Praatgroep - Farmerama-strip #6 - De Deal (tijdelijk event)

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 4 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmervrouwtje

    farmervrouwtje Regelmatige auteur

    Klokje is weer terug... pff ff schrikken
     
  2. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ik krijg ineens de melding dat ik de opdracht heb afgerond terwijl ik hem vanmorgen om 0700 gestart heb?? Ik heb een beloning van wat party tickets, 1 3 uur coupon en een aantal mysterieuze stekjes....
    Help???
    Nu heb ik net uitgelogd en het klokje is terug maar ik heb nog maar 3 kwartier terwijl ik nog 13 uur heb :S :S :(
     
  3. Ekeiram37

    Ekeiram37 Actieve auteur

    Het is weer hersteld, pfieeuuwwwww.... bedankt support!! Pak van mijn hart, ik schrok me wezenloos
     
  4. bassiefarmer

    bassiefarmer Gevorderde

    Kijk maar even bij Technische vragen, er wordt aan gewerkt.

    @ Nouk: de molenwieken maak je in de werkplaats, waar je ook de andere werkplaatsen bouwt (in de stad, het gebouw linksonder)
     
  5. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    ja ik zie het ook staan. dank je wel.
     
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Mijn klokje is ook gestart en heb nu 4317 staan, vanavond haal ik totaal 52179,6 binnen heb ik zojuist uitgerekend. :music:O, o, wat is dit toch leuk, ik heb er reuze schik in. Kan niet wachten tot het half 10 is, dan vliegt er een ep schotel over mijn land. xD
     
    Ekeiram37 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  7. langeveentje

    langeveentje Doorzetter

    in de zeilmakerij
     
  8. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Bij mij helaas niet :(
    Heb nog steeds maar een half uur te gaan volgens het klokje terwijl ik nog meer dan 12 uur te gaan heb...
    Ik kan dus bijna oogsten ( tuurlijk vlak nadat dat het klokje aangeeft dat de tijd op is wat dus niet zo is ) maar als ik niet oogst ga ik het niet halen dus ik baal als een stekker hier.
     
  9. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Dankzij allerlei tips hier op het forum ga ik vanavond level 1 al halen, ondanks dat ik gisteren en vandaag niet veel tijd heb gehad. Gisteren genoeg 8 uurs gewassen gehaald om op alle velden comfortvelden in te zaaien. Vanmorgen ruim 40000 ep binnengehaald (met susimest, cat, paasjam en wortelbrood). Daarna 8 uurs gewassen gezaaid. Om halfg 6 geoogst en...... net 200 punten tekort om het meteen te halen...jammer:sleepy:. Maar.... 4uurs gewassen gezaaid, dus straks om half 9... is level 1 gedaan:D. En... genoeg gewassen en di's voor level 2. Dus vanavond staan er 3 zeilmakerijen op het landje!
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  10. margriet68

    margriet68 Gelegenheidsauteur

    ik heb hem vanmiddag om een uur of 4 half 5 pas aangezet..... en heb nu de melding gekregen dat ik 1 party ticket heb ontvangen....
    heb me afgemeld en opnieuw aangemeld.... maar mijn klokje komt niet weer terug!
    heb allerlei ambachten aanstaan.... en nog bijna 22 uur te gaan.....:(
    hoop dat het snel hersteld wordt... kan bijna weer oogsten!
     
  11. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Er is op dit moment helaas weer een probleem met het klokje. Graag even afwachten en niet oogsten als het klokje stilstaat of opnieuw begint. Er wordt aan gewerkt.
     
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik hoef gelukkig op dit moment nog niet te oogsten. Ik blijf overal van af voorlopig. Ik hoop dat het probleem snel is opgelost.

    off-topic: Er komt maandag een nieuwe vaste quest. Leuke prijzen te halen. De quest heet Soep en vrienden.
     
  13. pupeluutje

    pupeluutje Actieve auteur

    Jup, hier ook al. Had net per abuis de laptop nogal hard dichtgeklapt waardoor het geval in de slaapstand schoot. Leek me al onwaarschijnlijk dat daardoor fase 1 ook dichtklapte....
     
    robbiefarmer en Ekeiram37 vinden dit leuk.
  14. enk52

    enk52 Levende forumlegende

  15. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier geoogst voor level 1, niets aan de hand met het klokje.
    Heb zo juist het level behaald :)ik had nog maar 2 uur over dus mooi op tijd.
    Het was wel zwoegen maar hij is weer binnen:) op naar level 2:)
     
    robbiefarmer, Ekeiram37 en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. -Renate86-

    -Renate86- Forumleerling

    Nou zit hier al een kwartier te wachten dat het klokje weer komt , nog steeds niks, durf ook niet te oogsten en ik has hem vanmorgen aangezet, dus nog ruim de tijd maar nu durf ik niks meer te doen. is niet leuk zo:cry:

    Heb alles al op geschoond, en een deel van de beloningen gekregen van fase 1 , maar ik wil die nog niet wil het klokje tereg, had nog minstens 12 uur de tijd>:(
    :mad:. Dit is niet leuk meer.

    -Renate86- id20892495
     
    Laatste bewerkt: 7 November 2014
  17. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Heb je f5 al eens geprobeerd????
     
  18. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier fase 3 ook af en morgenvroeg fase 4. Gaaat voorspoedig hier
     
    schaapje52 en Ekeiram37 vinden dit leuk.
  19. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Jij gaat lekker, ik kan morgen fase 2 pas inleveren, ik heb net fase 1 afgesloten.
     
  20. teddybear

    teddybear Forumbeginner

    hier nog steeds geen klokje dus oogsten mag nog niet???
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.