Praatgroep eventquest - Thee helpt altijd

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Afgelopen dagen avonddienst gehad en overdag afspraken... alleen nog maar kunnen zaaien en oogsten, dus nu maar eens even kijken hoe het ervoor staat! :music:

Snowdrops gaat iig wel 's nachts rozen zaaien nu.... optimaal gebruik maken van de nacht omdat het eventgewas maar 5 uur duurt. Ze staat nu op 196 drops en heeft aan het begin allemaal bomen gezet en daarna alleen eventgewas, maar niet optimaal kunnen zaaien en oogsten. Gisteren bijvoorbeeld alleen maar 's ochtends 1x en 's avonds 1x.
    Ikzelf sta nu op 302 drops met alleen maar eventgewas, maar dus ook nog niet optimaal kunnen zaaien en oogsten.
    Vandaag vrij, dus flink aan de slag!:p

Daxter1966, blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

Hier gaat het erg langzaam heb vakantie en ben veel weggeweest de afgelopen weken dus mijn farmpje staat op een laag pitje.
    Ben dus nog niet zover gevorderd. De gewassen schieten al wel een eind op maar de theezakjes daar ben ik nog heel ver van huis dus we zien wel.Een kijken of ik straks veredelde rozen aan zet maar ik zit ook niet al te goed in mijn supervoer maar we zien wel we boeren gestaag verder

Borkie, eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  3. yvon61

yvon61 Forum-analist

Theezakjes brrrrrrr. Die dingen zijn schaars hoor. Ik heb vandaag maar rozen gezet en dan de anjers er maar achteraan. Als dat niet werkt ga ik ook alles met bomen vol zetten. Raar spel hoor, vroeger kreeg je als je het eventgewas zaaide genoeg drops, nu moet je ze ergens anders vandaan halen. Loopt dus niet gelijk met het spel.

Borkie, snietje1, wima3102 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. jtkoehoorn

jtkoehoorn Doorzetter

Borkie bedankt! Ik ga het vanavond proberen

Borkie, Daxter1966 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  5. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Nog 25 koppen thee en dan klaar.

Borkie, eevee60, Daxter1966 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Dat wordt dan een natte boel op je tafel xD

Borkie, schaapje52, LadyPig73 en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Als ik ooit tijd en ruimte heb ga ik ook de XXL bomen proberen.Eerlijk gezegd durf ik het niet aan omdat ik in hetzelfde tijdsbestek 1x rozen en 1x lavendel kan zetten(beide veredeld)

Borkie, annigjen en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  8. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dat was nog voordat de WAC in het spel kwam. Zonder gebruik van WAC zou je nog steeds aardig uit moeten komen.

Ik ben het overzicht helemaal kwijt. Na deze oogst ga ik eerst maar eens stoppen met zaaien en oogsten. Als ik in de namiddag er weer lange stallen opzet, heb ik met een beetje geluk weer een redelijk aantal drops. En dan eerst eens rustig uitrekenen hoeveel eventgewas ik nog moet.

Borkie, -mikmak- en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  9. tinus138

tinus138 Teller

tussenstand hier......1705 en 3 velden vol theebladeren......30 theezakjes.......100 earl grey op voorraad.nog niks ingeleverd .En met nog 97 uur op de teller gaat het wel lekker zo.

10. jtkoehoorn

jtkoehoorn Doorzetter

Oeps! helemaal vergeten dat je thee niet alleen met theebladeren maakt. Helemaal het molenproduct vergeten in mijn berekeningen.
    Nu nog meer di nodig

Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  11. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

xDxD

12. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Elke nacht lang gewas erop maar dan nog zit nu op 523 theezakjes ....
    Zal mij benieuwen ?
    Komen wel erg weinig uit de grond vindt ik :oops::sleepy:
    S6 verder all gewassen bijna klaar

13. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ja dat vind ik ook, ik ben ook benieuwd of je het zonder kunstgrepen uit kunt spelen.

14. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Dan zit je toch al over de helft? het event is nu zo'n 50 uur bezig en duurt nog ruim 90 uur. Volgens mij zit je dus meer dan op schema. Dus dat komt echt wel goed. Ikzelf heb op dit moment 472 theezakjes en ik heb er alle vertrouwen in dat dit ook goed gaat komen.:)

15. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Ja hopelijk heb je gelijk maar soms maar 2 uit gewas vindt ik erg slecht hoor:oops:

maar we ploeteren verder s6

16. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Nee nog niet op de helft , je moet 1110 hebben.
    En de drops van de eerste oogst zitten er ook in daar moet je denk ik 20 uur voor bijtellen.

17. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik moet nog 56 DI hebben

Borkie, blackscorpion64 en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Hier nog 260:music:

Borkie, blackscorpion64 en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

ik nog 278 di's gaat wel lukken. :D

20. vinc05

vinc05 Forum freak

hier nog 461 de eerste dag wel even wat drops met de veredeling gedaan.
    Nu rozen = 75 drops uit 3 velden en vannacht weer veredelde uien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.