Praatgroep eventquest - Thee helpt altijd

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ik heb net rozen op comfort akkers met mest en supermest gezet.Zonder wolk die heb ik daar niet wel met witte onschuld.
    Er zitten wat veredelingen op maar niet alle ze duren nu nog 8.25 uur dacht ik.Daar verwacht ik de drops mee binnen te halen.

daisy17858 en Borkie vinden dit leuk.
  2. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Nog 270 di te gaan. Ik schakel weer over op veredelde rozen...

3. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Nog 305 theezakjes te gaan...
    In ong. 24 uur heb ik er 197 bij elkaar gesprokkeld en met nog 2,5 dag te gaan ga ik het wel redden :)

Daxter1966, daisy17858 en Borkie vinden dit leuk.
  4. keukendeur64

keukendeur64 Forum prof

Nog 479 di te gaan. Hoe haal je de beker uit de boom der wijsheid?

Keukendeur.

Borkie vindt dit leuk.
  5. Leo.netten

Leo.netten Teller

Je heb wel gelijk voor beginnende spelers is het niet zo makkelijk voor gevorderde spelers is het wel een makkie. Is natuurlijk ook afhankelijk van de tijd die je wil (of kan) besteden. Als je premium bent (zonder is ook maar 2 x p.d) kan je snel de gewassen doen, dan alles vol met xxl bomen zetten en over een aantal dagen zijn je drops binnen. En vanavond zijn mijn drops er.

6. .Nietje.

.Nietje. Junior expert

PFFFFFT moet nog 101 Earl Grey, dus nog 404 theezakjes !
    TIP wat moet ik poten ???
    Ik heb al mijn XXL bomen , rozen en koolzaal erop staan

ZUCHTTTTTTTTTTTTTTTT

Maandag 8.20 uur; Ben klaar YEPPIE
    Heb wel heel wat werk daarvoor moeten verrichten ;)

Laatste bewerkt: 4 Juli 2016
  7. yvon61

yvon61 Forum-analist

Nog 314 zakjes, zou dus uiterlijk maandagmorgen klaar moeten zijn. Pffffffffff kan geen thee meer zien.
    Doe het met anjers en rozen/hazelnoten. Had vanmorgen van 3 velden anjers 123 drops (+ de bomen).

8. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Hier nog 16 kopjes thee maken. Daar kan ik rustig de tijd voor nemen. Buurtjes mogen van mij dus de drops naar anderen sturen. Ik loop nog 3 dagen achter met terugsturen, dus je krijgt er niet minder door terug.

Borkie vindt dit leuk.
  9. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ja ja, het is gelukt. De boom, verblijf en sieritem van fase 4 zijn binnen. :music: Daarna fase 1 helemaal gedaan. Ik ga nu per fase kijken en ga als eerste voor fase 3 goud en diamant voor nog een sieritem. Daar heb ik 130 theezakjes voor nodig. Gewassen heb ik nog in de schuur 4651, dus daar heb ik genoeg van. Nu weer aan di 48, op naar de 130. xD

10. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Nog nooit zoveel moeite gehad met de DI pff. Moet nu nog 35 zakjes thee ( 140 di ) maken dan is alles af. Heb ook nog nooit veredelde rozen gebruikt om aan DI te komen, dit is de 1ste keer, normaal altijd meer dan genoeg drops. Maar met het oog op morgen en maandag hele dag werken leek dit me de enige oplossing. Geen zin om te stressen op het laatste nippertje tussen het werk door :)
    Qua gewas een wassen neus, qua drops een helse klus.

11. tinekesfarm

tinekesfarm Gevorderde

Ja dat is echt een probleem
    moet nog voor earl grey 47 zakjes maken
    En dan nog 200 zakjes thee nou ik denk dat het heel krap wordt :oops:
    Komen erg slecht uit de grond deze keer
    Hopelijk lukt het nog
    S6 iedereen ;)

12. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Helemaal bovenin de boom der wijsheid zit een rune die 300 sterretjes kost. Dat is (na het openen van je akkers) in mijn ogen de belangrijkste rune om naar toe te werken met je sterretjes.
    Als je die rune hebt vrijgespeeld, gaan je bekers voor extra dropitems werken op al je akkers. Bijna een voorwaarde om een event met dropitems te kunnen halen.
    In de stad kan je 2 quests spelen om je bekers op te waarderen, ieder tot 15%. Dan kan je dus maximaal 30% extra kans op dropitems krijgen op al je akkers.

Eenmaal die rune open, moet je nog wel even je bekers daar inleveren. Daarvoor moet je ze even van je akker afhalen. De rune haalt ze uit je inventaris.

Ik hoop dat hier het antwoord op je vraag bijzit.

13. schaapje52

Ik heb dan ook een vraagje. Ik heb alleen van de veeteelt nog 15/15 te gaan, de andere is af. Ik ben al wel aan 15 begonnen, maar er is echt heel veel nodig. Maakt het echt heel veel drops verschil als je 15 ook af hebt of is het verschil minimaal voor de drops.

14. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik vind de laatste paar procenten op dit moment niet de moeite waard om daar je dieren in te leveren.
    Mede door de upgrades van de pakhuizen zijn de dieren op de markt nu giga duur.
    Zelf heb ik beker van de dieren eerst tot rond de 10% opgehoogd. Daar hoefde je nog niet zo heel veel in te leveren.
    Als je dan met je bekers samen rond de 25% zit, heb je al een flinke verhoging van je drops.
    Ik zou zeker niet je vooraad van je dieren te laag laten worden. Je kunt ze beter wat op voorraad houden voor events.

15. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Er zit wel verschil in denk ik maar weinig. Maar ik moet eerlijk zeggen dat op het ene account ze er gewoon beter uitkomen dan op de ander.
    Het verschil bedroeg 95 drops.Terwijl de bekers hetzelfde zijn (vol) overal hetzelfde gepoot(makkelijker met afhalen)
    Random valt gewoon beter de ene kant uit.

16. Hexia

Hexia Teller

Hier moet ik ook nog de laatste doen..heb nu 29% en kan dan 30% halen...dat doe ik voorlopig dus niet..
    Heb soms zelfs meer DI dan Hofje met haar level 99..terwijl ik level 91 ben..
    Tis naar mijn mening ook een soort van willekeur / random gedoe ..waar ik nog steeds niet uit ben hoe of wat..

17. schaapje52

Dan ga ik rustig verder om in te leveren en dan is het geen probleem dat het nog langer duurt. Bewaar mijn dieren wel.

Gewoon geluk hebben met de drops zullen we dan maar zeggen.

Ik zit nu ook op 29/30 en als het heel veel uit zou maken dan was ik flink gaan leveren, maar ik begrijp uit bovenstaand dat dit niet grote verschillen oplevert, dus ik bewaar mijn dieren en lever af en toe wat in. Zo komt die dan ook vol.

daisy17858, Farmer121965, Borkie en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Hier zijn nog 281 drops nodig om de staak te halen. Vanavond zijn de bomen klaar die ik voor de fruitquest opgezet heb klaar en eens zien wat daar vanaf komt. Ik denk dat het met nog bijna 48 uur op de klok wel haalbaar is allemaal

daisy17858, schaapje52 en Borkie vinden dit leuk.
  19. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Nog 340 di in bijna 2 dagen, tot nu toe vandaag 145 binnen gehaald, zal erom gaan spannen maar denk dat het haalbaar moet zijn. Kom net wat eventgewas te kort, dus nog een keertje bijzaaien. Is tot nu toe een aardig event gezien dit niet zo soepel haalbaar is. Reken normaal nooit:oops:.

daisy17858 vindt dit leuk.
  20. knoepertje

knoepertje Oudgediende

Ik merk dat ik niet de enigste ben die verlegen zit om DI:oops:.
    Ben met de theebladeren klaar maar die kopjes thee maken :cry::cry:.

De zakjes willen maar niet komen.
    Moet nog 464 zakjes hebben:mad:.

Nog 104 voor opdracht 4
    Daarna nog voor 90 koppen ( 4 X 90 = 360 ) voor opdracht 5:oops:.
    Nog 2 dagen , hopelijk gaat het lukken :(.

Daxter1966 en daisy17858 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.