Praatgroep Fantasie

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 17 Mei 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    ik doe ook het event wil de wolkenrij met de sieritems .
     
  2. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    ik doe ook mee hoor! ik zie wel hoe ver ik kom :) ik lever gewoon weer pas laat in. als ik het dan niet haal kijk ik wat ik wel kan halen en anders laat ik mijn gefokte dieren gewoon staan voor een ander event waar ik ze misschien goed kan gebruiken.
    had door de vorige babyboom al redelijk wat staan en dat komt me nu weer van pas ;)
     
  3. syphie

    syphie Forumleerling

    yay weer een babyboom op komst, daar hoopte ik al op.

    Dit event is iets te hoog voor mij gegrepen met die aantallen supervoer en bommels die nodig zijn.

    Maar opdracht 2 heeft 5 partytickets en een mysteriestal en daar heb ik in totaal maar 19 bommels voor nodig, dus dat moet makkelijk lukken. Andere spelers met lage levels of lage hoeveelheden supervoer raad ik ook aan om even opdracht 2 te bekijken.

    Voor de rest ga ik lekker wollige scharkens fokken en andere fokquests opdrachten voltooien... en de wolkenrijquest staat nog op me te wachten :)

    succes allemaal!
     
    astrid1960, Borkie, daisy17858 en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. Sidonia99

    Sidonia99 Regelmatige auteur

    Dank je voor je reactie. Ben zelf we een ervaren speler, dus weet hoe ik keuzes moet maken.
    Mijn punt was dat het event niet te halen is, ondanks molenabonnement. De tijd na vorig fokevent is te kort om voldoende voer te maken. Blijf zeker met plezier spelen.
     
    astrid1960, Borkie, daisy17858 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Hier blijven de beestjes ook nog lekker in hun motelletje zitten en opa vist rustig verder.xD
     
    astrid1960, Borkie, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    vrijdag is er een bbd
     
  7. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Zo, heb even 70 fokhotelletjes aangezet. Deze morgen met de BBD leeghalen, heb nog ruim 700 sv achter de hand, dus ik zou het event kunnen halen.
    Ga proberen zo ver mogelijk te komen met de ezel voor de soepquest en zo maar bommeltjes sparen ;)
    Dan kan ik daarna nog kijken of ik iets inlever bij de huidige quest. Ga in ieder geval voor de Tiki stal.
     
    Borkie, daisy17858, blackscorpion64 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. miex84

    miex84 Gevorderde

    Ik wacht rustig tot de bbd, mijn motelletje zit al sinds de laatste bbd nokkievol (was te laat met oogsten) dus die paar uurtjes. Denk dat ik een paar foute konijnen moet fokken maar de rest komt als het goed is straks uit het motel huppelen.. Succes voor een ieder
     
    Borkie, daisy17858, hwjstolwijk en 6 anderen vinden dit leuk.
  9. BoswachterAtusia

    BoswachterAtusia Levende forumlegende


    Heb je al iets gevangen:), want dan kom ik er ook maar bij zitten;)
    En nu maar wachten op de bbd:music:
     
    Borkie, daisy17858, VosStiertje en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Momenteel 1 clown vis en 2 zoen vissen gevangen dus ze bijten lekker hoor.:p
    Dus kom er maar bij, plek genoeg.
    Steken we vanavond ook nog de bbq aan xD
     
    Borkie, daisy17858, VosStiertje en 8 anderen vinden dit leuk.
  11. BoswachterAtusia

    BoswachterAtusia Levende forumlegende

    Dat is een mooie vangst:), ik kom er ook maar bij zitten, heb nog een dokter vis en vliegende vissen nodig;) en dan als het lukt de hoofdprijs van een diamant vis:wuerg:

    Zal ik dan maar wat rendier voor op de bbq meenemen:p
     
    Borkie, daisy17858, VosStiertje en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Goed plan.
    Ik heb ook nog een grote steak van de Schotse Hooglander. Die stel ik ook beschikbaar voor de liefhebbers.8)
    Ondertussen vis ik voorlopig verder. Is wel wat fris vandaag maar gelukkig heb ik nog een warme wollen trui die Schaapje voor mij heeft gemaakt dus die gaat nu aan. :)
     
    Borkie, daisy17858, VosStiertje en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. BoswachterAtusia

    BoswachterAtusia Levende forumlegende


    Dan komt het wel goed vanavond als de bbd gaat beginnen:)

    Heb ook nog wat drank over van het bierfestijn,:music: zal ik ook even meenemen;)
    En wat sla, wortelen,tomaat en radijs voor wat snakjes:p
    Die wollen trui van schaapje komt zeker goed van pas:inlove:.

    Nu maar wachten op de bbd en kijken wat de oogst wordt:)
     
    Borkie, daisy17858, VosStiertje en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    het is bij mij ook niet leuk , ik heb ook geen sv genoeg om 260 van de beertjes te moeten maken ....molen draait overuren dus zie ik wel waar ik uitkom ... dus wachten op de bboom net als jullie veel plezier en succes ....:(:wuerg:
     
    astrid1960, Borkie, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Je kunt ook beslissen om maar een deel te doen. En dan verder gaan met sparen voor bv een nieuw fokdier of neondingen in de toekomst. Heb ik ook regelmatig gedaan. Ik ben gezegend met buren die veel SV kopen. Dus op het moment weinig problemen met mijn SV voorraad
     
    Borkie, daisy17858, VosStiertje en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    heb sinds het carnavalsevent ook geen gebrek aan supervoer meer :). Ga voor de staak en de enkele sieritems, heb toch geen plaats meer op mijn siereilanden.
     
    astrid1960, Borkie, daisy17858 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Zo ik ben klaar met het event. De myst. stal is binnen en dit was mijn doel. Iedereen die nog verder gaat veel suc6. Ik ga nu rustig verder fokken met de schapen en apen. ;)
     
    astrid1960, Borkie, daisy17858 en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hier de fokstal voor de 2e keer gevuld. Nu met allemaal koekoeken. Als ik het goed heb, heb ik de dubbele sieritems dan nog net niet binnen, maar dat schiet dan wel op. Nu nog ruim 1500 supervoer over en ik wil toch een keer verder met die questen.
     
    Borkie, daisy17858, VosStiertje en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dan doen we ongeveer hetzelfde, alleen doe ik het wat langzamer. Ga dit keer toch voor de staak met sieritems, hoe ik die ga halen weet ik nog niet precies. Extra items zijn niet nodig, gezien ik geen plek meer heb.

    Heb de fokschuur voornamelijk gevuld met kameleons, koekoeks, panda's en apen. Wil die questen is een keer afmaken. Heb fase 1 en 2 volledig afgerond inmiddels en heb rond de 120 van die beesten haha.
     
    Borkie, daisy17858, VosStiertje en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Farmer121965

    Farmer121965 Veteraan

    Hier het event volledig afgerond en tijdens de fok een paar keer een leuke overslag gehad.
    Was al lang geleden dat ik nog eens een deftige sprong tijdens de BBD heb gehad.
    Ben nu al tevreden.(na 3 uurtjes BBD)


    Groetjes en succes iedereen
     
    Borkie, daisy17858, VosStiertje en 7 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.