Praatgroep Farm-school

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 6 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neva1

    neva1 Forumkenner

    ik stuur hier al een hele dag donald en katrien naar het fokhotel om er nu achter te komen dat je voor de baby's ook moet fokken. -.-
    en dat je die pas krijgt bij het event. Zal alles toch maar weer eens goed moeten lezen, heb 300 sv hoop dat dat voldoende is want ik wil wel heel het event uitspelen én ik wil zo graag een diepvries vogeltje....ik heb er een lekker nestje voor gemaakt
     
    Boeretrien1, lovely, sinkieboy en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    ik denk dat er geen babyboom komt,lijkt mijn ook niet zo handig als hij steeds overslaat.
     
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    We hebben ongeveer vanaf het moment dat er gefokt kon worden iedere maand een babyboom gehad. Het afgelopen jaar hebben we daar steeds iets van een tijdelijk event bij gehad. Het is duidelijk dat dit het fokevent van de maand is, dus ook vrijwel zeker dat er dit weekend babyboom is.
    En ja, wat is handig. Je bent meer baby's nodig dan fokdieren, dus je zult zelf moeten fokken. Ik krijg vaker 2 van de eerste fokdieren dan het eerste fokdier met een ander fokdier erbij. Vermoedelijk ga ik dus wel verder fokken voor de blijvende questen.
    De benodigde fokdieren heb ik, ook met babyboom wel vertrouwen in.
     
  4. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Je krijgt uit het fokevent ook weer veel supervoer terug, dus dat moet lukken.
    Wat die diepvriesvogel en dat lekker nestje betreft, dan gaat ie smelten hoor, of heb je er coolpacks ingelegd. xD
     
  5. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Joepie ziet er weer super leuk uit.
    Ik vond dit event de vorige keer ook al zo leuk.
    Volgens mij moet het wel gaan lukken. Redelijk wat dieren (eenden en schapen).
    Heb voor de zekerheid toch nog maar eventjes alle stallen gezet.
    Teveel is beter dan te weinig. Met het sv moet het ook lukken.
     
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Weer helemaal leuk. Mooie prijzen te halen, vooral de verblijven. xD

    Reuze zin om weer te beginnen.

    Ik kan alleen geen moerbessen :oops: vinden mijn schuurtje. Welk lvl moet je daarvoor hebben?
     
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Daar ben je allang voorbij. Toen de moerbessen kwamen was je dat level ook al voorbij, maar ze worden ook in voer gebruikt. Ergens in de buurt van de peren moeten ze staan.
     
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    maximaal level 22 dit event...
    dus die moet je wel hebben:inlove:
     
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ah bij de peren xD. Ik zat bij de gewassen te zoeken. :oops:


    Ik heb ze gevonden. :D Ik zat verkeerd te zoeken.:oops:
     
    daisy17858, lovely en bjorke-annika vinden dit leuk.
  10. neva1

    neva1 Forumkenner

    nog beter.....mijn groentela staat altijd voor het schatje open.....(net als een katteluikje):p:p dus er kunnen er nog 2 in ook!xD
     
  11. VosStiertje

    VosStiertje Gevorderde

    Ik denk dat we deze keer pech hebbn en er vandaag geen Babyboom begint voor 24 uur.
    Erg jammer, :cry: dan moet ik er toch even goed over nadenken of ik wel meedoe aan dit event.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  12. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Want in het weekend ben je niet in gelegenheid? ;)

     
  13. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik denk dat in het weekend BBD komt
     
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik denk ook dat er in het weekend een babyboom komt. Maar voor het event zelf maakt het niet uit. Je moet voor de baby's een bepaald aantal keren fokken, en in dat aantal keren heb je dan je dieren wel bijelkaar. Extra dieren zijn natuurlijk altijd welkom, ik moet nog hele delen van de blijvende questen. Vooral van de eenden, maar de goudschapen moet ik ook nog.
     
  15. neva1

    neva1 Forumkenner

    pfffffffffffffffffffffffffff "trommelende vingers op de tafel" pfffffffffffffff nog een HEEL UUR WACHTEN......:cry::cry::cry::cry:
     
  16. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier had ik stiekem ook gehoopt dat er vanmiddag een BBD zou beginnen, maar helaas nog geen melding dus denk het niet. Hoop dan dat er van het weekend vanaf vrijdag 18.00uur een BBD komt. Straks zet ik gewoon de molens al aan en als er dan een BBD komt dan zet ik veel fokhotels, actief de staak, eet een roze gelei, gooi overal parfum op en dan ben ik zo klaar. Zaterdag en zondag bijna geen tijd, dus hoop echt dat het vrijdag op tijd begint.
     
  17. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Succes iedereen
    Op vrijdag begint BBD
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  18. FarmerBroek62

    FarmerBroek62 Forumleerling

    Babyboom vanaf vrijdagavond 18.00 uur. ;)
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  19. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    kon niet wachten heb bijna alle baby s binnen hihih
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  20. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier de wortelpuree ook al aan het draaien in beide molens
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.