Praatgroep Farm express

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 12 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarriette

Sarriette Junior expert

jij bent een echte bofferd stuur een beetje geluk van jou naar mijn /
    . begin de hoop op te geven

dutchboy vindt dit leuk.
  2. balletdanseres

balletdanseres Regelmatige auteur

Hoi hoi even een vraagje mijn trein geeft iedere keer aan dat er te weinig in staat terwijl ik er toch meer dan 1250 punten er in heb. zijn er nog meer mensen die daar last van hebben

dutchboy vindt dit leuk.
  3. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier geen last van

dutchboy vindt dit leuk.
  4. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

heb er ook nog geen last van:wuerg:
    mijn 20e express is onderweg

5. amandeltje

amandeltje Actieve auteur

Ik stop ermee. Ik heb geen geluk. Ik hoef niet weer een kippenwerkplaats of een kalkoenhok geel... ik vind dit absoluut niet in verhouding staan met wat je erin stopt! Ik heb een stuk of tien dingen geplaatst, en ben niet verder gekomen dan gele hokken!

Farmer121965 en dutchboy vinden dit leuk.
  6. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Hier uit de myst stallen een struis geel, wolvenhol en jaja, een beverclassic ++, de zoveelste :)
    Ach ik mik ze allemaal weer op de trein, die bevertjes, vanavond nog 1 keer laten rijden en dan morgen de uitslagen maar es zien van de vrachten die nu op het land staan.

dutchboy vindt dit leuk.
  7. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik heb wel al de 3de schildpaddenstal

_Jeanie_ en dutchboy vinden dit leuk.
  8. yvon61

yvon61 Forum-analist

Een roze eendenstal, haha nog nooit gezien. Maar waar blijft de parfum?? Volgende is in de maak.

Zie net dat die schildpadden (heb er 2) wel heel weinig geld opbrengen op de markt.
    Zeker te traaaaaaaaaaaaaaggggggggggggg.

dutchboy vindt dit leuk.
  9. spelboyke

spelboyke Oudgediende

wel jammer dat je pas verder kunt met de quest als je de parfumerie hebt.

10. Sarriette

Sarriette Junior expert

bij mijn doen de bevers het ook goed ,maar hoop blijven houden

11. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Ik gooi er 2 gele donsveertjes en + de rest die ik niet meer weet en ik krijg.......... een gele donsveer terug :(
    Geel is wel de kleur van de trein merk ik ;)

12. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

doe ik ook zeker
    voorlopig nog genoeg albino vleermuizen
    (met dank aan -Coco1968- voor de tip ) ;)

_Jeanie_ vindt dit leuk.
  13. Sarriette

Sarriette Junior expert

• dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    hier ook niet veel beter denk dat ik ook de laatste rit heb gereden .en ik vind ook de verhouding niet kloppen

wauw jij hebt wel super veel geluk .gefeliciteerd bij jou kan het niet meer stuk

zo dat is wel heel erg zuur .hoop voor jou dat de volgende rit stukken beter is .sterkte

Laatst bewerkt door moderator: 15 Mei 2015
  14. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Helaas...

Hondenhok, hondenhok geel en een ketelsmelderij geel.

Ik ben er klaar mee. Volgende keer beter! :D

15. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier is de trein ook gestopt. Ik kreeg nog een ketelsmederij oranje en voor de rest heb ik 6 bever classic ++ gekregen. Ik zit nu in de beverhandel. xD Geen parfumerie maar wel 3 mooie rode en 1 roze stal gekregen. Ik heb nog weinig wat ik op de trein kan zetten. Nu nog 2 stallen staan maar die zie ik morgenavond wel wat daar uit komt. ;)

123Pien, DarkDevilDude, katbla en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik ben vergeten om de stallen op te zetten, terwijl de extra ep van de huisdieren toch wel erg leuk is. Ik ga dus ook proberen om ze tot morgenavond te bewaren. Ik heb er nu 4 in de inventaris staan. De 5e is onderweg, en als ik het goed heb, heb ik voldoende albino-vleermuizen en gereedschap om de trein nog 12x te laten rijden. Vermoedelijk krijg ik daarbij nog wel een aantal stallen die weer op de trein kunnen. Ik ben dus nog wel even bezig.

17. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

Coco je kunt het ook met tapijtknoperij ....is ook niet zo duur als je genoeg scharen hebt helemaal goedkoop....:music:

#Stoffie78#, Sarriette en farmermikkie vinden dit leuk.
  18. yvon61

yvon61 Forum-analist

De derde textielmolen is binnen, kan zo een winkeltje in stoffen beginnen. Morgen de volgende neerzetten. Heb nog genoeg stallen, dus kan nog even door.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  19. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Bedankt. Ik weet niet hoe lang ik het vol ga houden met het gereedschap, maar volgens mij is de tapijtknoperij een stuk gunstiger, dan kunnen de albino's de verkoop in. 5 tapijtknoperijen, dat tikt er wel hard in.

20. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Joepie, wel géén schildpad, echter inmiddels wel de trotse eigenaar van 2 vogelbekdierenxD
    Uit de express 1 bij rood en een hitsingel, ik heb nu nog 1 stal staan en het treintje rijdt nog een keer.
    Nu nog even duimen voor de parfumerie.:music:
    En met dit geluk heb ik het niet kunnen laten om nog 2 myst. draco stallen te kunnen neerzetten.;)
    Nog even hopen op 1 of 2 schildpadjes.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.