Praatgroep eventquest - Thee helpt altijd

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik had jou ook al gestuurd buuf.
    Ik ga eens even rekenen wat ik nodig heb voor de boom en verblijf en een sieritem, dan ben ik dik tevreden. Ik lever ook nog niet in, kan ik eventueel nog iets veranderen. Nog maar even wat zakjes plakken en vullen met theeblaadjes. :wuerg: Succes hoor!

blackscorpion64, Borkie, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Na gisteren mijn frustaties over mijn grote blunder eruit gegooid te hebben in het klaagtopic, toch maar begonnen. Sta nu op bijna 1500 gewassen (en alles op kwartakkers ingezaaid) en 273 theezakjes. Nu ik geen supermest meer heb 8)kan ik helaas geen gebruik maken van de veredelde anjers om mijn DI's bij elkaar te krijgen. Probeer nu eerst zo snel mogelijk alle gewassen binnen te krijgen en daarna sprokkelen voor de drops.

astrid1960, blackscorpion64, Borkie en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. schaapje52

Ik heb de FAQ eens kritisch xD bekeken en zitten rekenen.

Ik ga voor:
    1, 2 en 3 zilver en 4 zilver, goud en diamant. In 4 zit zowel de boom, verblijf en sieritem. xD Wie niet snel is moet slim spelen. :wuerg:
    Dan heb ik nodig aan gewas 3300, aan drop 290 en 220 (55 earl grey)= 510 theezakjes. Ik heb dan nog nodig 510-215= 295 theezakjes.
    De gewassen gaat wel lukken en ik denk dat 295 ook wel haalbaar is. :music: Mijn doel is neergezet. :)

blackscorpion64, annigjen, Borkie en 8 anderen vinden dit leuk.
  4. .Nietje.

.Nietje. Junior expert

Advies; ;)

Bij welk gewas krijg je het meeste theezakjes ???
    Ik moet nog ZOVEEL zakjes voor de Earl grey te maken.

blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
  5. Leo.netten

Leo.netten Teller

wat ik doe is eerst de event gewassen halen en dan zet ik alles vol met xxl en gewone bonen. Denk morgen klaar te zijn met de gewassen, dan de openplek vol met mammoet bomen. Op schat eiland 23 toverbomen dus de di zal wel lukken. Maar zonder mammoets en toverbomen maar met bomen moet het ook lukken.

blackscorpion64, Borkie en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  6. .Nietje.

.Nietje. Junior expert

Bedankt ik zal de volgende keer, als ik geoogst heb ook XXL bomen erop zetten.

7. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Heb toch maar voor de nacht lange gewassen er op gezet en geen stallen. Was ik wel van plan maar had er geen zin in.
    Had mij vandaag ook even 1.000 event gewassen verrekend, maar niet erg want moet morgen toch nog bezig. Nu nog 1.100 gewassen. Is dus te doen. Alleen de DI...

8. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

morgen nog 1 oogst eventgewassen, dan verzinnen hoe ik alle di binnen moet krijgen, nog 786 te gaan:eek:

Maar eerste sieritem is binnen en staat punten te verzamelen :)

blackscorpion64, Borkie en Farmer121965 vinden dit leuk.
  9. schaapje52

Zo de hut is verbouwd naar comfortvelden en heb nu in de schuur aan gewas 4499 en aan di 246. Ik kreeg uit 3 velden met kwart akkertjes 30 di, is 10 per veld. Morgenavond maar weer kijken wat er binnenkomt aan theezakjes. xD

blackscorpion64, Borkie, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Zo het eventgewas binnen. Nu nog de drops zien te verkrijgen:music:. Op dit moment nog 574 te gaan en dat gaat vast wel lukken:)

11. rikmark

rikmark Forum freak

Eventgewas staat nu op 5066 en drops 336, nu lang gewas erop.
    Morgen eens kijken hoeveel drops daar uit komt en dan morgen avond alles vol zetten met XXL bomen. Ben benieuwd wat meer oplevert :sleepy:

schaapje52, blackscorpion64, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

De gewassen heb ik al bij elkaar en van de DI heb ik er nog 707 nodig...dus sinds gistermiddag heb ik er tot nu toe 403 bij elkaar geschraapt. Met nog 110 uur op de klok moet dit denk ik wel goedkomen.

13. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

zucht..:sleepy:..ik haal de hele tijd de theezakjes en de theekopjes door elkaar..:oops:

Sanham, blackscorpion64, Borkie en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Lig volgens mij ook op schema. Nog 509 Di's en 1250 eventgewas. Met nog 3/4 dagen moet dat wel lukken denk ik, hoop ik xD

Iedereen veel succes met rest van het event. ;)

15. sjaan68

sjaan68 Forumleerling

oeps was zeker niet de bedoeling, kan/moet ik hier iets aan doen?

16. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik heb het event afgerond voor een ieder die nog bezig is S6en voor nu welterusten:sleepy::sleepy:

17. enk52

enk52 Levende forumlegende

Ik heb het al voor je opgelost. Gewoon volgende keer proberen er aan te denken. Overkomt iedereen wel eens hoor.:)

schaapje52, blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
  18. voesje

voesje Oudgediende

pfff, gewas bijna klaar maar ik heb maar 217 drops tot nu toe... Lang gewas erop gehad vannacht maar niet echt meer gekregen naar mijn idee. Even doorbijten en zien wat ik binnen kan slepen.

Sanham en Borkie vinden dit leuk.
  19. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Gewas ook bijna klaar, nog een ronde denk ik en dank zij de anjers nu 574 drops, over de helft dus.:D

Daxter1966, blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
  20. jtkoehoorn

jtkoehoorn Doorzetter

Zou het mij nog gaan lukken om dit event nog 450 dropitems te halen? Moet ik 's nachts rozen gaan zaaien?

hildemarc, blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.