Praatgroep - Farmerama op het IJs

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 1 Mei 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Volgende week schijnt het weer 25 graden te worden, dan klaagt iedereen weer over de hitte en zijn we reuzeblij met een beetje ijs. Wel knap trouwens dat ze dat bij BP van tevoren al wisten xD
     
    Borkie, LadyFamerieke en -tonio76- vinden dit leuk.
  2. -tonio76-

    -tonio76- Forum prof

    net zoals BP weet dat de oceaan een grote rommel is krijg je kistjes met vis en wat komt er uit als je die open maak: bokshandschoen, skateboard, hangmat, gereedschap af en toe een vis maar meer spullen die niet in zee thuis horen xD
     
    Tuintje57, Borkie, vinc05 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    het blijf een verassing tonio als je de kistjes open maakt ;)xD
     
    -tonio76-, Borkie en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik zie ineens mogelijkheden voor een strandjuttersevent!

    (noot aan BP: doe de belonings-TG voor dit fantastische idee maar naar kakelot69ID: 55140399 :music: )
     
    Borkie, Reggaefeeks, -freedom5555- en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Ik heb eens een test gedaan met 1 veld stallen en bomen - wel de roze en neon stallen - en 2 velden gewas - 1 met rozenbottel en 1 met broccoli - de meeste drops kwamen van de stallen en bomen (rond de 60+). Het veld met rozenbottel bracht rond de 53 drops op en de broccoli rond de 50.
    Eerlijk gezegd weet ik het niet meer en laat ik wel wat stallen en bomen staan en gebruik ik verschillende gewassen, gewoon om te kijken wat goed te doen is.
    Alleen als het mij niet uitmaakt of ik een event af krijg of niet heb ik van alles genoeg.
    Wat ik ook nu weer leuk vind is dat je zelf kan bepalen waar je voor gaat en dat is voor iedereen anders, gelukkig.:)
     
    -tonio76- en Borkie vinden dit leuk.
  6. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Ik sluit mij hier volledig bij aan!
     
    Borkie en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Mijn ervaring met stallen is ook helemaal niet zo slecht. Een tijdje geleden heb ik de vlinders tijdens een event op één veld laten staan en die dropten prima, zo'n 75%. Terwijl ze niet eens zo lang duren ook nog, net zo lang als rozen zowat en die droppen echt niet beter. o_Ok niet als ik ze op kwartveldjes zet.

    Maar anjers zijn bij mij op dit moment echt de dropkampioen: als ik even snel 127 drops nodig heb zet ik anjers op grote velden, supermest en witte onschuld en stollen erop en nog geen drie uur later heb ik mijn dropjes ongeveer gegarandeerd binnen. En dat geintje kun je met stallen dan weer niet uithalen.
     
    LadyFamerieke en Borkie vinden dit leuk.
  8. hoppetje

    hoppetje Regelmatige auteur

    Ik ben er weer klaar voor.
     
    LadyFamerieke, Borkie, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    goed zo hoppetje we gaan lekker ijshockey spellen
     
    LadyFamerieke, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Trouwens nog een dropvraagje: ik ben in het gelukkige bezit van welgeteld één pakhuis en dat laat ik natuurlijk vrolijk staan, maar kun je van één pakhuis nou ook meerdere dropjes krijgen?
     
    LadyFamerieke en Borkie vinden dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik kan nog even rustig aandoen. Ben ingedeeld in de wedstrijdploeg van 18.30 uur. xD Dan verschijnt schaap op het ijs. 8) Jullie zijn alvast gewaarschuwd. ;)

    Iedereen succes veel speelplezier. :) Niet te hard schieten hoor want schaap heeft nog last van spoorweg pootjes.xD
     
    LadyFamerieke, Borkie, janniekwak en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. lovely

    lovely Forummeester

    Ja hoor,net zoveel kans op dropjes als stallen/bomen er in staan....
     
    LadyFamerieke, Borkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ah, dat is wel leuk dan :D
     
    LadyFamerieke en Borkie vinden dit leuk.
  14. rikmark

    rikmark Forum freak

    Zo me door 6 pagina's geworsteld......ben ik even blij dat ik nu pas inlog :p
    Ga eerst maar eens rustig beginnen om de vikinghelm en harnas te pakken uit de schuur:wuerg: ....als mijn buuf @schaapje52 met die puk gaat slaan nou berg je dan maar.
    Daarna gaan we wel eens bekijken hoeveel drops er uit de grond komen..... dan ga ik kijken of ik mee ga doen.... of lekker lui in een stoeltje op het erf ga zittenxD
     
    LadyFamerieke, schaapje52, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou lekker lui zitten ga ik sowieso niet doen. Ik ben druk in de weer met de jammakerij, want onderweg naar de felbegeerde level 4. Op Baha ben ik doende met een aantal tijdquests, en dan moet ik ook nog een bende katten, muizen en beren bij elkaar spelen. Dus al met al heb ik sowieso niet meer dan drie velden over voor eventgewas xD
     
  16. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Tineke, op welke browser speel jij? Ik WAC bijna altijd met de hand. Ik zet namelijk iedere maandag 7 WAC aan met PinkiePie. Op Chrome gaat dat heel goed. Loopt nooit vast. Op Mozilla was het spel voorheen wel trager. Ik heb wel een gamingmuis, waardoor alleen het oogsten klikwerk is. Zaaien en water gaat door de het ingedrukt houden van 1 knop op de muis die daardoor 10 muisklikken per seconde uitvoert en je alleen maar over je akkertjes hoeft te gaan. Mest geven moet wel weer 1 voor 1, dus dat doe ik bijna nooit.
     
    LadyFamerieke en Borkie vinden dit leuk.
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    [​IMG]
     
    LadyFamerieke, schaapje52, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik speel met een lullige muis van vijf euro bij Action en dat gaat op zich best, maar dat oogsten is wel irritant met die dubbelklikken. Vandaar dat ik als het even kan toch met knechten speel. Ik word ook heel vaak ineens uitgelogd tijdens het klikken. Ik speel in Chrome en leeg iedere dag keurig de flash cache, dus waar dat aan ligt god mag het weten. Maar allee, we ploegen voort xD
     
    LadyFamerieke en Borkie vinden dit leuk.
  19. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Misschien aan het legen van je flash cache, want die heb ik nog nooit geleegd. ;)
    En mijn muis was niet superduur. Ongeveer 20 eurootjes.
     
    LadyFamerieke en Borkie vinden dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou als ik de cache niet leeg is er helemaal geen beginnen meer aan. Dan gaat het spel echt heel raar doen :wuerg:. Moet ik wel zeggen dat ik nou niet de meest geavanceerde laptop heb hoor, heel goedkoop dingetje met een ramgeheugen van niks maar het werkt en daar gaat het toch maar om.
    Maar die muis ga ik toch eens naar kijken. Puberzoon zal zich wel het apenzuur lachen, moeders met een gaming muis xD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.