Praatgroep - Farmerama op het IJs

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 1 Mei 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Ik ben nog bezig met de treintjes, dit event doe ik rustig aan op grote velden. Knechtencoupons zijn bijna op, en niet veel tijd om te spelen de komende week.
     
    LadyFamerieke, Borkie en -Farmer47- vinden dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Farmer, ik denk niet dat het een kwestie is van niet accepteren dat mensen het ook leuk kunnen vinden, dat heb ik hier niemand zien schrijven tenminste. Verder zie ik je punt wel hoor, ik vind de teneur vaak ook wat negatief. Maar ik erger me er niet (meer) aan en probeer dan liever af en toe een vrolijke noot te brengen of zo.
     
  3. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    o_Oo_O

    Jammer dat je mij verkeerd blijft begrijpen ...
    Ik heb altijd en ook nu geschreven dat een ieder mag posten wat hij of zij over een event wil posten ..
    prima als je graag events speelt ..ik heb nooit geschreven dat het niet prima is..
    Hofje gunt ieder zijn/haar plezier ... Ik vroeg om begrip ook voor de klagers ...

    En klagen en of mopperen helpt soms wel degelijk ...Sommige dingen zijn terug gedraaid en soms worden inderdaad de gewassen DI of andere zaken aangepast ...

    Vind erg jammer , dat men denkt dat Hofje de Boeren en Boerinnen aanvalt op hun manier van spelen en zeker degene die dol op event spelen zijn ...
    Zoals velen van jullie weten ... Post Hofje in de eventdraadjes alleen om in algeheel of algemeen belang ...In de nog altijd hoop dat er toch iets verandert aan het aantal events en de enorme aantallen van DI en gewas ...
     
  4. -Farmer47-

    -Farmer47- Regelmatige auteur

    Jammer dat jij mij verkeerd blijft begrijpen...

    En ik denk persoonlijk niet dat het mopperen en klagen er voor zorgt dat er iets veranderd ik denk dat een goede onderbouwing met feiten daarbij helpt. Maar dat is mijn mening. Ik zie alleen het nut niet in van klagen en mopperen en roepen dat het vroeger zoveel beter was in. Ja dat is misschien niet leuk maar dat is ook mijn mening.

    En een algemeen nut van een beschrijving hoe het vroeger was en hoe de events waren in een draadje waar het gaat om tactiek en uitleg van het event voor andere spelers kan ik ook niet helemaal plaatsen.
     
  5. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Hofje heb persoonlijk meegemaakt , dat het mopperen en klagen heeft geholpen ... diverse malen zelfs ..
    ook nog niet zolang geleden is dat nog gebeurt ..

    Het schrijven over vroeger ...en hoe het toen was ..zijn voor Hofje en ik denk ook wel anderen van die
    Ohjaaa xD...momentjes ...ook om toch nog een vrolijke noot soms in een draadje te brengen ...

    Beste farmer ..
    jij en Hofje gaan hier niet uitkomen en je zal mij ook niet tot uitspraken kunnen krijgen die Hofje niet wil ..
    Daar is het forum en mijn Boerderij mij te "heilig" voor ...weet ff geen andere benaming te vinden ..
    Ik wens je met alle liefde het grootste plezier met het spelen van alle events die er nog komen gaan ..

    Dan gaat Hofje lekker haar eigen gang op haar mooie boerderij ..
    en die vind Hofje lekker de allermooiste boerderij van heul farmerama:inlove:xD
     
  6. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Er zijn ook spelers die juist de vele events leuk vinden, zoals ik :) Heb ik er een keer geen zin in dan sla ik gewoon over. Ik heb knechten (of coupons) dus of ik nou 3 veldjes moet oogsten of 6 dat maakt ook niet uit. De mammoetbomen zorgen voor de supermest en met de kastanjewolk maak ik gewoon de di zodat in de nacht er ook eventgewas op kan. BP is zelfs zo lief geweest om voor spelers die geen kastanjewolk hebben de mogelijkheid om de krokus (level 145) zo te veredelen dat deze ook direct klaar is als je er supermest opgooit. Zoals mij zijn er in Duitsland (waar toch de meeste spelers zitten) nog veel meer, ze spelen daar al langer dus zijn ook in een hoger level en hebben dus ook deze middelen. Events zijn dus vaak aardig snel klaar en kan dan een tijdje wat anders doen op de farm.

    Schaapje als je een item niet haalt dan hoor ik het wel van je :)
     
    farro, LadyFamerieke, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Vroeger waren de events niet makkelijker:) . Klagen en mopperen over drops en gewas helpt soms maar meestal niet .
    De wolk is gewoon goed en het event is goed te doen :). Toch ga ik niet echt meedoen . Gewoon omdat ik al zoveel wolkenrijen heb en geen zin om alweer om te gaan bouwen :oops:.En ik denk dat daar het gemopper van de hogere levels zit . We hebben van alles al zoveel . Wel doe ik gedeeltelijk mee om de sterren en de knechtencoupon binnen te halen .
    Misschien nog een extra sieritem voor het ruilevent halverwege de maand voor mijn schapen buuf die vind dat je nooit genoeg schapen sieritems in je siertuin hebt staan:D .
     
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Sja, het is een kletsdraadje en daarin is ook plek voor gemopper en nostalgische mijmerijen over Vroegah toen je drie weken de tijd had voor een event dat je op één veld met hele akkers en twee vingers in je neus kon uitspelen. Laat het los joh en ga gewoon lekker los op die events. Genoeg mensen hier die dat ook doen.
     
  9. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Niet ik. Dat is wel wat jij nu suggereert. Dit is wat ik daar getypt heb:
    "Waarom nu al dat geklaag over de DI's? We weten nog niet eens hoe de droprate af is gesteld. Laten we dat eerst afwachten en dan kan er altijd nog geklaagd worden.
    Vergeet niet dat je de DI's van alle 6 de akkers krijgt."
    Kopieren/plakken. pag 2 van kletstopic Tuin vd Alchemist.
     
    Laatste bewerkt: 1 Mei 2018
    LadyFamerieke, Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    :D Alvast dank je wel. Ik meld mij als ik het niet haal.
    Buuf, je kan nooit genoeg schapen sieritems hebben. :music:
     
  11. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Nee jij niet, het was degene waarmee je het eens was ;)
     
    LadyFamerieke en Borkie vinden dit leuk.
  12. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik dacht al dat jij dat vond en het zijn deze ronde wel heule mooie schaapitems:inlove: en dan nog wel 3 :music:.
    Bij Game design hebben ze wel hun best voor jou gedaan:D
     
    LadyFamerieke, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    En als er nou iemand is die nooit klaagt is het Schaap wel xD
     
    LadyFamerieke, Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zijn inderdaad 3 heule mooie. :inlove:

    Zeker weten dat zij hun best hebben gedaan met de 3 mooie items. 8) Misschien hebben zij wel gehoord dat er een boerin is die schaap52 heet en schaapitems spaart. :wuerg:xD
     
    LadyFamerieke, Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  15. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Graag nu weer on-topic. Natuurlijk is het prima als er gemopperd wordt maar we blijven er nu een beetje in hangen.
     
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Goed, de voorbereidingen dus.

    Ondanks het feit dat ik met vroegpensioen ben ga ik toch maar lange gewassen neerzetten, op hele velden dat wel en de stallen laat ik gewoon staan. En dan morgen vermeerderen zoals te doen gebruikelijk, en op twee velden verder met eventgewas om in ieder geval de KC, de partytickets en de SM binnen te halen. En mocht ik ineens voortijdig besluiten mijn vroegpensioen te beëindigen (want dat kan he, ik ben echt zo'n besluiteloze zitzak) zie ik wel weer.
     
    LadyFamerieke en Borkie vinden dit leuk.
  17. -Farmer47-

    -Farmer47- Regelmatige auteur

    Als je me citeert dan graag wel goed. Ik klaagde niet ik vroeg me alleen af hoe ik die uit de grond moest krijgen.

    Dan moet je niet eerder met een verwijt aankomen dat ik halve zinnen van je uit het verband ruk.

    En ja ik vroeg me dat af omdat ik nog nooit meer dan 1000 DI bij een event heb gekregen. Maar een vraag stellen is ook mopperen dat blijkt wel weer.

    Ik probeer je helemaal niet tot een uitspraak te krijgen die ik wil horen.
    Maar blijkbaar mag ik niet zeggen dat ik het mopperen vind en mogen jullie wel zeggen dat ik dat niet mag zeggen... (kromme zin maar toch)

    En verder zwijg ik maar want we dwalen af volgens Enk...
     
  18. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Natuurlijk iedereen moet zelf weten ja of nee om mee te doen aan een event.
    Maar wel eens met Hof ben het eens te snel events ac
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. trudymeurs

    trudymeurs Junior expert

    Ik moet er ook nog even over nadenken of ik mee doe, er zijn een paar gewassen waar ik er niet meer zo veel van heb. En eerst zat er meestal nog een dag tussen de events om een beetje bij te komen en bij te zaaien. Maar nu is vandaag de een afgelopen, en morgen begint de ander al weer. Ik vind al die events wel leuk, maar zo is het wel een beetje veel.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  20. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Anders ga je voor de krenten uit de pap
    Dus lekker je gewas verhogen en dan genoeg event gewas maken voor wat je graag zou willen uit de winkel
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.