Praatgroep Farm express

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 12 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Dat is wel een goede tip zeg. Ik zette eerder vele gele stallen op de trein of stallen die veel waard waren, maar waarvan ik er wel meer dan 5 had, zoals de mol en die dieren. Maar dit is echt een goede tip.
    Gelukkig voor mij mis ik alleen de nieuwe stal en dat is de schildpad, die ik overigs erg mooi vind. Maar de textielmolen heb ik ook nog niet en die vlinderwerkplaats wil ik ook wel graag hebben. Ach iedereen wil het hebben haha.

Vandaag kijken wat ik binnen kan halen, tussen het pakken van onze koffers door. Wie niet waagt, wie niet wint :)

dutchboy en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Dat is een goeie tip, genoeg albino's en gereedschap in de schuur.

dutchboy vindt dit leuk.
  3. *Willeke*

*Willeke* Commandant van het forum

Ik zit op het perron, laat maar komen die trein :music:

dutchboy vindt dit leuk.
  4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

De werkplaatsen kunnen deze keer ook op de trein. En de gele. Het is even puzzelen wat je er op moet zetten voor 1250 punten, maar het lukt.

dutchboy vindt dit leuk.
  5. theav71

theav71 Levende forumlegende

Heb hem gelijk gevuld met gele werkplaatsen :) Ruimt lekker op in de inventaris.

dutchboy vindt dit leuk.
  6. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

waar kun je zien wat de hokken waard zijn als de trein is vertrokken?

dutchboy vindt dit leuk.
  7. Aspergesteker

Aspergesteker Junior expert

nou moe je kan maar 6 stalletjes kwijt om weg te sturen en moet dan toch minimaal aan 1250 tegenwaarde komen. Kom zo nog niet af van mijn stalletjes met een tegen waarde van 20 en 30 punten :)
    Afijn we zijn onder weg en het eerste resultaat is over 55 minuten zichtbaar. W e wachten af in spanning war zal hij brengen???

dutchboy vindt dit leuk.
  8. .-Ard1970-

.-Ard1970- Forum freak

Zo 1250 punten? Zonder gele vleermuishokken kan je er haast niet aankomen.
    Wel een enorme drempel voor de beginnende speler.

dutchboy vindt dit leuk.
  9. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

was idd even puzzelen voor 1250 punten....hoop dat het de moeite waard is:oops:

dutchboy vindt dit leuk.
  10. -Coco1968-

Ik begrijp dat je liever een andere verdeling ziet, maar als je 2 gele vleermuisgrotten doet, met 2 broedplaatsen heb je nog 2 plaatsen over voor samen 30 punten. Ik houd het eerst op 1 gele vleermuisgrot met een aantal werkstallen, dankzij de gele exemplaren van de trein en stekjes kan ik daar de trein eerst een paar keer mee laten rijden.
    Ja, ik ook. Als we er een gele broedplaats voor terugkrijgen, heeft het ons behoorlijk wat gekost. Een geel kippenhok van 20 punten, nog erger.
    Dat is de trein altijd al geweest. Maar het is inderdaad wel veel meer dan 500. Waar je zonder bijzondere stal ook niet mee kwam.

dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  11. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

farm express onderweg
    1e schildpad in the house
    bij 1e 10 stallen 1schildpad :inlove:
    nu hopen dat farm express wat leuks brengt
    voor nu kan mijn dag al niet meer stuk hoop dat iedereen
    een beetje geluk heeft ik gun het iedereen succes allemaal ;)

daisy17858, hendrika73 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  12. omaatje75

omaatje75 Forum-ambassadeur

k Begrijp t ff niet. Er zijn toch zat stallen met n tegenwaarde
    van 460 pnt??

dutchboy vindt dit leuk.
  13. BoerAnnelies

Phoe zeg, die 1250 is echt bijna niet te halen. Ik heb er nu dankzij bovenstaande tips het volgende in gedaan: gele vleermuis, gele muis, 2 broedplaatsen, geit en eend. En dan heb ik alle hokjes vol en kom ik precies op 1250.
    Hoop dat het de moeite waard is, want zelfs de oranje en rode stallen leveren bijna geen punten op om de trein nog een keer te laten rijden. En mijn bijzondere stallen gooi ik er echt niet zomaar in. Daar heb ik geen grote hoeveelheden van. Al vind ik het wel heerlijk dat de broedplaatsen (150punten) er ook in kunnen. Deze konden eerder altijd wel met de trein en toen in 1 keer niet meer. Dus daar heb ik een voorraad je van staan en kan ik makkelijk maken :)

Omaatje75: welke dan? Die je over hebt in je schuur he?!

dutchboy vindt dit leuk.
  14. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

ja maar dat zijn allemaal mysterieuze stallen en aangezien ik zo minimaal geld er insteek koop ik die nooit, ben er dus zuinig op.

dutchboy vindt dit leuk.
  15. -Coco1968-

Ja, dat klopt. En voor de spelers die er zat van over hebben is de trein ook bedoeld.
    Maar met alle nieuwe quests voor de bijzondere dieren vind ik 7 vlinderstallen niet teveel, en van alle andere bijzondere stallen heb ik er minder. Met een ruilevent wil ik mijn kuikens ook nog een plezier kunnen doen met 1 of 2 stallen, dus de stallen van 410 en 460 punten gaan bij mij bijna niet op de trein. Ik denk dat ik ook 2 gele muizen op de trein zet. Terwijl ik dus regelmatig mijn 4 oranje en 4 gele tegelijk op heb staan.
    Ik gebruik mijn supervoer voor de questen waarbij dat voer nodig is, dus ben ik mijn gereedschap alleen maar nodig voor zo nu en dan een nieuwe stal. De albino vleermuizen heb ik al een tijdje opgekocht wat onder de waarde werd verkocht, waardoor ik de trein voor wat albino's en gereedschap kan laten rijden.

omaatje75 en dutchboy vinden dit leuk.
  16. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

voor aanvulling van punten kan je ook kijken naar je geitenmelkstallen, broedplaatsen, imkers, melkstallen, we hebben nu immers bomen

dutchboy vindt dit leuk.
  17. BoerAnnelies

Deze vallen ook tegen aan punten viel mij net op :(

dutchboy vindt dit leuk.
  18. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

ik vind de verhouding van de waarde 1250 naar 1stal niet in verhouding staan
    mijn 1e express 1250 geladen terug truffelboerderij
    is en blijft natuurlijk een gokje maar 6 stallen inleveren en 1terug dat is niet veel :cry:
    en dit alles alleen om de nieuwe Parfumerie te bemachtigen
    anders liet ik het mij passeren
    geef mijn overige stallen liever weg bij ruil/ cado event
    dan maak je andere blij met jou overtal ;)
    en daar wordt ik dan weer blij van

19. Aspergesteker

Aspergesteker Junior expert

Nou mo ik schijn iets terug te hebben gehad ben aan het graven in mijn invetaris maar zie dus echt niet wat ik terug gehad zou kunnen hebben, waar jan ik dat nog meer terug zien ??? Hellluup

Gggrrrr al zo lang spelen en dan nog vergeten dat je bij dit spel als je iets wil zien wat je net krijgt je in het minste geval je F5 knop moet gebruiken en in het ergste geval alles cleanen en dan op nieuw inloggen was dus weer te ongeduldig heb de verassing nu dus wel gevonden :)

Laatste bewerkt: 13 Mei 2015
    dutchboy vindt dit leuk.
  20. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je hebt een Luxe vracht terug gekregen;)

dutchboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.