Praatgroep - FARMERAMA is live

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 27 Juni 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borkie

Borkie Levende forumlegende

En royaal:p die bonus...
    Wou nog starten, maar was een lange dag... Morgen lekker op tijd starten;)

Butsmuts vindt dit leuk.
  2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Dank zij nog wat hebbende oogstbonussen en wat fokken voor de drops
    event afgerond.

GerwinenElise en Borkie vinden dit leuk.
  3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Hier ook event afgerond, dankzij draaien aan het rad.........de drops waren ook juist voldoende, zonder te fokken.

Borkie vindt dit leuk.
  4. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik ben nog lang niet zo ver hoor, want ik probeer mijn SM-voorraad weer wat op peil te brengen. Maar we hebben nog zeeën van tijd.

Borkie vindt dit leuk.
  5. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Heb nog 25.000 SM over............dan lukt dat dus wel van er een beetje mee te strooien.

Borkie vindt dit leuk.
  6. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Hebben jullie er ook last van dat het spel steeds vastloopt ?
    Steeds opnieuew inloggen en ik weer 2 spelletjes vast en staan er 999999 gewas en dergelijke xD

jolanda13 vindt dit leuk.
  7. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Nee.

8. cees.k

cees.k Junior expert

bij mij loopt het spel ook vast, zelfs na het inloggen kan ik niet meer spelen

9. jolanda13

jolanda13 Teller

dat heb ik hier ook,kan niks leveren.
    het zou BP sieren als ze eerst eens zorgde dat er een event goed blijft draaien,
    voordat er weer een ander event is begonnen

Laatste bewerkt: 30 Juni 2023
  10. Lieve

Lieve Halfgod

nou hier klaar, maar de uitslag van neonstal is ??? want het liep weer eens vast Pffff

janniekwak vindt dit leuk.
  11. fairie

fairie Commandant van het forum

Heb ik de FAQ aangehouden en zou het event tot morgenavond 22.00 uur duren, zie ik net in het spel dat het nog 12 uur duurt. Het is dus tot 10.00 uur morgenochtend. Ik dacht eerder gezien te hebben dat dit gelijk liep maar dat zal ik dan wel mis hebben. Toch maar nog beter gaan opletten. Normaal deed ik dit altijd en ging goed, misschien dat ik door de dingen die er spelen toch iets minder scherp ben dan normaal. Straks even kijken wat ik nog moet en of ik nog iets extra's moet doen.

vinc051 vindt dit leuk.
  12. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Helaas, ik ben gekomen tot 27 gespeelde spelletjes, net één tekort voor de wolkenrij.

13. ansimon

ansimon Regelmatige auteur

Jammer dat je niet in kunt leveren wat je wel hebt. Heb genoeg dropitems voor een aantal zaken maar kan dat niet inleveren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.