Praatgroep Farm express

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 12 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

hoe ik het kan bekijken is dit gunstiger dan met de albino's...je gooit idd. wel paar waardepuntjes weg ....

2. Gozertje

Gozertje Regelmatige auteur

Ze kosten wel veel hamers, die zijn bijna op bij mij.
    Uit de treintjes nog niets bijzonders. Stallen heb ik heel wat gekocht, maar heb toch mijn eerste kiwi :D, 3 vogelbekkers en 2 schildpadden... Heerlijk! :inlove:

3. spelboyke

spelboyke Oudgediende

eindelijk de parfumerie binnen:)

123Pien, DarkDevilDude, owl. en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. the-blacangel

the-blacangel Forumleerling

Nou heb al vele stallen weggereden met de trein maar nog steeds geen vlinderwerkstal pfff.
    Dus stop maar met de trein anders heb ik straks geen stal meer over.

5. Sarriette

Sarriette Junior expert

dat is een super tip die tapijtenknoperij volop scharen .bedankt meggy1960 .ik laat mijn trein weer rijden .je hebt mij weer hoop gegeven voor de trein super bedankt.

-Coco1968- vindt dit leuk.
  6. truus1949

truus1949 Forum prof

goedemorgen mijn trein loopt weer hoop nu dat ik vandaag een parfum krijg
    krijg steeds niets wat ik wat aan heb al 3 keer de textiel en veel gele stallen
    maar heb nog veel voorraad

7. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

goedemorgen,hier 9 treinen gehad maar nog niets bijzonders gekregen:sleepy:

8. beereekhoorn

beereekhoorn Forum prof

Je kan me een img sturen dan kan ik je bij mijn vrienden (of als buur) toevoegen en dan komt het goed denk ik zo :)

9. kokkertje

kokkertje Forum-commissaris

De vlinderwerkstal geeft toch glanspoeder, is het dan een parfumerie ( bedoelt iedereen wel hetzelfde :p )

10. willie-1955

willie-1955 Forumleerling

Pfff gaat weer lekker hier met die trein stop ermee anders heb ik geen stallen meer over nog geen vlinderwerkstal dus.

11. erik19691

erik19691 Actieve auteur

goedemorgen, bij de 3e farm express rit een parfumerie om glanspoeder mee te maken!!! Ik ben blij!!!

DarkDevilDude en bjorke-annika vinden dit leuk.
  12. willie-1955

willie-1955 Forumleerling

Klopt het is de parfumarie de vlinderwerkstal dus voor de glanspoeder

13. yvon61

yvon61 Forum-analist

Dacht he makkelijk, dus maak 10 van die knoperijen, niets te vinden in de schuur. Ben ik nog niet wakker? Waar staan die dingen, soms onder een andere naam?

Ben nu wakker en ze staan dus op bama, maar die kunnen dan toch niet in de trein?

Laatste bewerkt: 15 Mei 2015
  14. lammetjes

lammetjes Actieve auteur

Bij mij helemaal vooraan: "tapijtknoperij"

15. kokkertje

kokkertje Forum-commissaris

Glanspoeder met een geurtje dan :music:
    Vreemde boerderij hierzo ;)

16. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

Wat een goeie tip. Thanx :inlove:.
    Heb nog 177 scharen in mijn schuur liggen. Kan dus nog eventjes doorgaan. :music:

Ik had ook nog een draco stal gekocht, maar daar kwam een kalkoen geel uit :cry: Heel teleurstellend. Ga nu alleen nog voor de vrachten, al mijn tg is al weer op. Heb nog geen kiwistal of schildpad kunnen vinden op mijn farm.

17. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Ik doe het ook met de pindakaas fabrieken, op dit moment hamers genoeg al moet ik zeggen dat ik nu verder ga met de tapijtknoperijen want scharen heb ik wel 10x zoveel als houten hamers :). Mooie tip!!

En uit mijn laatste myst stal.......... yeeeaaah een vogelbekdier :inlove::inlove::inlove:

18. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Gisteren ben ik niet thuis geweest dus de hele dag niet op de boerderij geweest...
    Ik oogst net weer 2 mysterieuze vrachten en krijg 2x de beverstal ++ :eek:
    Uit 2 gekochte Draco kreeg ik een hanenhok en een melkstal oranje...met 15 melkbomen zit je daar ook echt op te wachten -.-
    Op naar de volgende ronde :music:

19. yvon61

yvon61 Forum-analist

Na uitloggen zijn de tapijten tevoorschijn gekomen. De trein is er net mee weggereden, hoop nu eindelijk eens op wat beters dan al die hokken die ik allang heb. Pffffffff heb net zelf maar wat parfum opgedaan, misschien helpt het.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  20. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik heb ook gelijk alle werkstallen van Bahamarama vergeleken. Bij mij is het gewone hout de reden dat ik geen 100 kan maken, en daar vraagt de tapijtknoperij het minst van.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.