Praatgroep Farmerama Marktplaats

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 Mei 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolf100

    dolf100 Forumbeginner

    waar vind ik ergens die ballonbloemen kan ze nergens vinden
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. wendy.knijn

    wendy.knijn Forumleerling

    In de event winkel staan 10 eenmalige bloesemkronen voor 5 munten en 1 bloesemkroon voor 10 munten. Kan het verschil niet vinden behalve het prijsverschil dan:p
    Iemand een idee?
    Alvast bedankt X Wendy:)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Je kunt de bloemenkroon maximaal 10 keer kopen voor 5 stermunten.
    Daarna kun je de bloemenkroon nog onbeperkt vaker kopen voor de hogere prijs van 10 stermunten.

    Het zijn dus dezelfde bloemenkronen. Te koop 10 keer voor de helft van de prijs.

    Maar zelf zal ik ze niet gauw kopen, er komen er drie elke keer dat ik de bloemenkroonboetiek oogst (item dat je gekregen hebt bij aanvang) en daarmee heb ik wel genoeg bloemenkronen om het event te spelen verwacht ik.
    Misschien dat ik tegen het einde van het event anders denk. Maar nu heb ik er telkens meer dan ik kan inleveren.
     
    jolanda13, wendy.knijn en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier het 2e marktkraampje met schaap binnen. :music:
     
    jolanda13, nenek43 en janniekwak vinden dit leuk.
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    kijk super :D
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    :music: Ik denk dat deze 2 weinig gekocht zijn. Iedereen is bezig voor de wolk.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    dat weet ik wel zeker8)
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    313 muntjes nu, dus die rij ga ik wel halen of het moet al heel raar lopen xD

    Ondanks het feit dat de dropjes maar mondjesmaat vallen heb ik er nog geen gebrek aan gehad, dus de boel is toch wel goed afgesteld. Alleen morgen eens even gaan rekenen hoe vaak ik nog eventgewas moet oogsten, want volgens mij ben ik al een heel eind op streek voor de rij. Misschien dat ik daarna toch nog een beetje doorga met eventgewassen, op anderhalf veld of zo. Want ik vind het stiekem toch wel een leuk event en dat eventveld ligt anders toch ook maar braak:p
     
    jolanda13, janniekwak en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Het is zeker een leuk event en als je regelmatig kan oogsten toch goed te doen, moet zeggen ik ga eerst alles tot 9 doen en kijk dan verder. Drops heb ik ook nog steeds genoeg en nog tijd zat.....
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Schaap tot en met 9 en eekhoorn moet ik 9 nog. Ik loop er elke keer tegen aan dat ik te weinig muziek pijpbloemen heb. Want met de kabouters en bloemenslingers loop ik tot nu toe goed. Meer mensen die hier last van hebben? Ik speel met 2 velden op baha.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Heb je de watervallen nog niet open?
    Want anders lijkt me de oplossing voor de hand liggend.

    Je hebt toch wel een WAC (wortel appel chutney) gegeten? En dan het liefst op kwartakkertjes inzaaien.

    Ik heb sinds gisteravond andere zaken op Baha en Regenwoud, omdat ik veel te veel muziekpijpbloemen had.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Watervallen heb ik deels open maar nog niet helemaal. Ik heb daar bomen staan voor de kabouters. Verder heb ik wel WAC gegeten. Maar dan zit de "fout" toch bij de watervallen denk ik. Aangezien het bij jou wel goed gaat :p
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ja, als het gewas achterloopt op de drops, lijkt mij de conclusie dat er beter eventgewas op de watervallen kan. Die droppen ook prima dus bomen voegt niks toe.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ben vanmiddag op goed geluk gestopt met de Baha-eventgewassen, en nu ik het even netjes heb uitgerekend blijk ik precies 240 gewassen tekort te komen voor de rij xD . Voor nu heb ik er lablab op staan met tikimasker, en als die morgenochtend klaar zijn doe ik dus nog één veld eventgewas en voor de rest ga ik stallen neerzetten, want die zullen redelijkerwijs niet slechter droppen dan eventgewassen en met het oog op het komende hondenevent kan het niks geen kwaad om op voorhand de voorraden vast wat op te krikken. Voor de rest gaat het best lekker: ik zit nu op 368 muntjes en met nog een week op de klok kan er met de rij vrij weinig meer misgaan zou ik denken.
     
    jolanda13, janniekwak en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  16. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Oke, het event loopt nog tot 29 mei dus ik heb nu de watervallen leeggehaald en daar ook event gewas neergezet.
     
    jolanda13 en farmermikkie vinden dit leuk.
  17. boermars

    boermars Forum-hertog

    ik zit op 470 muntjes, halverwege de eekhoorn en koe moet nog gedaan worden, gaat lekker zo.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. jolanda13

    jolanda13 Teller

    Laatste bewerkt: 23 Mei 2019
  19. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    De boomhut zelf is gewoon te koop voor bd. Kost wel 1 miljoen maar dan heb je wel een leuk item en iedere upgrade is dan meegenomen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. gj1234

    gj1234 Gevorderde

    Ik hb nu 158 stermunten, het gaat heel erg langzaam bij mij.
    Is ook niet gek want ik heb nog bijna niks open op de baha.
    Die wolk gaat hem niet worden, maar ik ga gewoon door ik zie wel waar het schip strand
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.