Praatgroep Farm-school

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 6 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ben ook heel even begonnen en sloeg gelijk over van 4 gewone schapen naar een krullenbolschaap. xD Die hebben we wel niet nodig, maar ik ben hier wel reuze blij mee.
     
    VlinderHoeve, katbla, DarkDevilDude en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Kan ook niet anders he, je hebt je naam meexD
     
    Blaarkop, owl., VlinderHoeve en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. bearke89

    bearke89 Actieve auteur

    o_Ok hier draait het molentje volop!
    Ik wacht ook lekker even op de BBD.
    Succes boertjes :music:
     
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    :inlove:........ Van mij mag er veel hoge schapen komen hoor. xDIk heb alleen nog steeds gouden schaapjes nodig, maar die komen niet. Heb ik nog nooit gehad dat ik een gouden dier kreeg uit het fokken van zeer laag naar hoog. :oops: Voor mijn doen is dit een super sprong.
     
  5. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Komt vanzelf wel stom door gaan:)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ja, maar ik raak wel steeds 4 schaapjes kwijt. :oops: Ik heb er gelukkig 650 :inlove:. Maar ik wil ze eigenlijk niet missen mijn schaapjes.:cry:
     
    daisy17858 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  7. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Ik wacht tot het weekend, met mijn geluk (niet dus), ben ik super veel sv, eenden en schapen kwijt.:wuerg:
    Ik wacht erop en verwacht, dat ik met bbd iets meer terug krijg, voor mijn diertjes.;)
     
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ben ook gestopt hoor, morgen verder. Ik heb een paar rondjes gedaan, kon het niet laten. :)
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  9. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Valt me best mee tot nog toe. Sla regelmatig een fase over

    De venkel staat ook allemaal te draaien. Straks fase 2 helemaal klaar, fase 3 zilver af en goud gaat ook nog lukken. En dan appelhavermout aan zetten.
     
    Laatste bewerkt: 8 Oktober 2015
    daisy17858 vindt dit leuk.
  10. neva1

    neva1 Forumkenner

     
  11. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Ik snap niet waarom mensen nu al fokken... toch zonde?

    Kan je toch beter met de Baby Boom Dag doen? Dan krijg je gegarandeerd meer... Extra jonkies, extra fokdieren, wellicht grote oversprongen...

    Ik wacht geduldig hoor ;)

    Maar gefeliciteerd wie hem al uit hebben.
     
  12. dolfifumi1966

    dolfifumi1966 Forumbeginner

    Het lijkt erop dat we niet gratis jonkies van de buren kunnen krijgen of zie ik dat verkeerd?
     
  13. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Fase 2 ook helemaal klaar. Kan straks de appelhavermout helemaal aanzetten. Die is dan morgenvroeg klaar en dan alleen de peren nog. Morgen wel klaar. Ik ga dan BBD ook gebruiken om vverder te komen met de fokquesten
     
    daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    hier over een goeie 2 uur klaar met event...
     
    langeveentje, VlinderHoeve en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Neva1: je kunt altijd de hoofdprijs draaien in het boerenrad. Dit geld voor de normale draaien als de party draaien. Alleen is de kans erg klein dat je hoofdprijs draait. Las bij de Klaagmuur dat mensen 1 op 200 draaien en hoofdprijs kregen. Dus als je een doel hebt, moet je veel geduld hebben om die te krijgen en alleen draaien als jou doel bovenaan staan en dit dan erg lang volhouden. Ik doe er al zo lang over als de bloemen er zijn om de 2 missende bloemen binnen te krijgen bij mij zelf.
    Helaas is dat dus ook erg lang en nu is er een nieuwe staak van de vogelverschrikkers.

    Deze kosten 2 TG. Heb verder nergens kunnen lezen dat we ze zomaar kunnen geven maar ook nergens gelezen dat ze 2TG kost. Dit zie ik bij de burencadeaus en denk dat dit zo blijft.
     
    emma119995 vindt dit leuk.
  16. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    event afgerond.
    uitkomst van de stekjes en stallen niks bizonders:wuerg:
     
    Laatste bewerkt: 9 Oktober 2015
    daisy17858, BoerAnnelies en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  17. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier fase 5 bijna klaar. De peren staan in de molen. Vandaag krijg ik het event ook af.Ik moet nog 6 zwarte schapen. Fok nu met 4 hotels. Krijg ik 3 blotebillenschaap
     
  18. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier over 2 uur het event af, de molen is nog druk aan het draaien:)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  19. Venicia

    Venicia Junior expert

    vraag: ik zie dat je eendjes en lammetjes kado kan doen, maar dat ze 2 tg kosten om weg te geven. Klopt dit of heb ik een bug?
     
  20. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Dit klopt, je kunt ze cadeau doen, maar kosten je wel 2 TG per stuk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.