Praatgroep eventquest - Thee helpt altijd

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanne22334

sanne22334 Forum-commissaris

Volgens mij was dit spel alleen goed te doen met knechten en veel SM. Ik ben level 94 en haal normaal verreweg de meeste events, maar de laatste tijd gebeurd het steeds vaker dat ik een event niet halen kan. Ik had 48 uur knechten voor de eventgewassen en daarna alleen maar lange gewassen optimaal ingezet en toch heb ik het event niet gehaald vanwege tekort aan DI. Tijdens een event zet ik geen velden vol met bomen omdat ik alles met de hand moet oogsten, ook heb ik geen howies maar tot een half jaar terug kon ik alles goed halen. Nu niet meer. Als dit een strategie van BP is vind ik dat prima, maar vermeld dan wel even dat dit, zonder hulpmiddelen, een moeilijk te halen event is, dan begin ik er gewoon niet aan. Nu heb ik toch een beetje een kater overgehouden van al die thee, hard gewerkt maar niet gehaald.

eevee60, blackscorpion64, tinus138 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Stond gisterenavond op nog 270 DI te gaan. Alle SM die ik bij elkaar had gesprokkeld weer gebruikt om 2,5 veld met comfortvelden en veredelde anjers met alles erop en eraan te draaien. Daarna 2 velden volgegooid met anjers, die straks om 11.00 uur klaar zijn. Op de open plek staan zoals gewoonlijk mijn bomen en stallen. Ik moet nu nog 61 DI, dus wordt spannend.:p
    Wie nog net wat drops te kort komt, stuur maar een berichtje!

blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Wie kan joke nog een di sturen joke komt er nog wat tekort .
    Graag sturen naar joke.k

Alvast heel erg bedankt groetjes bjorke-annika.

blackscorpion64 vindt dit leuk.
  4. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Gelukt! De anjers leverden genoeg drops op, de molen staat te draaien met de laatste 25 earl grey.
    Dus over ruim een uur is het event afgerond.
    Ondanks niet op tijd oogsten af en toe, het event toch gehaald, met maar 10 supermest. :D

Daxter1966, blackscorpion64 en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. joke.k

joke.k Doorzetter

goedemorgen

alle dagen achter de pc en toch nog 40 DI tekort,dus het waren er wel veel.
    zolang ik speel is me dit nog nooit gebeurd.
    wie kan mij nog aan DI helpen.
    alvast bedankt.

joke.k

blackscorpion64 en yvon1562 vinden dit leuk.
  6. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Er komen er 3 aan.
    buurtjes, ik heb geen drops meer nodig. Stuur ze svp aan andere spelers, die ze nog goed kunnen gebruiken.

blackscorpion64 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  7. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Hier ook net het event afgerond:)het was wel een hele klus om al de di's binnen te krijgen.
    Ik heb nog nooit zo hard moeten werken op de boerderij, toch maar eens even met de boer praten of het niet iets minder kan;)

8. joke.k

joke.k Doorzetter

ontvangen dankjewel.
    kan er zelf ook nog een paar weggeven

9. arie32

arie32 Gelegenheidsauteur

als iemand nog een theezakje over heb, hou ik me aanbevolen. kom er nog 44 tekort

10. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ondertussen heb ik 270 drops over. Wanneer ik vrijdag niet met supermest aan het werk was gegaan, had ik dus vanmorgen het event kunnen afronden. Terwijl ik deze keer dus het event zonder supermest begonnen ben en de eerste nacht eventgewas heb opgezet.
    Doordat ik de eerste avond maar 140 drops had en de volgende morgen uit het eventgewas er maar eentje bij kreeg, had ik er weinig vertrouwen in dat ik het event zonder hulpmiddelen zou halen.
    Woensdag en donderdag een 12-uurs coupon gebruikt voor het eventgewas, en verder gewoon mijn spel gespeeld zoals ik dat tussen events altijd doe.
    Dus ik kan ook niet zeggen dat ik eventmoe ben. Het vorige fokevent heb ik in het weekend gedaan tijdens de babyboom, en vervolgens duurde het ruim een week voordat het volgende event kwam.
    Vanwege de hoge marktprijzen heb ik vanmorgen toch maar wat extra xxl-bomen opgezet, maar het event dat vandaag komt vraagt volgens mij ook weinig inspanning. Dat er iets te doen is op de boerderij in afwachting van het volgende event waar voor gewerkt moet worden, vind ik wel leuk.

11. shaitanu

shaitanu Forumleerling

Goedemorgen, ik mis nog een aantal theezakjes. Als je overhebt, voel ik me aanbevolen.
    Dank

12. mariaschot

mariaschot Junior expert

Hallo, hier hetzelfde verhaal, ik heb 7 farms mijn schoondochter 3 farms en overal op 2 na geen d.i genoeg, echt een baal event en een ding scheelt, die wolk hoef je niet aan te klikken scheelt een paar seconde op alle wolken! Als het de bedoeling is van b.p. dat je een mand koopt uit nood dan hebben ze hier geen geluk, daar begin ik niet aan, twee knechten het hele jaar door vind ik zat. Succes iedereen.
    gr. Maria

blackscorpion64 en yvon1562 vinden dit leuk.
  13. yvon1562

yvon1562 Forumleerling

Vreemd, een tijdje geleden een berichtje gestuurd naar support met probleem van geen d.i. krijgen. Toen werd mij verteld dat ik de enige was die dit had. Jammer, want zo gaat plezier in het spel echt weg

14. LadyPig73

LadyPig73 Regelmatige auteur

Pffff..... gered! Zonder vanochtend de bomen te oogsten. Dan zit ik al in level 99, heb ik iedere dag volop gespeeld, 's nachts langste gewas erop en dan nog pas zo laat klaar. Ik noem dat geen medium, maar echt wel een moeilijk event. Maar goed, de wolkenrij is compleet. Nu op naar de fruitmarkt.

blackscorpion64, farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. tinus138

tinus138 Teller

Hier event ook net afgerond, met nu nog 27 di over. Vond hem best pittig, maar we gaan weer door op naar de volgende. Succes voor die ,die nog even door moeten.

16. matthi2806

matthi2806 Forumleerling

er komt er eentje naar je toe, ik kom er ook nog tekort, wie kan er nog sturen? alvast bedankt
    matthi22806

17. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

nog 5 di te gaan en dan is de staak binnen, krap is dit keer een understatement:oops:

farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Nu nog 4.

Nu ben ik uitverkocht! Kan niets meer weggeven.

Paddington28b en -Coco1968- vinden dit leuk.
  19. liaab

liaab Regelmatige auteur

Ik ben net klaar met het event, dus lieve buurtjes ik heb geen theezakjes meer nodig, help er maar iemand anders mee.

eevee60 en farmermikkie vinden dit leuk.
  20. jawenawe

jawenawe Forumleerling

goedemorgen, kom nog theezakjes tekort, ik hou me ook aanbevolen, alvast bedankt
    jawenawe

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.