Praatgroep Fantasie

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 17 Mei 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Er staat in de faq elk willekeurig fokdier
    En voor sommige die niet genoeg fokdieren op voorraad hebben ....
    Die zullen met de kippen geiten schapen en konijnen aan de gang moeten:inlove:
     
    daisy17858, VosStiertje, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Je moet fokken om een pluchen bommel te krijgen.
    En je moet natuurlijk fokken om de gevraagde fokdieren in te kunnen leveren.
    Het is precies als in vorige fokevents waarbij je ook baby's moest inleveren en deze komen uit alle fokdieren.
    Of het nu een kip, kameel, vleermuis of koe is maakt niet uit.
    Je krijgt gewoon je pluchen bommel. Zo is het altijd geweest met baby's die extra droppen uit jouw fok.
    Ik heb zelf al 132 fokdieren aanstaan in mijn fokhotel en die oogst ik vrijdag als er hopelijk een babyboom komt.
    Meestal is dit zo dus geduld maar wel vast alles aanzetten.
     
    daisy17858, VosStiertje, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Ja die extra wolkenrijen zit ik al heel lang om te roepen. Zou wel een oplossing zijn.
     
  4. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Oeps :oops:
    Ik schuif snel op.
    Had jij je strandhengeltje ook meegenomen?
    Ik wel hoor
    • [​IMG]
     
    daisy17858, VosStiertje, Borkie en 6 anderen vinden dit leuk.
  5. truus1949

    truus1949 Forum prof

    heb ook bijna alles dus ik ga gewoon voor de roze panda om aan pluchen te komen wel heel veel sv er voor nodig
    maar heb genoeg sv mijn molen draait dag en nacht sv dus ik koop haast nooit sv
     
    Laatste bewerkt: 18 Mei 2016
    daisy17858, VosStiertje, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Och wat is de pluchen bommel schattig......:inlove:
     
    daisy17858, VosStiertje, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ojee als Opa er maar geen gat in brand met zijn sigaar of een gaatje erin met de angel:wuerg:

    Wel veel sv, ik weet dat we het afgelopen event sv verdient hebben maar zo snel wil ik er niet af:cry:
     
    daisy17858, VosStiertje, Borkie en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. ceebee1967

    ceebee1967 Forumleerling

    wauw wel 1 stal te verdienen...ik heb de zomer in mn bol....ik ben toch zeker nie.....haha
     
  9. astrid1960

    astrid1960 Forum-analist

    ik denk dat ik er op ga rekenen dat vrijdag weer een Baby Boom start om 18.00 uur, tot dan mijn voorraad kip, konijn, geit
    en schaap aanvullen. en zien hoe ver ik kom.
     
    daisy17858, Borkie, annigjen en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. rikmark

    rikmark Forum freak

    Ik denk ook dat ik dit event oversla kost inderdaad veel supervoer en de prijzen vallen tegen.
    Heb veel liever een lege wolkenrij mijn schuur puilt uit van de sieritems die ik niet meer kwijt kan.
    Ga lekker alles te koop aanbieden op de markt en hopelijk heel veel BD verdienen :p
     
    daisy17858, VosStiertje, Borkie en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je haalt 2 zaken door elkaar. Bij de baby's was het juist zo dat je wel verplicht het bijbehorende fokdier moest fokken.
    We hebben al wel eerder een fokevent gehad met een extraatje wat bij alle fokdieren kwam, en daar lijkt het nu ook sterk op.

    Ik denk dat ik gewoon weer mee ga doen. Een knechtencoupon vind ik wel leuk, een tikistal waar ik nog maar 1 van de 4 bijzondere dieren heb en dan de wolkenrij.
    Dus straks maar eens rustig kijken wat ik aan dieren heb en wat ik in de fokstal ga gooien.
    Als je niet meespeelt, heb je ook geen lege wolkenrij.
     
    daisy17858, Borkie, Daxter1966 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    ben event moe
     
    daisy17858, VosStiertje, harm-jan70 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Dank voor je aanvulling Coco maar we bedoelen gelukkig hetzelfde ;)
    Opa past wel goed op hoor.
    Heb er ervaring mee dat een windvlaagje het snoertje langs mijn sigaartje liet gaan en toen had ik 2 snoertjes xD
     
    daisy17858, VosStiertje, Borkie en 8 anderen vinden dit leuk.
  14. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    mmm erg lastig uitrekenen wat ik nu al in fokstal moet zetten. Als ik hem nu al vol zet kan ik zo de andere fases niet verder fokken ivm sv dus dat gaat ook niet. van alles denk ik maar een goede basis maken 1ste stap + paar extra en dan na t oogsten even goed verder rekenen. dan heb ik al vast iets meer overzicht hoop ik haha

    wel bedankt voor t uitrekenen en de gegeven tips :)
     
    Laatste bewerkt: 18 Mei 2016
    daisy17858, Borkie, Daxter1966 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. tinus138

    tinus138 Teller

    Hier wachten we eerst of er een bbd komt,anders slaan we even een rondje over.
     
    daisy17858, Borkie, catootje65 en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. pemoli

    pemoli Gelegenheidsauteur

    Ik wil het wel gaan doen maar wachten wel even een eventueel bbd af ;)
     
    daisy17858, Borkie, astrid1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. rikmark

    rikmark Forum freak

    Ik bedoelde dat ik liever een lege wolkenrij win om er sieritems vanuit je schuur op te plaatsen. ;)
     
    VosStiertje, Borkie, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. amandeltje

    amandeltje Actieve auteur

    Ik heb meestal maximaal 200 sv voor een event begint. Meestal kom ik daar dan wel zo'n beetje mee rond, maar deze keer dus echt niet! Jammer! En het is niet op een andere manier op te lossen, door bijvoorbeeld extra BD te gebruiken door wat je tekort komt op ,de markt te kopen. Ik ben deze keer ook heel pessimistisch, terwijl ik dat normaal bijna nooit ben :cry:
     
    daisy17858, VosStiertje, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ik vind ook eigenlijk dat er wel heel veel supervoer gevraagd wordt. Ik zal er nog over nadenken of ik mee ga doen. In ieder geval niet voor de extra sieritems, heb ook geen plaats meer hiervoor.
    Ik heb wel voldoende supervoer (ruim 1400). Er was een tijd, dat ik me rijk voelde met 250, 300 supervoer. Dat zou nu dus bij lange na niet genoeg zijn. Door het carnavalsevent is mijn voorraad supervoer gigantisch gegroeid. Eigenlijk verdenk ik BP er nu van, dat zij beseft heeft dat ze veel te scheutig is geweest met het uitdelen van supervoer. Dus worden er nu events verzonnen waarbij je extra veel supervoer moet inzetten. En zo wordt je dus van je veel te ruime voorraad af geholpen. Zodat je weer naar de winkel gaat snellen om nieuw supervoer te kopen!;) Nou mooi niet hoor bp, ik trap er lekker niet in. Ik ga geen supervoer kopen, heb ik nog nooit gedaan.:)xD
     
    Laatste bewerkt: 19 Mei 2016
    daisy17858, VosStiertje, harm-jan70 en 8 anderen vinden dit leuk.
  20. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Ik ga altijd door met ieder event en mopperen mag. Gelukkig SV op voorraad 4 bruine kippetjes nodig om dit event te halen. Niet Leuk voor andere mede spelers die geen supervoer op voorraad hebben. Want geen Supervoer is kopen !!! Toch jammer. Ik zou graag willen dat ook op het eiland is een keer SV te maken is :inlove:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.