Praatgroep - events 2024

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Klaartjuh, 3 Januari 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier ook ineens klaar met de katten. En dan heb ik nog alleen maar korte gewassen gebruikt ook xD

    Met de spawn characters ben ik zowat op de helft dus die schiet ook lekker op. Nu maar weer wat katten, tijgers en leeuwen bij maken want daar heb ik aardig in zitten roeien vandaag.
     
  2. Hoe kom ik aan oa zessnarensrruik?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die kan je vinden op de woelige weide. Daar heb je een startboeking gekregen
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. oh jeej helemaal niet gezien! nu maar snel gaan zaaien en oogsten... bedankt
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo er is een code ? wat is dat
     
    jolanda13 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ik weet niets van een code. Als die er is komt hij bij de OA te staan
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. Ik kan het draadje niet vinden... maar hoe kom ik aan stemvorkbloem
     
  8. harriejose

    harriejose Forum freak

    Zaaien op de plantage,
     
  9. ben benieuwd.. wordt spannend of ik het event ga halen wat vandaag eindigt...
     
  10. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Heb me op Katmania een beetje verkeken. Dacht, ga tot de wolkenrij, maar nu moet ik het laatste sieritem nog halen.
    Met 200 katten, 200 leeuwen, 200 tijgers en 200 ocelot wat ik dan nog nodig heb kom ik aardig te kort :eek:

    Op de markt zijn ze ook niet te betalen op dit moment:sleepy:
     
  11. boerwimmels

    boerwimmels Forumbewoner

    Je zou het ook met alleen maar katten kunnen proberen. Die zijn sneller klaar. Met de bonus van de seizoenen en wellicht een oogstbonus voor stallen schiet dat aardig op. Dan moet je natuurlijk wel voer hebben of maken.
     
    #Stoffie78# vindt dit leuk.
  12. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Bij de katten de wolkenrij niet gehaald.... Niet genoeg kunnen oogsten en zaaien...
    Wat bedoelt men met de nieuwe quest link three event? Gaat het over bomen?
     
  13. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Voor het nieuwe event... ik ben niet zo goed in dit spelletje:oops:
    Ik ga relaxt zaaien en oogsten en prijsjes binnen slepen.
    Nog even afwachten wat de prijs is en afhankelijk daarvan kijk ik wel of ik er SM tegenaan ga gooien:music:
     
  14. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Goedemorgen
    Dit event vind ik erg moeilijk ik zie het niet
    Maar wat ik het ergste vind is dat je 1033 :oops: event gewas nodig hebt om 1 spelletje te spelen niet normaal
    Grt en s6 voor degene die meedoen
     
  15. Dylanemmer

    Dylanemmer Forumleerling

    ik denk dat de voetbalkoorts B.P naar het hooft is gestegen met deze event 1033 gewas voor een spelletje .dan ben je volgens mij het spoor helermaal bijster.misschien een aanpassing .jammer hoor
     
  16. Lieve

    Lieve Halfgod

    Top! Enk52 dat jullie toch een faq van het nieuwe event hebben gemaakt
    Maar deze laat ik aan mij voorbij gaan want ik word super nerveus van die dingen te verbinden

    Was feitelijk komen kijken of er al iets bekend was voor vervolg vissen, zal nog wel verschijnen


    Gevonden dat is voor de vissen pffff
     
    Laatste bewerkt: 19 Juni 2024 om 11:55
    pipelepo vindt dit leuk.
  17. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Bedankt Enk voor de FAQ.......

    Denk ook dat ze het noorden kwijt zijn bij BP !! 1033 gewas per spelletje ! :wuerg:
     
  18. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Dat is dit event -.- , de ankerfiches zitten bij de punten ( bij 71.300 punten, 160.700 punten , 261.800 punten en 402.600 punten)
    de alchemisten upgrades zitten ook bij de punten

    De wolkenrij krijg je bij 21 spelletjes, dat zijn 20.660 eventgewas en 1.320 di's (die komen van je hoofdakker en woelige weide)

    Voor de 25 spelletjes heb je nodig:

    24.792 eventgewas
    1.584 di's
     
  19. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Hij staat er nu wel. Had een post vergeten over te zetteno_O
     
    Susannamaria, Borkie, pipelepo en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Is wel belachelijk veel en zeker als je werkt niet te halen geen wonder dat mensen afhaken ze komen geen steek verder zo jammer van dit leuke spel helaas
     
    annigjen vindt dit leuk.