Praatgroep Farm express

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 12 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 123Pien

123Pien Forum freak

Ik heb nog maar 2 treintjes laten rijden en jawel, uit de eerste: een parfumerie!!!

Joepie! :D

De tweede staat nu op het land.

owl., daisy17858, Daxter1966 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. spelboyke

spelboyke Oudgediende

weet je nog welke stallen je op de trein hebt gezet waar je de parfumerie uit kreeg?
    ik krijg echt niks uit de trein alleen gele stallen bah.

dutchboy vindt dit leuk.
  3. trudymeurs

trudymeurs Junior expert

o_Ok al zoveel bever classic ++ gekregen, ik kreeg er net weer, eentje uit de trein en eentje uit de Mysterie stallen......:sleepy:

dutchboy vindt dit leuk.
  4. katbla

katbla Forum freak

bofkont, gefeliciteerd.....;)

ik heb uit 9 ritjes nog geen één, wel leuke rode en roze stallen.....

Daxter1966 en dutchboy vinden dit leuk.
  5. Sidonia99

Sidonia99 Regelmatige auteur

Mysterieuze stallen en vanuit de expres, absoluut niks bijzonders.
    Bever ++ tot 3x toe, beste werkplaats guano oranje, doe ik niks mee, had genoeg guanoproductie.
    Maakt het er niet leuker op.
    En dan hoor je sommigen die alles al hebben behalve nieuwe parfumerie.
    Ik kan met meerdere quests niet verder.
    Moet nog vogelbekdier en kiwi, en natuurlijk de nieuwste.

6. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

2 x mistystal ...2 x duiventil..:cry:

7. 123Pien

123Pien Forum freak

In elk geval een mollenstal en een kattenverblijf, die heb ik aangevuld met "iets", en nog 2 kippen.
    Helemaal precies weet ik het niet meer.

@ Mikmak: dat komt natuurlijk omdat jij zelf zo goed vliegt. Die duiven voelen zich daardoor aangetrokken....

8. beereekhoorn

beereekhoorn Forum prof

Sidonia geef me een berichtje als er een nieuw ruil evenement is ik heb inmiddels 3 kiwi's :)

dutchboy vindt dit leuk.
  9. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

hier een hondenhok en een kalkoen oranje:sleepy:

dutchboy en Daxter1966 vinden dit leuk.
  10. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

heb inmiddels al 18x express laten rijden
    nog steeds 1parfumerie
    rest allemaal upgrade waar je niets mee kunt (leuk voor ruilevent);)
    raak een beetje door overtal dieren heen maar,
    zou graag nog een parfumerie erbij willen hebben
    hopen op volgende express :sleepy:

Sarriette vindt dit leuk.
  11. Sidonia99

Sidonia99 Regelmatige auteur

Wow, super. Maar hoe moet dat dan logistiek ?

dutchboy vindt dit leuk.
  12. maad

maad Forum prof

Ik ben maar met mijn treintje gestopt.
    Na alle gele stallen,3x textielmolens, elandpodium denk ik niet dat het me lukt om iets beters te krijgen;)

dutchboy vindt dit leuk.
  13. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

bevers ++ doen het erg goed
    ik heb er inmiddels 12 (misschien voorbode voor nieuw fokdier )
    al weer 3 retour op express hopen op parfumerie :p

owl., Sarriette, Daxter1966 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. muis1992-1961

muis1992-1961 Regelmatige auteur

Ik doe het nog 1x, en dan stop ik, ik heb in ieder geval wel de parfumerie, maar verder stallen die ik allemaal heb.
    Maar nu ga ik niet nog meer stallen erin proppen, ik heb er nog 2 in mijn inventaris staan en 1 op het land, en dan vind ik het genoeg.
    Maar het is altijd weer leuk die spanning van wat het word, maar echt veel bijzonders [ nog ] niet gekregen :cry:

dutchboy vindt dit leuk.
  15. nellie-64

nellie-64 Forumleerling

uit de 10, 9 hondehokken en 1 vleermuisguano, nou wacht wel tot de glitters op de markt komen, pfff, >:(

dutchboy vindt dit leuk.
  16. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Met alles wat ik al heb, denk ik meer aan de meeste rode stallen en een aardige voorraad oranje stallen. Dan ben je iets bijzonders nodig om blij te worden. Terwijl je, zolang je nog bijna geen gekleurde stallen hebt, een oranje toch vaak wel erg leuk vind en een rode bijzonder. Ik heb ook nog geen vogelbekdier, kiwi of schildpad. Over een halfuur komen er 4 stallen uit van de mysterieuze stallenbouwer. Als er niet 1 van die 3 bij zit, dan ben ik weer voor heel lang klaar met kopen.

De trein vind ik een ander verhaal. Dat kost me geen TG, en dan vind ik de spanning wel leuk. Vanmorgen heb ik 4 stallen geoogst, nu had ik er net 7 die ik stukken leuker vond dan die van vanmorgen. De leukste is de parfumerie, natuurlijk ontzettend blij mee.
    Daarnaast heb ik een oranje truffel gehad, waar ik er nog maar 1 van had. Een 2e textielmolen die ik gelijk op laat staan, 2 elandpodia, die ik voorlopig wel in de inventaris zet, een oranje hond (stukken beter dan de gewone die ik vanmorgen kreeg) en een bever ++.
    Mijn trein rijd nog wel even door.

katbla, Daxter1966, _Jeanie_ en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Mijn volgende vracht was een hondenhok... Nog geen geurtje bespeurd van de lekkere parfumerie die ik toch wel heeel graag wil :). Ik vind hem echt heel mooi :music:
    Zolang mijn inventaris het toelaat laat ik hem gewoon rijden dat treintje maar de bodem komt wel langzaam in zicht, ik wil van de meeste stallen toch wel sws 4-5 op voorraad houden dus ik kan hem denk ik nog maar een paar keer laten rijden.

18. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

De albino's worden wel steeds duurder, maar je kunt van de albino-vleermuizen die je hebt gele vleermuisgrotten bouwen. Daarvan kun je de trein ook laten rijden.

Mijn 60 TG hebben me 2 egelstallen opgeleverd, een muis en een mol. Vreselijk. Na alle leuke reacties had ik het gevoel dat ik het toch moest proberen, helaas. Alle reacties van spelers die uit de stallen nog niets leuks hadden gehad heb ik net zo goed gelezen.

dutchboy en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  19. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

zo denk ik ook al moet ik bekennen dat ik wel 1parfumerie heb
    deze was mijn 7e express daarna nog 11x express maar nog steeds 1
    ben zoekende naar 2e :p

Daxter1966 en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  20. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Ze zijn bij mij op de markt nu 8250, had al mijn albino's al verbruikt en heb er nu 3 bij gekocht voor nog 1 stal te maken. Wel een zeer goede tip trouwens. Als ze weer goedkoop zijn ga ik ze flink inslaan ;)
    Ik mag absoluut niet klagen met de myst stallen, ik heb een ( eindelijk! ) een kiwi en mijn 1ste stal was direct een schildpad. Mis nu nog het vogelbekdier maar geen recht op klagen als ik idd sommige uitslagen van andere spelers lees, tis droevig soms :( Mijn laatste 3 mys stallen staan op, over half uurtje klaar.

dutchboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.