Praatgroep Farmerama Marktplaats

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 Mei 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nog 3 kabouters, dan is de rij binnen xD
     
    jolanda13 en theav71 vinden dit leuk.
  2. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    nog 1x oogsten en dan de wolkenrij, kabouters heb ik nog 307 stuks dus dat valt mee:)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Bij mij hebben de kabouters zich zeer stevig ingegraven. Vanmorgen uit een veld met kwartjes lablab welgeteld 17 exemplaren xD

    Maar de rij is binnen, joechei. Nu nog 'even' kabouters sparen voor de laatste upgrade.
     
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Rij is binnen. Gezien ik toch met knechten speel ga ik gewoon nog even door. Kan altijd wat extras binnen halen en het kost mij dus niks (behalve tijd). Baha heeft genoeg voorraad, heb alleen de stallen er af gehaald, maar ach dat vind ik een keer niet erg.
    Ga zien wat ik nog meer binnen haal. Misschien nog een sieritem of 2, 3 haha.
     
  5. liaab

    liaab Regelmatige auteur

    Wat is het voordeligst om op het 2x1 wolkje te zetten.
    Eerst vulde ik het met '"verboden toegang"" maar die is op, kan ik iets bij het mandje kopen voor b.d. wat er op past ?
     
  6. vinc05

    vinc05 Forum freak

    hier alle markt koopmannen nog een rondje met ballonbloemen.
    De andere materialen zijn aanwezig.
     
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Nee, dat is er helaas niet. Dus je zult een sieritem moeten gebruiken dat je bijvoorbeeld hebt gewonnen bij een event.
    Er zijn ook 1 x 2 sieritems bij Jack's shop te krijgen tijdens het volle maan event eventueel.
     
    liaab vindt dit leuk.
  8. liaab

    liaab Regelmatige auteur

    Dank je voor je antwoord.
    Van mijn mag zo iets wel weer als buren cadeau komen.
     
    BoerAnnelies en farmermikkie vinden dit leuk.
  9. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Dat is er wel hoor. Alleen erg duur, half milj BD
    De golfbaan
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  10. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Aha, goeie.
    Die kan dus op de wolkenrij?
     
    -Pillow_ vindt dit leuk.
  11. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Waar zijn de boomhut upgrades voor te gebruiken? Zijn die bedoeld voor de special items of zijn ze voor iets anders?
     
  12. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

  13. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    ja, die kan op een wolk :D
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik zet er op dit moment bevroren waterglijbanen op. Die dingen vliegen bij mij de molen uit, en ik vind het kistje dat je eruit krijgt nou niet van dien aard dat ik er meer dan drie op mijn sierveld hoef te hebben xD

    De stand van het event bij mij: de rij en alle upgrades zijn binnen. Ik ga nu op één veld verder met eventgewas, dat ik nog wat kistjes en sieritems kan scoren.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Die heb ik helaas nog steeds niet mogen ontvangen. Maar hij zal wel vanzelf komen.

    Lees ik in jou bericht over upgrades: denk ik, oh die ga ik ook even binnen halen. Nou lekker dan ik had de haan, eekhoorn en het varken gedaan. Moet ik olifant, schaap en koe nog. Inmiddels is de olifant ook klaar, schaap nog 2 keer eventgewassen en dan de koe nog. En dat allemaal voor de upgrades van de boomhut. Het is dat er knechten aan staan voor het andere event, anders was ik er niet mee verder gegaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.