Praatgroep Fantasie

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 17 Mei 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. polkey

    polkey Oudgediende

    Heb wel voldoende sv maar ga deze niet spelen om de reden die de meeste spelers noemen, het veel te hoge aantal wat gevraagd wordt aan sv.
    Blijft gewoon staan tot er een fokevent komt wat wel in verhouding staat met het te leveren aantal.
    Begrijp wel dat dit spel het van inkomsten moet hebben, er komen steeds meer 'koop' acties per maand, maar zou men iets meer aan de speler kunnen denken welke het zonder real money spelen.
    En nu hopen dat BP er ook iets van opsteekt, zonder deze andere spelers stort het op den duur in.

    Mocht ik wel fokken dan is dat voor een upgrade van een stal ;)
    Veel succes voor iedereen die er wel voor gaat.
     
    Borkie, daisy17858, farmhouse10 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    Best wel irritant, dat als je wél mee wilt doen aan dit event, je moet wachten tot morgen voor een babyboom en voerverkoop.... :sleepy:
     
    Borkie, farmhouse10, annigjen en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Goede strategie buuf .Misschien ga ik hetzelfde doen .Ik twijfel tussen alles doen en dit. Ondertussen kan ik alvast het fokmotel vullen dan is morgenavond als ik vrij ben al wat klaar
     
    Borkie, rikmark, daisy17858 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Kijk zo kan het ook:)
    Ik ben ook altijd hebberig maar het past gewoon niet altijd.Als je de keuze hebt gemaakt om de gewone fokquesten af te maken prima maar dan kan deze niet ivm met erg veel sv.Lees je hebt het al gebruikt.

    Hier zeer ruim voorzien maar nooit gekocht en ook geen sneller molentje( wel altijd zeeeeer zuinig).Terwijl ik dat misschien ooit wel doe omdat het ook voor tg kan.
    Fokbeesten probeer ik te kopen met bd en zoals nu met bbb de overdieren in te leveren bij de questen.

    Mijn molentje draait wel altijd.
     
    Borkie, rikmark, blackscorpion64 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Sidonia99

    Sidonia99 Regelmatige auteur

    Blijft toch nog idioot veel SV. Ondanks molenabonnement niet aan te slepen
     
    Borkie, aaltje_03, farmhouse10 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. marrie61

    marrie61 Forumleerling

    Misschien een tip.... ik had ook niet genoeg supervoer, heb een aantal koekoek fok questen afgemaakt waar supervoer bij te winnen is:music:. de koekoek zelf is niet erg duur in aanschaf, stallen zelf neerzetten ook een optie die zijn zo klaar en is er snel een voorraadje.
    zijn wel hoge aantallen wollige scharkens (goed voor de pluche bommels)
    ik heb straks zelfs SV over.
    Dit voor de boertjes/boerinnen die het willen he...... want ook ik vind de aantallen super veel voor niet al te hoge beloningen.....maar kon het niet laten toch het event uit te spelen (sla fase 7 wel over ;))
     
    Borkie, kimmie2012, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Dit is advies voor het doen van het event voor mensen die alles wat moeilijker kunnen overzien. (Lees een uitleg voor de fansite.)
    Zo van hoeveel minimaal nodig om iets te halen wat iemand graag wil.
    En hoeveel SV kan ik dan eventueel nog uit het event zelf halen.
    Geen uitspraak over het feit of het veel te veel supervoer is.
    In het fansite draadje staat het nog uitgebreider
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/bijzondere-fansite.8831/page-11#post-335820
    net als op de fansite zelf.
    zie mijn banner
     
    Borkie, blackscorpion64, kimmie2012 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    Hallo iedereen,

    Ik speel sinds zo`n anderhalve week geleden.
    Mag ik stellen dat de aangegeven moeilijkheidsgraad Fantasy-Event ten opzichte van `t laatste Viking-Event beter kunnen worden omgedraaid !?
    Ik ervaar Fantasy veel intensiever aan voorbereiding dan tijdens `t Viking event, die vond ik namelijk heel simpel, :D hahah.
    Wat vinden jullie ??
     
    Borkie, daisy17858, farmhouse10 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. marrie61

    marrie61 Forumleerling

    aanvulling: ik heb niet de HELE questen afgemaakt ....een paar levels (meerdere koekoek questen) waar supervoer te winnen is
     
  10. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Hier event klaar de wolkenrij geactiveerd en de extra sier items gewisseld voor items die minder tep gaven.
    Nu nog het overschot van de fokdieren op de markt zetten.
     
    Borkie, BoerAnnelies, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Lekker bezig Leo doe je goed
     
    Borkie, daisy17858, farmhouse10 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier het even ook bijna klaar. Moet alleen die van de wolkenrij nog. De extra sietitems ook al binnen
    Inmiddels klaar
     
    Laatste bewerkt: 19 Mei 2016
    Borkie, dutchboy, daisy17858 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Hier moeten de beestjes nog een nachtje langer in de motelletjes blijven:oops:
     
    Borkie, blackscorpion64, dutchboy en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. astrid1960

    astrid1960 Forum-analist

    Level 1 al klaar. Morgen start Babyboom dus vannacht gaan ze alvast het fokhok in.
     
    Borkie, dutchboy, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    uit de stal kwam een rode panda , die had ik dus nog niet:music:
     
    Borkie, BoerAnnelies, stien56 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. jtkoehoorn

    jtkoehoorn Doorzetter

    Ik heb fase 1 en 2 klaar. Hoop met de party -tickets nog wat sv binnen te slepen, anders wordt het voor mij onmogelijk om dit event te spelen. Ik heb nl. nog maar 40 sv. en ook meet de babyboom in het vooruitzicht lukt het me niet om voldoende bommels in de wacht te slepen. Jammer!
     
  17. steentje

    steentje Forumbeginner

     
    Borkie, farmhouse10 en dutchboy vinden dit leuk.
  18. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Heb je het supervoer al uit de "Boom der Wijsheid" gehaald?
     
  19. jtkoehoorn

    jtkoehoorn Doorzetter

    Bedankt voor de tip! heb idd nog niet alle sv gebruikt
     
    Borkie, farmhouse10, dutchboy en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. bobobear

    bobobear Levende forumlegende

    ik ga wel meedoen met dit event,reden,ik wil gewoon alles halen.ik koop geen sv maar ik neem soms wel de molen abo.vroeger kocht ik bijna alles,maar dat vond ik uiteindelijk te duur worden.nu koop ik alleen nog maar waarvan ik zeg dat kan nog wel
     
    Borkie, farmhouse10, annigjen en 1 ander persoon vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.