Praatgroep Farm-school

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 6 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    je hebt 118 sv nodig voor de lammetjes en baby eendjes
     
  2. boerbiet-61

    boerbiet-61 Junior expert

    ijsvogels heb ik 4 ben ik dus niet meer nodig, maar heb nog geen gordeldier
     
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Helaas heb ik nog geen ijsvogels en geen schildpadden. Ik ben dus wel blij met de voorlaatste stallen. Bij de stekjes hetzelfde verhaal. Die duindoorn durf ik amper op te hopen. De kiwi's heb ik ook nog geen 4 van, en het vogelbekdier heb ik met het ruilevent 2 andere spelers blij mee gemaakt, waardoor ik daar ook geen 4 van heb.
    Nu maar hopen dat ik geen voorraad muizen en kowhai krijg, want die heb ik beide meer dan genoeg.
     
    -matthias1952- en Daxter1966 vinden dit leuk.
  4. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Daxter1966, je kunt straks ook als burencadeau een eendje of lammetje geven, krijgen, scheelt ook weer aan supervoer.
     
    daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Bij deze reserveer ik vast een ijsvogeltje bij jou voor het volgende ruilevent :p;)

    Tot nu toe kosten die bij mij 2TG, denk dat dat tijdens het event ook zo is, of heb ik ergens overheen gelezen???

    95SV te verdienen dus dat is wel weer lekker!
     
    Daxter1966 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  6. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Hier alles op voorraad dus alleen fokken voor de baby's.
    Ik wacht met fokken op de Babyboom maar start wel direct mijn bahamarama molen voor het speciale voer.
    Sterretjes zijn ook welkom. Deze spaar ik door tot 250 want wie weet heb ik die straks nodig om koraaleiland te openen.
    Suc6 allemaal.
     
    herma1234 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  7. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    nee hoor, 46 + 72 is 118 maar 2 supervoer per keer is 236
     
  8. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    klopt!
    Kom wat kersen en wortels te kort, net allemaal in de ambachten gestopt, gelukkig zijn deze makkelijk bij te maken danwel goedkoop aan te schaffen. Voor de verandering eens voldoende supervoer:D, dus ga voor het hele event. Hopen op de nog ontbrekende stallen en bomen!
     
  9. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Ik hoop dat je de babytjes straks ook cadeau zou kunnen geven/krijgen ;)
    Ik heb op dit moment 140 DV, dus lang niet genoeg.
     
  10. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    oei had ik niet aan gedacht:p
     
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dan heb je net niet genoeg. Want in totaal heb je 236 SV nodig voor de baby dieren, maar je krijgt uit het event ook weer 95 terug. Dus dan heb je eigenlijk nog 141. Dus nog 1 bijdraaien en je zou het kunnen halen haha.
     
    #Stoffie78# vindt dit leuk.
  12. *Ratjetoe*

    *Ratjetoe* Forumkenner

    Leuk, weer een event :D Moet alleen nog even de braambessen wat bij kweken, verder alles op voorraad.
    Succes allemaal.
     
  13. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Ik wil ook eigenlijk alles wel doen; waarschijnlijk met een quest ook nog wel ergens sv staan.
    Zal wel goed komen denk ik ;)

    Zo, heb nu 147 SV. Laat het event maar beginnen xD
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  14. farmerstorjo

    farmerstorjo Commandant van het forum

    Weet iemand wat de pheromones zijn. Of is dat de parfum en is dat een vertaalfoutje?
    Deze pheromones staan te koop in het in het betaalpakket, de schoolmand.
     
  15. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ik heb een eendje gekregen, maar sinds de nieuwe nieuwspagina, kan ik niet meer vinden van welke buur ik het cadeau gehad heb. Kan iemand mij vertellen waar we nu de ontvangen cadeau's terug kunnen vinden? Dan kan ik mijn buurtje er één terug sturen.
     
  16. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Rechts waar je buren staan in je speelveld daar zie je een blauwe doosje staan daar opdrukken dan gaat er een schermpje open daar staan je gekregen kado's
     
  17. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Helemaal goed! Bedankt.
     
  18. |-|ans

    |-|ans Forummeester

    Ja, voor 2 TG elk waarvoor ze vast ook wel te koop komen..

    Zie trouwens net.. ook heél doordacht / handig, dat de fokdieren die je in de koopmand krijgt (kuifeenden en zwarte schapen) in het geheel niet nodig zijn voor deze quest.. xD
     
  19. mmans

    mmans Forum-hertog

    ik denk dat de eendjes/lammetjes die je krijgt als burencadeau NIET de gevraagde eendjes/lammetjes zijn!!
    Maar kan me vergissen.

    Na teruglezen van de Officiële Aankondiging inzake de eendjes/lammetjes denk ik, dat ik me inderdaad vergis :)
     
  20. farmerstorjo

    farmerstorjo Commandant van het forum

    Is al aangepast in de faq. Was dus een vertaalfout.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.