldpit Junior expert

Alles klaar en nog 180 snoeren te gaan. DI komen slecht uit de grond. Heb nog even de tijd dus het gaat goed komen. Leuk event

16. buikie1512

buikie1512 Forum-baron

Nog 2 molenwieken en 38 lichtsnoeren, dat moet voor de middag nog wel lukken.
    Uit de stallen: duiventil en konijn II oranje.
    Stekjes: 2 x mispel, 1 sakura, 1 honingboom en 1 suikerboom.:)
    Ik ben er weer blij mee.

17. hihi64

hihi64 Gelegenheidsauteur

:(gaat hier voor geen meter voor uit! zonder ambacht producten in voorraad lukt het me niet ;(
    jammer

18. truus1949

truus1949 Forum prof

hier nog 61 snoeren de stallen staan er weer op
    was wel weer een leuk event
    succes nog allemaal

19. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Zo eerst even naar de mart geweest, de wac was in de aanbieding. Heb 2 wac gekocht voor 45.000 per stuk. Zo goedkoop heb ik nog nooit boodschappen gedaan. :p

Ik kreeg een duiventil en een kalkoen oranje.
    Uit de bomen: een Japanse Esdoorn (die had ik nog niet), een pruimenboom xl, een Lijsterbes XXL, een Kweeboom XXL en een Den XXL.
    Ben reuze blij met alles. :D

Nog 3 velden vol staat met glinsters en dan zijn die ook klaar. Aan di kreeg ik vanmorgen 69 uit alle 4 de velden.

Het gaat lukken, nog 155 di nodig. xD

Laatste bewerkt: 10 November 2014
    buikie1512, Daxter1966 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  20. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Nog 150 lichtsnoeren en nog 2 veldjes met glinsters die al opstaan.
    Verder heb ik 1 veld met uien voor de wac en 1 veld met prei voor geen rust op mn erf.
    De komende nacht zet ik vanwege drukte morgen hele lange gewassen dus zullen de drops wel goed komen:music:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.