Praatgroep Fantasie

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 17 Mei 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trix00

    Trix00 Actieve auteur

    Als we baby dieren moeten fokken staat er volgens mij niet bij dat het dropitems zijn, dat staat er nu wel bij, zou het misschien kunnen dat uit sommige fokstallen meer dan 1 pluche Bommel komt.
    Als dat zo is kan de hoeveelheid supervoer meevallen.
     
    Sintra98, VosStiertje, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. grobb

    grobb Forumleerling

    Wat mij betreft is dit een pay to win event. Ik heb geen 560 sv in mijn voorraad staan, kan dit event (zoals ik het nu begrijp) alleen maar uitspelen als ik sv koop. Daar baal ik van; als farmarama meer van dit soort pay to win events gaat houden gaat het spel wat mij betreft de verkeerde kant op.

    Groet grobb.
     
    Sintra98, VosStiertje, harm-jan70 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. CorinneB

    CorinneB Forumkoning

    Geweldig, dank je. Ik raak altijd de tel ergens kwijt.
     
    daisy17858, VosStiertje, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. beereekhoorn

    beereekhoorn Forum prof

    Ik heb aardig wat supervoer en de moelen draait :) Ik ga gewoon kijken wat ik wel en niet kan halen ;) enne die wolkenrij laat ik gewoon links liggen tot dat ik verder alles binnen heb :) we zien wel :)
     
    Sintra98, daisy17858, VosStiertje en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik sla een rondje over.

    Iedereen veel succes met het fokken! :music:
     
    Sintra98, daisy17858, VosStiertje en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    En het zijn zulke leuke sieritems:music:;)
     
    daisy17858, VosStiertje, Borkie en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zijn inderdaad leuke sieritems. :music: Ik heb wel aardig wat sv, maar dat bewaar ik liever voor de neonstallen. :D
     
    Sintra98, daisy17858, VosStiertje en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Als je alleen fase 1 doet hoef je niet te fokken. Dan krijg je de sticker 6 SV en 6 sterren .Makkelijker kun je haast niet aan SV komen
     
    Sintra98, daisy17858, eevee60 en 7 anderen vinden dit leuk.
  9. pandarum12

    pandarum12 Forum-analist

    Leuke Bommeltjes....., maar ik sla toch maar een ronde over. Het kost me teveel sv:wuerg: Volgende keer kan ik vast weer mee doen:)
     
    Sintra98, daisy17858, VosStiertje en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik heb maar 255 supervoer. :sleepy: Ga voorlopig gewoon verder met het fokken van schapen om die quest verder te spelen. Mocht het lukken om nog ergens supervoer extra uit te halen, dan kan ik altijd nog gaan inleveren voor het event. De meeste dieren die ik hiervoor nodig heb zijn op voorraad.
    Ik ga hoe dan ook geen supervoer kopen!
     
    Sintra98, dutchboy, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Jammer dat de verhouding SV tov van de prijzen dit keer heel erg te wensen overlaat.
    Normaal is dit niet het geval. Ga echt geen sv aan dit event spenderen, vind IK gewoon zonde van mijn SV.
    Ondanks dat ik iets van 1700 SV heb.
    Dit keer sla ik gewoon over. :(
     
    Sintra98, daisy17858, VosStiertje en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. katbla

    katbla Forum freak

    ik ga de eerste 5 levels doen, 6 en 7 laat ik voor wat ze zijn, dan maar geen wolkenrij. Het scheelt 149 Bommeltjes, dus bijna 300 SV ....(Vind dat echt TE veel SV gevraagd wordt...:wuerg:)........Zo haal ik de losse sieritems, 5 partytickets, knechtencoupon, myst. stal....
     
    Sintra98, daisy17858, .babouska. en 6 anderen vinden dit leuk.
  13. jennyfarmer

    jennyfarmer Alwetend orakel

    Dit event laat ik ook maar aan mij voorbij gaan. Lang niet genoeg SV en ik ben niet van plan het te kopen. Jammer!!
     
    Sintra98, daisy17858, VosStiertje en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Marianne632

    Marianne632 Junior expert

    In tegenstelling tot voorgaande berichten ben ik wel van plan om SV aan te schaffen. Ik word inmiddels heel moe en sacherijnig van de negatieve berichten voor een event ook maar begonnen is. Voorlopig laat ik het forum links liggen, geen zin om mijn spelplezier te laten bederven door geklaag en gesteun.
    Sorry, moest het even kwijt.
     
    kimmie2012, .babouska., Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Misschien komen de negatieve berichten juist omdat spelers ook graag een event willen kunnen doen maar niet zoals jouw het geld hebben om supervoer te kunnen kopen. Ze draaien misschien al de hele maand sv in de molen en bewaren alles wat ze van events en questen krijgen en als dan de hoeveelheid supervoer wat nodig is zoveel is en je toch niet genoeg hebt snap ik heel goed dat spelers balen. Ik vind de hoeveelheid dat deze keer gevraagd word ook veel en veel te veel.
     
    Sintra98, rikmark, daisy17858 en 16 anderen vinden dit leuk.
  16. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    Helemaal mee eens Thea.
     
    Borkie, Sintra98, daisy17858 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Je zou kunnen kijken of je bij fase 1 zilver kunt doen en fase 2 helemaal dan heb je de Tiki-mysteriestal "Topaz" en nog wat party tickets. Dit is mijn plan tenminste de bommels komen wel binnen bij het fokken van dieren (schaap en aap) waar ik mee bezig ben.
     
    Laatste bewerkt: 19 Mei 2016
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Snap alle berichten op het forum. Ik ben voor mijn doen erg rijk met mijn SV, de molen draait en we hebben veel gekregen de laatste tijd. Eerder kwam ik net rond met 200SV en ging ik er voor om een event uit te spelen, ook al hield dit in dat de teller na het event weer op 0 zou staan.
    Mijn doelen om te fokken zijn minder geworden, omdat het bijna onmogelijk is om een fokquest uit te spelen. Dat laat ik dus maar liggen, maar ik fok meestal wel met een BBD zodat ik fokdieren op voorraad heb.

    Ik heb voldoende SV, mis nog een aantal dieren ( 1 zijde kip, 2 knuffelkonijnen, 3 foute konijnen, 1 knotsgekke kip en nog 1 blottebillenschaap) maar weet nog niet of ik de staak ga halen. Vind de verhouding SV en te winnen prijzen wat tegenvallen.

    Maar er komt wel een BBD komend weekend :)
     
    Borkie, daisy17858, Tesselschade en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. farmhouse10

    farmhouse10 Junior expert

    ik wil bij deze toch ook even wat zeggen dat doe ik eigenlijk nooit maar
    het is een vervelende zaak dat BP spelers zonder inbreng van euro,s buitenspel zet
    zo voelt het in ieder geval

    zonder inbreng van je euro ben je welkom maar doe je niet mee dit is een rare boodschap :mad:

    dit vind ik een vervelende vaststelling ik speel zonder euro,s puur op eigen prestige net als RL geluk koop je niet
    en als je wat wilt bereiken moet je je daarvoor inzetten en inzet hoor je te belonen niet te straffen :cry:

    ik wil graag meedoen met dit fokevent maar het kan niet omdat ik MAAR 320 supervoer heb gespaard !!!!
     
    Borkie, stien56, daisy17858 en 7 anderen vinden dit leuk.
  20. VosStiertje

    VosStiertje Gevorderde

    Wij doen mee met dit event, Fase 1 alleen zilver ( misschien goud en diamant ) en Fase 2 doen we helemaal en dan is het event klaar voor ons.
    Hier genoeg SV op voorraad, maar de beloningen staan niet tot verhouding. Gaan wel fokken, zeker nu er een BBD begint op vrijdag, maar dan gewoon om verder te gaan met openstaande fokquesten.
    Jammer van de pluche Bommels die we dan krijgen en niet weg kunnen geven, daar zouden we dan weer andere spelers heel blij mee kunnen maken.
    Iedereen die mee doet...... heel veel succes.
     
    Borkie, Sintra98, BoerAnnelies en 10 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.