Praatgroep Farm-school

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 6 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. theindoo

    theindoo Gelegenheidsauteur

    Alle hoeveelheden babypuree duren even lang...of het er nu 144 zijn of 36.Bij jullie ook?
    Wilde dat het met sv ook zo wasxD
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  2. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Dan heb jij mazzel. Hier is dat niet zo
     
  3. whealy76

    whealy76 Junior expert

    In Fase 5 en 6 worden volgens de Quest Zwarte Schapen en Kuifeenden gevraagd. En niet zoals in de Faq staat aangegeven Bruine Schapen en Woerden.

    Dat worden dan:
    22 Bruine Schapen en 16 Zwarte Schapen
    36 Woerden en 16 Kuifeenden
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  4. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    De farmmolen aangezet voor 144 wortelpuree, 72 venkelgraan en 36 appelhavermout en de bahamamolen met 24 perengriesmeel.
    Morgenavond dus pas beginnen, tijdens BBD, om de baby's en de missende woerden bij elkaar te krijgen...
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  5. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    inderdaad heb het ook gezien
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    En inmiddels aangepast in de faq. Dank je wel voor de melding:)
     
  7. whealy76

    whealy76 Junior expert

    Top
     
  8. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    De molenpotjes staan geregistreerd en beide molens draaien 24 uren rond voor de potjes.

    Vrijdagavond babyboomen, leuk! :D
     
  9. lovely

    lovely Forummeester

    Dat is flink balen!!!! Heb ik net mijn kuifjes erin gedaan!!! :mad:
     
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dat is minder nieuws, maar fijn dat we het nu weten!

    Super dat er een BBD komt vanaf vrijdag 18uur. Ik heb de beide molens nu aan het draaien. In de ene staat 24 keer peren gebeuren en bij die andere heb ik in stapjes: 44 wortelpuree, 22 vekel iets en 11 van die appel haver puree. Dan vannacht de molen met de rest aan zetten en als het goed is heb ik morgen voor de BBD alle jam klaar!
     
  11. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Klopt, is hier net zo. Annigjen, dit zal bij jou dan net zo moeten zijn.
     
  12. neva1

    neva1 Forumkenner

    hoi hoi hoi we kunnen beginnen...:p ben ik nog een uur te laat ook want mijn hond wou geen luier aan.-.- maar nu zit ik wel met een dillema... morgenavond pas om 1800 BBD maar dan is boerenradparty ook afgelopen en ik wil de partytickets toch wel even gebruiken , ik heb de andere op verbruikt en daar heb ik eigenlijk niets noemenswaardig van gekregen. dus dat wordt even rekenen want zaterdag ben ik ook een hele dag weg:sleepy: mijn molen draait in ieder geval al ....
     
  13. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    beide molens wortelpuree aan het maken, tijden zijn op de farm 18.23 min op de farm
    Bahama nog 17.09 min. Ik heb ze verdeeld in 6 fases.

    IK was de appelhavermout aan het maken in plaats van de wortelpuree. Maar gauw even omgewisseld. Niet goed gekeken dus:oops:
     
    Laatste bewerkt: 8 Oktober 2015
  14. farmervrouwtje

    farmervrouwtje Regelmatige auteur

    Molens draaien overurenxD nog een keer 36 venkelgraan erin gooien en dan is morgen alles klaar. Eerst ff wachten op de venkeltjes, had ik ze toch niet op voorraad:oops:
    Verder wachten op de babyboom:D
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  15. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

     
  16. neva1

    neva1 Forumkenner

    zwarte schapen en kuifeenden :cry::cry: dat is heel mijn voorraad:wuerg: bah dan moet ik echt wel wachten op BBD zodat ik misschien wat geluk heb en extra krijg. maar mijn molens draaien de puree voor de ogen en vanavond kan ik in ieder geval wel al wat inleveren zodat ik mijn tickets te pakken krijg.
     
  17. VosStiertje

    VosStiertje Gevorderde

    Nee dit weekend heeeeeeeeeeeel erg druk.
    Maar ik zie nu dat het morgen avond om 18:00 u wel BBD begint.
    Met een klein beetje geluk, lukt het misschien morgen avond nog om alles te fokken.
    We zien wel en anders jammer ;):p
     
    DarkDevilDude, Farmer121965 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik snap jou dilemma niet helemaal. Die hoofdprijzen van het boerenrad blijven wel, al kun je dan geen extra tickets meer kopen. Je kunt je tickets van het weekend of veel later ook gewoon gebruiken.

    Ik kom nog 2 kuifeenden te kort en heb precies genoeg zwarte schapen. Vind het ook wat minder al is het vaak wel zo dat met een BBD er dieren worden overgeslagen, dus dan heb ik straks nog wel wat zwarte schapen en kuifeenden over als ik alle baby dieren bij elkaar heb.
     
  19. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    over 6 uurtjes hele event klaar.:)
     
    daisy17858, BoerAnnelies en annigjen vinden dit leuk.
  20. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Gefeliciteerd

    Hier fase 1 inmiddels helemaal klaar
     
    Laatste bewerkt: 8 Oktober 2015
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.