Praatgroep eventquest - Thee helpt altijd

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier 3 velden vol met comfort. Bij begin vanavond had ik 100 drops en nu 144. xD

    Morgenavond maar eens kijken wat de schade xD oplevert bij het oogsten.

    Iedereen veel speelplezier en succes!
     
    astrid1960, Borkie, daisy17858 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    hier over 1:30 een lang bloemetje erop op kwartjes
     
    Borkie, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  3. rikmark

    rikmark Forum freak

    Pffff wat zijn sommige al weer ver, kon de farm niet ombouwen zojuist geoogst en toch 125 DI gescoord :), nu anjers gezet en dan gaan we morgen maar eens beginnen.

    Welkom terug schaapje.
     
    Laatste bewerkt: 28 Juni 2016
    astrid1960, Borkie, blackscorpion64 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    de eventgewassen zullen het probleem niet zijn, deze komen makkelijk naar boven. Ben benieuwd wat morgen de DI doen over de hele dago_O
     
    Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  5. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Daar ben ik ook benieuwd naar.Nu 211 drops dat lijkt nog niet echt maar we zullen zien.
     
    Borkie, rikmark en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Zojuist geoogst en alles bijgelezen. Ik heb net 95 eventgewas op grote velden gezaaid, ook al kost dat drops. Morgenvroeg dus een knechtencoupon en kwartveldjes leggen. Nu 145 drops.
     
    Borkie, daisy17858, rikmark en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    De event gewassen gaan best snel. Ben nu met fase 4 goud bezig. DI kom ik te kort. Maar zal niet de enigste zijn.
     
    Borkie, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik maak eerst alle molen dingen
    :inlove:
     
    Borkie, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  9. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Fase 1 t/m 5 zilver klaar, voor de nacht staan er nu 580 kwartakkertjes rozen op.
    Ik heb nog 2428 theebladeren nodig...morgen klaar en dan m'n farm weer ombouwen en wachten op de DI waarvan ik er momenteel nog 840 van nodig heb.
     
    Borkie, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  10. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    ik heb de quest thee helpt altijd helemaal afgerond:)en heb 160 di en 700 gewassen over.
     
  11. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Maar eens kijken wat vandaag brengt met de drops de rozen waren wat zielig die vielen tegen.
    Ben zeer benieuwd of het gaat lukken zonder een veredeling met supermest te gebruiken.
     
    blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Tja, ik heb er nu 146 na dus 95 grote velden eventgewas geoogst te hebben en wat stallen. Op die manier kan ik beter gelijk stoppen met zaaien. 1 dropitem erbij, wat ook nog van buren geweest kan zijn.
     
    blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
  13. bepsels

    bepsels Forummeester

    Dat is inderdaad een zielige opbrengst zeg, wat te doen voor meer drops???
     
    blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
  14. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Hier het gewas nu binnen (had de +1 van de schelp bewaard) en nu maar wachten op de di. Had dit keer geen zin om met de kastanjewolk di te maken, hoefde maar weinig eventgewas dus meer dan genoeg tijd om het via de oogst bij elkaar te krijgen.
     
    blackscorpion64, Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  15. rikmark

    rikmark Forum freak

    zojuist geoogst en heb nu 187 DI :wuerg:schiet niet echt op.
    Ze komen zeer sporadisch uit de grond, moeten zeker de grond beter bemesten om meer drops eruit te krijgen. :p
     
    blackscorpion64, Borkie en eevee60 vinden dit leuk.
  16. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    we horen je niet vaak klagen, moet wel heel erg zijn.
    succes verder
     
  17. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier het gewas bijna binnen. Nog 1x oogsten en dan zijn die klaar. Vanmorgen 73 DI met de oogst van de toverbomen erbij. Straks nog wat stallen en bomen. Vannacht maar weer een lang gewas erop
     
    blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
  18. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    misschien is dat idd wel de juiste instelling schaapje. Maar jij weet volgens mij altijd positief te blijven. (wat een zeer goede eigenschap is) ik helaas niet. zeker als ik vreselijk hard mijn best doe en heel veel gewas weet te maken maar ik blijf hangen op die stomme DI waar ik dus echt niks aan kan veranderen dan schiet er bij mij vanaf mijn tenen omhoog een enorme frustratie in mijn lijf.
    (waarschijnlijk omdat ik t niet eerlijk vind aangezien hard werken in mijn ogen beloond behoord te worden)
    Dus dan kan ik maar beter niet meedoen als ze weer eens zo vreselijk veel DI vragen
     
    blackscorpion64, Borkie, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Misschien je doel bijstellen? b.v.b de eerste 4 levels?
    Dat doe ik op een account waar de drops altijd moeizaam komen ook. Krijg ik meer mazzel anders is dit ook goed.

    En ik ben het wel met je eens dat hard werken beloond moet worden als aan alle rand voorwaarden is voldaan. Dus de bekertjes boven in en af. Dat is een must.Ik heb ze overal af en zie nog behoorlijke verschillen.En zonder geld erin te steken dan he.
     
  20. marliza1

    marliza1 Forum prof

    Vanacht de hazelnoten op kleine akkertjes gehad en sta nu op 290 drops.
    Nu weer verder met de thee, daar heb ik er nu 3000 van.
    Vanavond maar weer lang gewas er op.
     
    astrid1960, blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.