Praatgroep eventquest - Thee helpt altijd

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miex84

miex84 Gevorderde

Nog 320 di's, dat word m niet, al kan ik natuurlijk ook wat gaan veredelen... ik kom eigenlik nooit drops tekort, maar deze keer is echt pittig

daisy17858 vindt dit leuk.
  2. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Nog 36 Earl Grey. Dat moet haalbaar zijn, lijkt me. Ik kan morgenochtend nog oogsten.
    En anders toch maar een beetje supermest gebruiken.

daisy17858, Daxter1966 en eevee60 vinden dit leuk.
  3. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

hier het event klaar maar heb uiteindelijk wel een mandje gekocht anders had ik het niet gehaald met de dropitems. Ik vind de events steeds moeilijker worden om te halen zeker als je eens een dagje minder tijd hebt ik weet niet of ik het zo volhoudt met boeren ik merk dat ik steeds meer tegenstand krijg om een event te doen. Ik zie sinds gisteravond geen icoontje meer in het tijdklokje staan van het theeevent weet iemand of dat verdwijnt als je het event klaar hebt???Is me nog nooit eerder opgevallen.

mandje09 en daisy17858 vinden dit leuk.
  4. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik heb eens even zitten rekenen wat ik aan drops heb gehaald. Als ik vanavond fase 1 t/m 4 helemaal af heb is dat 750 drops, over 5 dagen is dat 150 per dag van 3 velden en cadeau buurtjes, dat is volgens mij niet eens zo slecht. Ik had er 185 per dag moeten halen om aan de 1110 te komen. Daar komt bij dat ik ook nog 4 dagen gewerkt heb waardoor ik minder kon zaaien en oogsten. Ik vind dit aantal dan toch wel een mooie score. Ik mis natuurlijk dan wel de laatste 360, maar dat was voor mij op deze manier met minder tijd toch niet haalbaar.

5. tooske58

tooske58 Forum-expert

Knap dat je nog zover bent gekomen. Heb net zelf het laatste ingeleverd. De DI doet bij heel veel denk ik de das om. Was echt veel om te halen.

schaapje52, daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  6. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Klopt, dat icoontje verdwijnt als je het event af hebt. (is al langer zo.)

7. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Hier zijn de mensen met SM mammoetbomen in het voordeel. Zij kunnen eindeloos veredelen. Ik ga het dit keer niet halen maar wel een paar leuke prijsjes pakken. Daar moet ik dit keer maar tevreden mee zijn. Mijn voorraadje SM wil ik er niet doorheen jagen. Van de overvloed aan theebladeren ga ik voor mijzelf en iedereen die mee wil drinken, nog een paar potjes thee zetten

8. catootje65

catootje65 Junior expert

Ik heb een paar SM mammoetbomen en kan diverse veredelingen doen, zit inmiddels in lvl 97 maar ook ik ga het niet halen. Bizarre hoeveelheid DI zijn er nodig om dit event op moeilijkheidsgraad "medium" te halen. Ik lees al dat diverse spelers een mandje 'moeten' aanschaffen om het event te halen. Tja... daar doe ik niet aan mee. Ik doe het met wat ik wel kan halen.

mandje09 en daisy17858 vinden dit leuk.
  9. -farmerbert-

-farmerbert- Junior expert

Het was even kielekiele voor wat betreft de drop items. Gisteren moest ik er nog meer dan 400. Nu nog maar 76. Dat gaat wel lukken.
    Al mijn mamoet bomen leverden maar 1 DI per dag op. Gewone XXL bomen ongeveer 1 op 5 en gewone bomen nog minder. Dat schiet niet op.
    Gisteren begonnen met lange gewassen. Op gewone akkers met SM, stol en witte onschuld kan ik binnen 4 uur oogsten en dat levert me bijna 1 theezak per akker op.:)

FarmerBroek62 en daisy17858 vinden dit leuk.
  10. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hier het event klaar met een veld vol bomen, 's nachts anjers en 2x half veld met veredelde anjers, mandje heb ik niet gekocht maar idd (te) veel drops nodig.

11. mandje09

mandje09 Forumleerling

Ik heb stinkend mijn best gedaan, maar moet nu nog 353 drops. Wat heb ik verkeerd gedaan? Hoe kom ik nu aan zoveel mogelijk drops?

12. spelboyke

spelboyke Oudgediende

ik ga de volgende keer zonder sm een event proberen te halen.
    heb nu 1050 di over.

13. Moe154

Moe154 Forum-analist

8)Hoera!
    Een kippenhok oranje uit de mysterieuze stal die ik bij het event gewonnen heb.

14. truus1949

truus1949 Forum prof

moet ook nog 160 di bij mij komen ze ook niet andere keren heb ik ruim genoeg

15. voesje

voesje Oudgediende

Nog 67 om mijn derde sieritem te bemachtigen......Duim!Duim!Duim!!!

daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  16. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

En je hebt morgen ochtend nog dat gaat je lukken ik weet het zeker:p

17. [jeanet]

[jeanet] Regelmatige auteur

nog iemand een dropje over voor jos68 hij moet er nog maar 43
    ik *zijn pleegmoeder* kan terugsturen

18. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

tuurlijk jeanet ik ga aan het werk

19. [jeanet]

[jeanet] Regelmatige auteur

dank je welmiek

20. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Je hebt niks verkeerd gedaan-.-
    De game-designers hebben het fout gedaan...de DI is veel te veel gevraagd op te weinig velden..en voor veel spelers..
    Niet alleen lage levels hebben moeite met het event uit te spelen
    ik ga het ook niet halen ...moet nog 63 kopjes thee maken...dat gaat hem niet worden..
    Of ik had met SM en zo aan de gang gemoeten...maar zo op die manier , speel ik niet graag een event...8)

Je zou nog kunnen proberen ...kleine veldjes met je hoogste gewas...dat moet wel meer EP geven als het eventgewas..
    maar ja met morgen al die fruit-event zet ik dan weer persoonlijk de bomen der op...
    Das ook weer een beetje jammer allemaal...dubbel op events ...:oops:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.