Praatgroep - events 2024

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Klaartjuh, 3 Januari 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik had net de pauze toets aangezet maar zal kijken of ik het er nog bij kan zetten
    :music:

    gedaan
     
    Laatste bewerkt: 24 Juli 2024
  2. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Miekje waar vind ik een "pindakaascup" aub?? nooit van gehoord......maar ben dan ook roestiger als jij hoor.
     
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    fase 5 bakkerij
     
  4. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Wel dat heb ik dus niet.........in de bakkerij.......hééél raar, sta op alle ambachten reeds jaaaaaaaaren als volledig af.....
     
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  6. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Dank je wel voor de uitleg heel blij mee, we mogen onderhand wel meer sloten krijgen voor goud ? is al jaren geleden beloofd maar komen heleaas ????
     
  7. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Dankjewel Miekje, na veeel zoeken in het praatdraadje ben ik tot de vaststelling gekomen dat ik dat event niet gehaald heb, na 14 jaar spelen !! Vandaar dat is noch de wolkenrij, noch de het recept heb !! Hopelijk komt het ooit eens te koop in de winkel.......

    O ja je kan ook geneeszalf gebruiken, voor de groenten op bahamatje.
     
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Die pindakaascup zou je eventueel ook kunnen kopen op de markt voor bd
     
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  9. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Dankjewel Thea voor deze tip, maar ik heb zo een markt, nl. ik dacht nr. 30, waar amper iets te koop is..........ben even gaan kijken en niets van pindakaascup.
     
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    zoals ik zei freedom wij kennen elkaar al heel lang als je wil dan roep je maar
     
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  11. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Dankjewel Miekje, voor je aanbod !
    Maar ik heb meestal andere dingen in de gouden sloten zitten, en howie's op het veld staan, dus echt dringend is het niet, tenzij het hééééél slecht drop.
    Heb trouwens van een buur ook nog eentje gekregen. :) Blljkbaar iemand die hier meeleest.
    Maar als de nood het hoogst is, weet ik je wonen......enfin bedoel in het spel hé xD------xD

    O ja misschien weet jij nog hoe je je marktnummer kunt vinden ! Was dat niet via de goudblaadjes??
     
  12. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

    hoe vaak moet je in en uitlogen voor het spel gewoon loopt
     
    annigjen vindt dit leuk.
  13. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    hier 1 keer
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  14. jkantenzn

    jkantenzn Gevorderde

    hier nog niet
     
  15. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zo vaak als nodig
    Ik doe 3 farms achter elkaar de eerste was dramatisch en de derde loopt zo door
     
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  16. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik heb alle cookies en chaces verwijderd en hij doet het ook weer goed
     
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ik heb niks verwijder doet het nu ook uitstekend
    om 14:00 is het gewoon te druk met in en uitloggen dus traag en overbelast
     
    annigjen vindt dit leuk.
  18. gero1946

    gero1946 Forumleerling

    ik heb een kleine piraten mand gekocht maar deze is niet geleverd. Als het support formulier invul komt er een opmerking ik ben geen robot klikte er op maar er verschijnt een plaatje waar ik niks mee kan Hoe werkt dat?
     
  19. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Had je al in - en uitgelogd? Bij die plaatjes klik je bij de onderste aan wat bij het bovenste plaatje hoort. Als dat goed is komt er controleren en kan je verder
     
  20. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo Miekje
    Ik heb een vraagje weet jij wanneer die sieritems te winnen waren die die kans op drops en dergelijke geven ik kan wel de zwerm vinden rest niet dank je wel alvast ?
    Grt Tineke
     
    jolanda13 vindt dit leuk.