Praatgroep Farmerama Marktplaats

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 15 Mei 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    denk dat dat niet gaat helpen, de droprate van de tuin-kabouters staat gewoon te laag de eventgewassen op baha geven ook erg weinig tuin-kabouters, hier tussen de 20 en 30 tuin-kabouters per oogst -.-,

    Hier is de mest ook alweer uitverkocht terwijl er vanmiddag nog 2 velden bijkomen :wuerg:xD
     
    jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  2. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Hallo farmers,

    Hoe spelen jullie dit event leveren jullie overal eerst fase 1 in en dan 2 etc of doen jullie dit per dier.
    Bv eerst varken tot 9, dan olifant etc.
    Ben eigenlijk benieuwd wat verstandig is, of handig. Dacht zelf beter 1 dier tot 9 en upgrade binnen dan 6 x tot level 7 en geen upgrades.
    Hoe doen jullie het ??
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    ik ben hier begonnen met de olifant, en doe alle dieren tot nr 9 (de boomhut upgrade) ga alleen voor de wolkenrij en was niet van plan om me 13 dagen met dit event bezig te houden -.-xD
     
    jolanda13, maad en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ga ze ook allemaal tot en met nr 9 doen, voor de rij en de upgrades. De kabouters komen inderdaad niet erg enthousiast de grond uit, maar ik ga er toch wel vanuit dat het gaat lukken want drops verzamelen kan ook nog als de gewassen binnen zijn.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Ik ga zelf inderdaad voor de tweede optie. Liever een paar upgrades dan uiteindelijk niets. of te wel ik ga dier voor dier naar level 9 brengen en kijk daarna wat er verder mogelijk is
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Thx was ook niet van plan lang door te gaan alleen wolkenrij. ga ook dieren 1 voor 1 doen tot 9 en zie wel waar schip strand.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. doppe1965

    doppe1965 Forumleerling

    Hoe kom ik nu aan bloemkransen? Ik begrijp er niets van.....
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. doppe1965

    doppe1965 Forumleerling

    Waar kan ik de bloemkroonboetiek terug vinden. Ik kan het sieritem niet vinden!!
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Bij je sieritems onder het blauwe vaasje
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Net kwartjes geoogst op het eventveld en kreeg 9 di. Vanmorgen met grote halve en kwart veldjes 3 stuks. Ik laat dus de kwartjes liggen
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Je krijgt muntjes, daar kan je in de winkel wat gaan kopen.
    Op de plank ligt oa:
    *een wolk, die je kan vullen met items die je zelf kan kiezen
    *3 soorten sieritems: 1x1 1x2 2x2 met bijbehorende ep/tep bonus
    van iedere soort kan je er max 4 kopen
    *andere zaken als mest, bloemenkrans en tickets

    Nu mag je dus zelf kiezen. je kan kiezen voor de wolk, je kan voor meerdere sieritems gaan en dan mag je ook nog kiezen welke maat je wilt. Misschien is 4 van 1x1 fijner dan een grote van 2x2 etc

    Een winkel vol keuze en keuzes maken is dit keer verplicht, je hebt nl niet genoeg muntjes om alles aan te schaffen.
    Ik denk dat we gewend zijn winkels leeg te kopen en dat daar de verwarring vandaan komt.;)
     
    jolanda13 en leni1955 vinden dit leuk.
  13. thea1963

    thea1963 Forum freak

    je kan extra stermunten krijgen doordat je bij een diertje bij stap 11 kan blijven leveren ;)
    en het kan ook zomaar gebeuren dat BP een wolkenrij gaat aanbieden in de toekomst voor die items, dan heb ik pech want ik neem ze niet :pxD

    Op het Duitse forum zijn ze trouwens ook het inzicht helemaal kwijt qua events, de mods hebben daar zelfs hun banners aangepast xD

    http://de.bigpoint.com/farmerama/bo...einen-durchblick-mehr-diskussionsrunde.88723/
     
    owl., BoerAnnelies, jolanda13 en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    GeweldigxD ... Dat zouden meer mensen moeten doen :music:
     
    jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  15. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning


    jeetje, dat kan natuurlijk ook, doorgaan tot je alles binnen hebt. Daar had ik niet aan gedacht.
    Ik hou het bij de upgrades en de wolk, heb al zoveel sieritems in de kast staan en deze zijn niet echt bijzonder.
    En ik snap de verwarring niet zo heel erg goed. Het is allemaal echt een kwestie van zaaien en inleveren, veel meer hoef je niet te doen.
    Maar mss heb ik gewoon een heldere bui vandaag, gebeurt wel eens.
     
    jolanda13 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ben ook nog niet wanhopig hoor. De tijden van de diverse gewassen lopen niet erg uiteen, dus als je gewoon om de vijf uur alle velden oogst kom je er ook. Ik ben alleen zo blij als een kind dat ik knechten heb xD
     
    BoerAnnelies, jolanda13 en -Pillow_ vinden dit leuk.
  17. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Vind het voornamelijk een hoop geklik met al die marktkramen, onthoud steeds niet waar ik begonnen ben met inleveren.
     
    boermars en jolanda13 vinden dit leuk.
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja, dat heb ik ook wel een beetje. Daarom heb ik vanmiddag besloten de dieren om de beurt helemaal af te maken (nou ja, tot en met negen dan). Dat scheelt een hoop gedoe. Ik ben nu druk met de eekhoorn xD
     
    jolanda13 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  19. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Ik heb bijna de koe klaar, tot 9
     
    jolanda13 en -Pillow_ vinden dit leuk.
  20. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    ja echt hoor, zonder knechten is het echt niet te doen. Dan kan je als je klaar bent weer op nieuw beginnen.
    Dat is echt het enige waarin ik af en toe investeer, knechten, en dat is het dubbel en dwars waard.

    Klopt wat je zegt, ik kijk ook zo om de 5 uur en dan kan ik alles oogsten en weer neer zetten.

    Wat dat klikken betreft bij het inleveren, dat is idd het enige wat ik ook wat minder vind. Hoop geklik en je weet niet precies meer waar je zit. Aan de muntjes kun je zien hoever je ongeveer bent, maar levels erbij benoemen was fijner geweest. Hoe dan ook, het is een lang event, dus oogsten en inleveren voorlopig. Als de drops wat opdrogen ga ik wel eens een nachtje wat langer gewas er tussen gooien.

    Ik kijk in de loop van de week wel een keer hoever ik ben en hoeveel ik nog moet oogsten op baha, voorlopig ben ik daar nog niet klaar.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.