Praatgroep eventquest - Thee helpt altijd

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fairie

fairie Commandant van het forum

Zo doe ik het ook altijd, maar bij dit event hoorde je al in het begin dat de drops zo moeilijk gingen dus ben ik eerst de sieritems gaan doen en tussendoor al als ik genoeg DI's had de Earl Grey voor de 4e fase. Na de 1e 4 fases ben ik voor de laatste fase steeds per stap in gaan leveren. Gisteren kwam ik nog 400 DI's tekort terwijl ik normaal al de DI's compleet zou hebben. Ik heb toen alles eraan gedaan om er nog genoeg te krijgen maar kreeg ze zelfs toen erg weinig binnen. De 1e oogst 50 en daarna met hetzelfde steeds maar rond de 30 terwijl er later ook nog dierenhokken bijzaten. o_Ok met de ochtendoogst had ik er ruim 20 minder dan op de overige dagen van het event. Dit is het 1e event sinds lange tijd die ik niet gehaald heb.

Farmer121965 vindt dit leuk.
  2. keukendeur64

keukendeur64 Forum prof

Heb dat ook al gehad...Een strategie van BP???

3. .corrie.

.corrie. Teller

ik heb zaterdag veel met sm gewerkt en heb het event daardoor helemaal af kunnen ronden
    heeft wel veel sm gekost :cry:

-matthias1952- vindt dit leuk.
  4. Farmer121965

Farmer121965 Veteraan

Ik ben eerst voor de staak gegaan. Je zag dat vele boertjes voor de sieritems gaan dus(mocht ik het niet halen) komen die ooit wel eens te ruil.

5. boemer49

boemer49 Oudgediende

gisteren op het nippertje nog gehaald met veredelde anjers ,ik had er 9 over ...
    nu net de wolken rij gevuld ,en maar aan het volgende beginnen ,ook een puzzeltje ....
    ik ga eerst maar lezen ,dan komt het weer wel goed ....

6. yvon1562

yvon1562 Forumleerling

s m????

7. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

s.m. is Super Mest;)

8. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Heb het event op het laatste nippertje gehaald. Dit is me al heel lang niet gebeurd. En dat terwijl ik momenteel de hele dag thuis ben.
    Ik heb de bekers maximaal, 1 Howie, bonenstaakrij die verhoging geeft van DI, toverbomen en lieve buurtjes.

Maar heb echt alles uit de kast moeten halen om voldoende DIs te krijgen
    • Gestart met volle velden anjers
    • Reuze stallen en turbobomen (met turbomest) laten staan + de pakhuizen
    • Eerst twee kweken van eventgewas met SM, mest en turbomest
    • Elke nacht volledig veredelde rozen
    • Overdag twee velden met eventgewas en een veld met rozen.
    • Tijden tussendoor gevuld met haver en ander gewas.
    • Uiteindelijk alleen maar rozen met SM
    Ik kon de bonenstaak 1 uur voor het einde van het event binnenhalen en had iets van 200 eventgewas over.

Ik had geluk dat ik veel SM op voorraad had. Ben blij met mijn bonenstaak maar heb er wel heel veel SM voor moeten gebruiken.
    Achteraf gezien, vraag ik me af of de verhouding tussen beloning en moeilijkheidsgraad wel terecht is.

Als dit een event met medium moeilijkheidsgraad is, wat moeten we dan wel niet doen voor een event met een moeilijke moeilijkheidsgraad?

schaapje52, hendrika73 en Corrieveen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.