Praatgroep Fantasie

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 17 Mei 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Nog 16 fokhotels gevuld voor 1 en 2. De dubbele items hoeven niet dus dan klaar met event.
     
    Borkie, daisy17858, hwjstolwijk en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier alles weer vol.
    De baha dieren waren aan de beurt en de koekoek.Zo vang ik twee vliegen in een klap;)
     
    Borkie, daisy17858, VosStiertje en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Veel met de koekoek gefokt, maar lever het nog niet in. Wil geen grijze staak. Heb de complete staak van dit event binnen en 1 sieritem extra. Twijfel nog of ik niet door moet gaan met fokken, maar ik ga het niet doen. Er komt volgende maand wel weer een fokevent en dan heb je misschien wel weer knuffels ofzo nodig. Dan kan ik door gaan met de koekoeks. Die quest duren ook oneindig namelijk.

    Doordat ik hier en daar wat SV terug heb gekregen en van de koop buren (mijn dank is groot) heb ik ruim 300SV minder dan ik had toen ik vandaag begon.
     
    Borkie, daisy17858, VosStiertje en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Opa heeft er al 360 supervoer doorheen gejaagd en bijna de staak compleet binnen gevist.
    Had hem al kunnen hebben als ik niet te hebberig was geweest:oops:
    De visstek even verlaten en de molen weer gesmeerd om supervoer te draaien want ik ben blut.
    Misschien vis ik morgen nog een leuke schatkist op met daarin wat supervoer.;)
    Uit mijn boom valt ook niets meer te halen.
    Ik moet alleen nog de arbeiderskoekoek maar heb daar nog lang niet genoeg sterretjes voor.
    Vannacht maar eens rustig achterover leunen in mijn vis stoel en wie weet kan ik een vallende ster vangen.xD
    De BBQ was overigens prima geslaagd:music:
     
    astrid1960, Borkie, daisy17858 en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. irene257

    irene257 Gelegenheidsauteur

    Event inmiddels afgerond, en uit de tropische stal een rode panda gescoord. Dat is zeker een mooie uitkomst.
    S6 voor een ieder.
    Groet Irene
     
    Borkie, daisy17858, beereekhoorn en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    uit de tropische stal een oranje kameel. Was even vergeten dat je ook gekleurde
    stallen kon krijgen van bestaande dieren / werkstallen dus in eerste instantie een
    teleurstelling omdat ik al genoeg kameelstallen heb en dacht een van de vier nieuwe
    te krijgen maar natuurlijk heb ik nog geen oranje stal van bahamarama dus toch wel blij.
     
    Borkie, daisy17858, beereekhoorn en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Uit mijn stal kwam een roze aap, erg blij mee :)
     
    Borkie, daisy17858, hwjstolwijk en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Uit mijn stal een oranje kameel. :cry:
     
    Borkie, daisy17858, hwjstolwijk en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    oranje panda uit de stal altijd blij mee

    event niet afgerond ben nog wel wat dieren aan het fokken voor quest kamelen in het zand lv7
     
    Borkie, daisy17858, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Hier kwam er een Luiaard XXL uit. Helaas geen Flamingo deze ontbreekt alleen nog. Nu maar wachten op een ruilevent en duimen dat de nieuwe stallen erbij zitten.
     
    Borkie, daisy17858, sky57 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. -Dobbertje-

    -Dobbertje- Forummeester

    zeer tevreden, een flamingo stal gekregen
    fijn weekend
     
    Borkie, daisy17858, hwjstolwijk en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. katbla

    katbla Forum freak

    uit mijn stal kwam een miereneter, had ik nog niet, dus ben er blij mee...:)
     
    Borkie, daisy17858, hwjstolwijk en 9 anderen vinden dit leuk.
  13. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Reken daar maar niet op. :cry:
    Ik wil nog steeds een vogelverschrikker ruilen tegen een andere vogelverschrikker en dat kan tot nu toe ook nog steeds niet.
     
    Borkie, daisy17858, hwjstolwijk en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hier de wolkenrij ook geactiveerd en nog weer 16 fokstallen gevuld met verschillende koekoeken om de laatste knuffels te bemachtigen.
    Met een beetje geluk krijg ik deze keer dan ook het sieritem mamakoekoek 2.
    De stal ben ik vergeten op te zetten, en lange gewassen gezaaid, dus dat wordt hem vandaag ook niet meer.
     
    Borkie, daisy17858, blackscorpion64 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Uit de stal een olifant++.
     
    Borkie, daisy17858, blackscorpion64 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    wolkenrij binnen :D alleen opdracht zeven laat ik zitten want dubbele sieritems hoef ik niet. dus bespaar ik liever t supervoer voor een volgend fok event.
    stal staat op t land dus nu even wachten wat daar uit komt :) altijd weer spannend
     
    Borkie, dutchboy, daisy17858 en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    ho wat goed van jullie,ik ben niet verder gekomen dan zilver 5 ....molen draait op volle toeren dus veel hoef ik er niet van te verwachten ...maar het is niet anders ik ga zoeken of er nog ergens s v verborgen zit .....veel plezier met jullie prijzen ...ik ga sparen voor een volgend event ....leonie
     
    astrid1960, Borkie, dutchboy en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    helaas een oranje kameel :(
     
    Borkie, daisy17858, blackscorpion64 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. CorinneB

    CorinneB Forumkoning

    Event helemaal afgerond omdat ik de extra EP goed kan gebruiken. Deze kostte wel heel veel SV. Gelukkig had ik een gul buurtje. Ik zou heel blij zijn met een event waar veel SV en SM te verdienen valt. Kan ik mijn voorraden weer op peil brengen.
     
    astrid1960, Borkie, daisy17858 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. sky57

    sky57 Forum prof

    Hier de wolkenrij ook binnen. Nog 2,5 uur en dan weet ik wat er uit de myst. stal komt.
     
    Borkie, daisy17858, Daxter1966 en 3 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.