Praatgroep Farm express

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 12 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Door het ruilevent en de trein heb ik bijna wel alles van het schaap compleet. De gewone serie van het schaap is compleet nu :inlove: en van de scheerstallen hoef ik nu alleen nog de roze en dan bezit ik alles van het schaap :inlove:. o_Ok de classic + en ++ en de feestelijke schaapskooi hoort hier bij. Ik zit te genieten van mijn schaapjes :D.

Sarriette, tooske58, dutchboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

voor de verandering in plaats van honde hokjes en roze konijn , maar kan die 4e glitter toch niet krijgen

dutchboy vindt dit leuk.
  3. Gozertje

Gozertje Regelmatige auteur

Zou het niet zo zijn dat je meer kans hebt op een mysterieuze stal, door eveneens mysterieuze stallen op de trein te plaatsen. Ik heb ook al een twintig treintjes laten vertrekken (ben nog bezig), doch heb er nog geen enkele gescoord. De trein is weer weg en er staat nog een stal uit te broeden... :music:
    Mijn hamers zijn al lang op en dadelijk ook al mijn gekleurde stallen. :(

dutchboy vindt dit leuk.
  4. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Bij mij werkt dat niet, heb een heleboel mysterieuze stallen op de trein gezeg, het is simpelweg geluk hebben volgens een kansberekening.

Fish, een 4e, goh, ik heb met je te doen;), heb er nog niet eens een.:cry:

dutchboy en .Fisherman. vinden dit leuk.
  5. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

Advertentie
    Kleine kindvriendelijke boerderij zoekt nog een parfumvlinderstal
    Bij ons geen parkeerproblemen,boemeltreintje staat voor de deur.
    Door het treintje hebben wij inmiddels 6 muziekpodia's
    schattige roze stallen en mooie rode en wat oranje,
    bij ons ziet u geen geitenmelk of koeienmelk stallen meer
    ook onze eitjes komen van de bomen, milieu onvriendelijk broedplaatsen hebben wij ook laten verschepen door de trein
    In onze tropische tuin, ziet u papagaaien met hun verenpracht, hun stal is ook toevertrouwd aan de trein.
    U kunt ook uw hond meenemen, wij passen op hem, we hebben inmiddels door de trein ook 6 kennels

Farm - Dobbertje-

Geertrui59, Sifaka, dokajes1988 en 14 anderen vinden dit leuk.
  6. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Leni , als ik de 4e heb en alles wat daarna evt. nog komt aan die glitter meug , krijg je van me met de evt. ruil als het dan kan

dutchboy en leni1955 vinden dit leuk.
  7. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Zo juist een gele guano ...............variatie op een thema o_O

dutchboy en daisy17858 vinden dit leuk.
  8. willie-1955

willie-1955 Forumleerling

Ik heb nog een stal lopen en dat is de laatste die ik nog open.
    Na ongeveer al mijn gele,oranje en paar rode stallen te hebben verspeelt nog geen parfumstal.
    Heb z`n 15 a 20 keer de trein laten rijden en noppes nada en om er 50 tulpguldens aan te spenderen voor elke rit nee dank je lever die dan liever in voor supervoer.

Degene die nog geen parfumstal hebben en doorgaan veel sucses verder.

dutchboy vindt dit leuk.
  9. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik troost je willie ik heb wederom 2 beverstallen classic++ , een gele kleurmengerij en een gele melkstal

dutchboy vindt dit leuk.
  10. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier de parfumdinges gescoord. Hij is leuk.

farmermikkie en dutchboy vinden dit leuk.
  11. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

jippy, eindelijk een parfumerie, na zeker 25 keer de trein te hebben rijden
    nu stop ik ermee. De aanhouder wint!:)

farmermikkie, dutchboy en .Fisherman. vinden dit leuk.
  12. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik heb 11 stallen op het land staan. Nog 1 op de trein, en dan moet ik eerst afwachten wat er uit de trein komt. Ik kan net geen 5 tapijtknoperijen meer maken. Dus dat is voorlopig de laatste rit.

dutchboy vindt dit leuk.
  13. Lieve

Lieve Halfgod

ik ben ook zonder plankjes gevallen om werkstallen te maken en op de trein te zetten
    zal voor een andere keer zijn
    blijf wel met veel kleine rommelstallen zitten de waarde is te laag om een trein mee te vullen, zouden ze toch ook kunnen toelaten
    inplaatst van maar 6 stallen inleveren bv 12 dan geraakte je toch al een deel kwijt

dokajes1988 en dutchboy vinden dit leuk.
  14. moontje68

moontje68 Regelmatige auteur

nog steeds geen parfurmerie snif jammer..
    ik weet niet hoeveel keer ik de trein heb laten vertrekken ben de tel kwijt
    er staat nu nog een mysterie stal op het land ik ben benieuwd of het nu lukt

dutchboy vindt dit leuk.
  15. Lieve

Lieve Halfgod

Moontje we zijn allemaal hetzelfde hé heb ook nog een treintje gevuld het sta nu op het veld
    succes!

dutchboy en moontje68 vinden dit leuk.
  16. boemer49

boemer49 Oudgediende

voor de verandering eens een geel kippenhok ,dan denk ik waar doe ik het voor ...heb al zoveel treintjes gevuld maar hier weer een druppel om ermee te stoppen maar heb nog paar stallen gemaakt om in de trein te laten vertrekken dat kan ik ze ook niet aandoen !!!
    dus maar alle moed bij elkaar en we gaan er maar weer voor ....

dokajes1988 en dutchboy vinden dit leuk.
  17. maad

maad Forum prof

Ik durf het bijna niet te zeggen,maar ik heb nu 3 x een parfumerie.

Gozertje, dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. Lieve

Lieve Halfgod

Maad, vind dat super voor jou

Gozertje, dutchboy en maad vinden dit leuk.
  19. maad

maad Forum prof

Bedankt.
    Ik gun iedereen een parfumeriestal

Gozertje en dutchboy vinden dit leuk.
  20. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Bij de 11 stallen die ik vandaag kon plaatsen had ik ook een 2e parfumerie. Verder 2 textielmolens erbij. 4 oranje werkplaatsen die welkom zijn. Een rood kalkoenhok waar ik blij mee ben en dan nog een geel konijnenhok en gele geitenstal. Die laatste 2 zat ik niet op te wachten, kunnen ook niet echt op de trein. Dus ik ben er klaar mee. Gereedschap op, en nu geen werkstallen gehad die ik toch nooit opzet, dus nu niet echt meer iets over. Maar wel een heel tevreden boerin.
    Ik zat de uitslag na te tellen, ik heb nog 2 stallen opstaan die nog niet klaar zijn, en nog een stal in de inventaris en eentje onderweg.

Gozertje, dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.