Praatgroep Farm express

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 12 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Afgesproken buuf en als ik er 2 mocht krijgen is er eentje voor jou.;)
    Nu maar hopen dat bp gul is met de schildpad en de parfumerie 8)
    Mijn treintje is nu voor de 1ste keer aan het rijden, wat is dat toch spannend

Laatste bewerkt: 13 Mei 2015
    dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. maad

maad Forum prof

Nou ik nog minder;) Een gele geitenstal!!!

dutchboy vindt dit leuk.
  3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Nu maar duimen :music:Helaas heb ik geen Vlinderstruik op de boerderij, daar zijn vlinders gek op, ik heb nu een den met een lekker luchtje verwend, misschien helpt dit 8)

dutchboy, Daxter1966 en daisy17858 vinden dit leuk.
  4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Jammer voor je.
    Ik begrijp dat BP ons niet allemaal een parfumerie cadeau wil doen, maar ik vind het met deze investering wel heel erg jammer dat er gele stallen en zelfs gewone werkstallen inzitten. Een oranje stal lijkt me al niet echt iets waar je op zit te wachten als je meerdere bijzondere stallen erin stopt. Maar een gele geit!

dutchboy, Daxter1966 en maad vinden dit leuk.
  5. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

o_Ok hier een oranje imkerij uit de 1ste vracht. Er staan nu weer 3 op maar dat kan ik morgen pas zien.

dutchboy en Daxter1966 vinden dit leuk.
  6. maad

maad Forum prof

Ja klopt, ik ben het helemaal met je eens.
    Niet iedereen kan een parfumerie krijgen.
    Maar een gele geiten stal zit ik echt niet op te wachten.
    Ik heb er nu nog 3 stallen op het land staan

7. .Jacqie.

.Jacqie. Gelegenheidsauteur

Vraag voor wie er een mysterie stal gekocht heeft met TG:
    uit welke van de 5 mysterie stallen kwam een schildpad? Draco?

dutchboy vindt dit leuk.
  8. -Coco1968-

Ja, dit kun je ook nakijken door op de i te klikken bij de aankoop. Dan kun je zien op welke bijzondere stallen je kans maakt en staat bij Draco de schildpad bovenaan. (helaas heb ik geen schildpad)

dutchboy vindt dit leuk.
  9. maad

maad Forum prof

Na de gele geiten stal, nu een gele imkerij;)

Wat heb ik veel geluk haha

10. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

heb een mol gekregen, nog 20 min en dan de uitkomst van de gekochte stal

dutchboy vindt dit leuk.
  11. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Ik hoop ook op wat moois:p

Maar wilde je eigenlijk vooral bedanken voor de gouden tip om gele vleermuisgrotten te bouwen zó krijg ik mijn treintje wel vol!

12. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

Bij mij op de markt staan ze nu zelfs voor 6809,00 denk dat ik er dus ook maar een paar ga verkopen :p

dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  13. Lieve

Lieve Halfgod

uit mijn trein oranje hond en uit de 4 draco's oranje kalkoen en eend, een geel varken en een kiwi en met de laatste daar ben ik super blij mee
    zal misschien nog een treintje vullen en hopen dat het kleur op zijn mist een roze is of een van de nieuwe soort dieren

wat ik spijtig vind dat je de trein niet kan vullen met kleine waarden aan stallen niet genoeg plaats

dutchboy vindt dit leuk.
  14. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

hier een textiel molen en een hond gekregen

dutchboy vindt dit leuk.
  15. Aspergesteker

Aspergesteker Junior expert

zo 4 stalletjes retour and the results are : hondehok 2 maal die hadden we nog niet dus die houden we en dan nog een visvijver classic++ en een beverburcht classic++ die mogen weer met dezelfde trein als waar mee ze gekomen zijn terug.

De kleuren die ik graag zou zien zijn roze en rood en/of de nieuwe werkstal meer wensen heb ik niet :)

dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  16. -Coco1968-

Ik heb er nu 5 op staan om morgenvroeg te oogsten. Dan activeer ik gelijk de wolkenrij voor de extra ep. En dan denk ik dat ik er eerst oranje konijnen oid opzet, en dan weer zoveel mogelijk mystery vrachten, dat levert wel mooi de extra ep van de huisdieren op.

dutchboy vindt dit leuk.
  17. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

uit de draco; een oranje kalkoen.....gaat denk ik maar weer op de trein

18. lammetjes

lammetjes Actieve auteur

Ben veel geld aan het verdienen. Hier zijn ze ook meer dan 6000. Zet voor dit geld wel andere gele stallen op de trein.

dutchboy vindt dit leuk.
  19. -Coco1968-

Bij mij is de markt leeg. Vanmiddag er een paar opgezet met de maximumprijs van 5385, nu 8314 BD.
    40.000 BD voor een gele stal, is een boel geld, maar voor rode en roze stallen met de kans op een parfumerie, ga ik zelf ook nog wel een tijdje door met de trein. Een gele muis, hond en kraaienverblijf zijn hetzelfde waard, maar die kan ik daarna niet zo gemakkelijk zelf maken. De gele honden houd ik daarom nog maar even, de gele muizen heb ik er 2 van gehouden en 2 op de trein gezet.

20. 19om47

19om47 Forum-commissaris

uit de trein 1eland polium en 1 gele bijenkorf nog 1 er op staan maar als ik geen mooiere stal krijg hou ik de trein voor gezien

dutchboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.