Praatgroep eventquest - Thee helpt altijd

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Ik zei toch dat je het ging halen:p Gefeliciteerd!

2. boemer49

boemer49 Oudgediende

hier nog 35 thee zakjes en dan ben ik er ook , dank zij mijn anjers nog 2 uurtjes wachten en hoop ze dan te hebben .....fijne avond en sterkte allemaal voor de laatste loodjes ....

blackscorpion64, farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. .Jacqie.

.Jacqie. Gelegenheidsauteur

Ik zit op alle 3 mijn boerderijen verlegen om DI, dus wie er 1 kan missen, ze zijn van harte welkom bij:
    .Jacqie.
    ehuuskes
    -mandyke-

blackscorpion64 en astrid1960 vinden dit leuk.
  4. -elvira101-

-elvira101- Forum-expert

het is lang geleden dat ik het niet gehaald heb maar deze ga ik niet redden nog 200 DI nodig dat is nog te veel.
    dus maar geen wolkenrij. bomen erop gezet en morgen met de nieuwe quest beginnen. iedereen nog succes.

blackscorpion64, astrid1960 en eevee60 vinden dit leuk.
  5. liaab

liaab Regelmatige auteur

Nog 16 kopjes thee, ik ga een taartje bakken voor bij de laatste kopjes.

6. john-j

john-j Forum-hertog

Ik ben het met je eens.
    Er zijn te veel events in een maand.
    Dat zou echt minder mogen wat mij betreft.
    En je voorraad op peil houden wil dus inderdaad ook niet.
    mvg john-j

hendrika73, pandarum12 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  7. astrid1960

astrid1960 Forum-analist

nog 50 theezakjes, te gaan twee velden vol met lang gewas groente , dus vol spanning........als er nog iemand is met theezakjes graag.

blackscorpion64 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  8. tinus138

tinus138 Teller

Hier nog 59 di nodig, hoop ik morgenvroeg uit de rozen...Hazelnoten en uien te krijgen en de bomen die op staan. De rest alles op voorraad. Het leek een event wat wel te doen was maar intussen vind ik hem toch best pittig.
    Iedereen die net als ik nog even door moeten ploeteren succes en voor wie klaar is proficiat.

eevee60, schaapje52, astrid1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. keukendeur64

keukendeur64 Forum prof

Heb nog 460 di nodig.... Haal ik zelfs met anjers te planten niet binnen...

schaapje52 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  10. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Met dank aan de veredelde rozen heb ik het event over 30 min gehaald, dat word dus morgen want voor nu gaat het licht uit.

Lieve buren van mij, help andere buren morgen maar. Ik heb geen DI meer nodig :)

astrid1960, blackscorpion64 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  11. keukendeur64

keukendeur64 Forum prof

Geef je gelijk, en wat je moet leveren in die menagerie en arboretum....

hendrika73 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  12. ~...Kelly...~

~...Kelly...~ Gelegenheidsauteur

Ik dacht nog wel, dit is een makkelijk event, maar helaas het tegendeel bleek waar!
    Ik moet nog wat DI hebben en dan ook nog in de molen maken, dus ik ben bang dat het hem niet gaat worden.
    Ik vind het erg vervelend dat er best wel weinig DI kwam, en ook dat het in de molen ook best wel lang duurt!
    Ik heb niet de tijd om continu achter de pc te zitten, maar dat had met dit event wel gemoeten, zeker voor die DI!
    Ik denk dat ik hem net niet ga halen, alles gehaald op de laatste voor de wolkenrij, misschiennet op het nippertje als er genoeg DI omhoog komt, anders erg zonde van mijn tijd geweest!!

FarmerBroek62 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  13. pupeluutje

pupeluutje Actieve auteur

Haal het niet :( Paar dagen niet veel tijd gehad, misgerekend met het eventgewas en niet echt erg bereid om veel supermest te gebruiken. Alles binnen behalve de laatste 50 koppen thee voor de wolkenrij.

Ach ja, msn kan ik iemand blij maken met een sieritem en het scheelt mij weer wat geklik: heb nu 100 wolkenrijen of zoiets...

Vraag me wel eens af wanneer dit spelletje ploft: steeds nieuwe bomen, dieren, items.... en dat alles in een sneltreinvaart achter elkaar. Niet één nieuw beest maar vier, zoals onlangs in de tropen. En morgen weer vier nieuwe boomsoorten

Wordt nog een boertje met indigestie: buikpijn door teveel eten :wuerg:

pandarum12, astrid1960 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  14. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Pffft was wel zwoegen maar zojuist het event afgerond.
    Bomen erop voor het volgende event.
    Weekje rust had ik ook niet erg gevonden hoor BP ;)

hendrika73, eevee60, astrid1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik vond juist dat dit event met weinig tijd beter te halen was dan andere events. We hadden weinig eventgewas nodig, dus je kon juist lekker lange gewassen op de akker zetten. Met 2 x per dag oogsten, kon je dit event al spelen. (Level en bekers en gebruik maken van bonestaakrijen etc. hebben natuurlijk wel invloed.)
    Ik vond het aantal van 1110 drops van 3 akkers wel aan de hoge kant. Maar met 10 supermest gebruikt, was ik zaterdag klaar met het event.

16. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Jippieeeee:inlove::inlove:.De laatste drops binnen en de molen draait. Best een pittig event ben blij dat ik het gehaald heb:);)

Oja buurtjes als je dit leest ik heb morgen geen drops nodig als je iemand wilt helpen voel je vrij

hendrika73, eevee60, hildemarc en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. Leo.netten

Leo.netten Teller

Met je eens was een makkelijk event alleen kan je zeker in de lagere levels geen stallen laten staan vooral niet omdat baha niet mee doet. Gewassen waren zo klaar en dan wat je wil, lange gewassen, lange stallen, bomen liefst xxl maar gewone gaan ook.

blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  18. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

nog 39 di te gaan met nog 5 uur op de klok, toch maar even veredelde rozen opgezet. Moet straks goed komen en dan is het event net gehaald:eek:.....en beginnen we vanmiddag met de volgende. Die is een stuk rustiger;)

blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  19. ansimon

ansimon Regelmatige auteur

Ik wilde je een d.i. sturen maar ik krijg de melding dat je niet bestaat.

keukendeur64 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  20. voesje

voesje Oudgediende

Ik ben blij....1 tot en met 4 compleet afgerond dus de sieritems binnen....Alleen de wolkenrij niet maar dat geeft niet. Heb nu 1300 thee over en nog 3 zakjes. Bomen niet geoogst vanmorgen natuurlijk, die bewaren we voor vanmiddag

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.