Praatgroep - events 2024

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Klaartjuh, 3 Januari 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. janniekwak

    janniekwak Levende forumlegende

    Ja dat weet ik en ik heb het voer ook in voorraad. Na veel gehannes heeft de stal nu besloten het voer te accepteren, daar ben ik dus blij mee. Echt opschieten doet het op deze manier niet.:wuerg:
     
  2. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Heb je dan ook de pop up en of de beloningen gekregen?
    Zou dit even voor de zekerheid bij jezelf checken :oops:

    Want ben hier zelf begonnen met leveren bij opdracht 1 en de teveel ingeleverde waarde van de stripboeken werd niet meegenomen naar fase 2 (tegenwaarde van 28 geloof ik)

    edit:

    Het kan ook zomaar zijn dat je toch de te veel aan tegenwaarde ingeleverde waardes kwijt bent en dat je daar pas aan het einde van het event achter komt :oops:
     
    Laatste bewerkt: 11 Mei 2024
    Borkie vindt dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik moet nog steeds beginnen met inleveren. xD Ik heb totaal geen idee wat ik heb eb bezit met welke waarde. Vanavond maar eens kijken op mijn gemak. :music:
     
  4. jolanda13

    jolanda13 Teller

    thea ik heb gewoon de prijsjes gekregen superbig staat in mijn inventarislijst
     
  5. thea1963

    thea1963 Forum freak

    ik zal het met een voorbeeld uitleggen:

    Stel je hebt bij opdracht 1 een superbig ingeleverd van 12.007 punten, terwijl je maar 5084 hoeft in te leveren dan ben je zonder dat je het door hebt 6.923 punten aan tegenwaarde kwijt want bij fase 2 begin je weer bij 0

    Bij fase 2 moet 9.800 punten inleveren, je levert een superbig in en je bent dus 2.207 punten aan tegenwaarde kwijt want bij fase 3 ben je weer op 0

    Als je dan bij elke fase alleen maar de superbig's inlevert ben je op het einde van het event heel veel tegenwaarde kwijt die je dan te kort gaat komen wat je nu nog niet merkt
     
    Laatste bewerkt: 11 Mei 2024
    Borkie en vinc051 vinden dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb gekeken en de 1e van 5010 ingeleverd. Ik heb 5021 ingeleverd dus 11 teveel. Als die doortelt zou ik nu 9869 in moeten leveren maar de teller staat nu op 9880. Ben dus die 11 kwijt geraakt.

    Dan telt die toch niet door. Dus alles wat je te veel inlevert ben je kwijt. Want de 1e is 5010 en 9880 is 14890 voor de 2e. Dus ben die 11 kwijt.
     
    -matthias1952- en Borkie vinden dit leuk.
  7. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Kun je de upgrade later weer gebruiken voor arcade of piXelboom?
     
  8. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Klopt Schaapje je moet zo krap mogelijk leveren want de rest ben je kwijt.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  9. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Ik heb even gekeken, die staat netjes in de inventaris, maar zoals ik begreep verdwijnt die na het event.
     
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ik heb de upgrades eraf gehaald
    zodat ze gelijk lopen is nog gunstiger met de tijd verkorters
     
  11. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Maar dan mis je toch 2 arcade stallen die de pixelharten geeft?
    ik wacht gewoon 's avonds totdat de stallen met de upgrades klaar zijn en dan zet ik de booster in,( ik zet hier 3 arcade boosters per dag in) ,
    ik oogst het eventveld dan ook met de hand en aan de farm doe ik op dit moment niks zonder de knechten :oops:xD

    edit:

    ik snap hem, het is natuurlijk een upgrade van een ''stal'' :)
     
    Laatste bewerkt: 11 Mei 2024
    miekje9 vindt dit leuk.
  12. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Nog 63460 punten dan is wolkenrij binnen.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Lees eerst tot voor de edit keer of 3
    toen las ik door en viel er ook weer een muntje bij mij
     
  14. Roos

    Roos Forum-hertog

    Hier ook gewas tekort. Heb nog helemaal niets ingeleverd, maar kom gewas tekort om ook nog de 4e arcadekast voer te geven. Dus heb ik zometeen geen harten genoeg voor 2 comicsstallen en loopt m'n 4e arcadekast niet meer gelijk (want m'n gewassen duren nog een uur of 3 en dat is meer dan dat ene uur waarin de tijdskorting loopt). Het ligt dus in elk geval niet aan het inleveren, want dat heb ik nog niet gedaan.
    Toevoeging: ik heb geen upgrade geplaatst. Vanaf het begin al niet. Dus ook dat is het hem niet.
     
    Laatste bewerkt: 11 Mei 2024
  15. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Je zou kunnen wachten met het oogsten van de arcade stallen totdat je je eventgewas weer kan oogsten en dan de booster inzetten en dan je arcade stallen oogsten en weer voeren
     
  16. Roos

    Roos Forum-hertog

    Ik kwam erachter toen ik het voer maakte. Heb de andere drie toen wel voer gegeven omdat ik de booster toen al had lopen (tegen het vergeten). Oftewel, het loopt nu echt ongelijk, want ik heb voor eentje geen voer en de andere drie wel gevoerd.
    Het is me wel wat met dit event hoor. Starten zonder FAQ en dan roeien met de riemen die je van te voren had willen hebben. Het lijkt me wel een event dat of meevalt of verlengd gaat worden.
     
  17. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Venus, wil je mij,ons jouw geheim verklappen hoe de zweep werkt?:oops:
     
    knoepertje vindt dit leuk.
  18. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik vermoed 1 of meerdere mandjes :oops:xD
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  19. jolanda13

    jolanda13 Teller

    fase 5 staat 89280 inleveren maar in die rij die groen wordt met leveren staat nog 29640.dus zeg het maar als ik er naast zit
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  20. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Als je op het vergrootglas klikt zie je inderdaad bij welk aantal je de beloning krijgt, maar het gaat met inleveren om de middenbalk die bij elke fase weer op 0 begint, ik weet natuurlijk ook niet of dat je bijvoorbeeld een mandje hebt gekocht etc. maar er zijn hier meer spelers die ook aangeven dat je zo precies mogelijk moet inleveren en dat je de waarde die je te veel inlever kwijt bent
     
    Laatste bewerkt: 11 Mei 2024
    -matthias1952- vindt dit leuk.