Praatgroep eventquest Kleine hulpjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 30 Mei 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Hier het laatste rondje gewassen op het land staan, over 4uur kan ik die binnen halen en dan heb ik citroenen over. De DI gaat wel redelijk, ik moet nog 5 flesjes in de molen maken en heb nog 70 van die afstofdingen nodig. Niks te klagen dus.
    In de avond/ nacht heb ik er elke keer lange gewassen op gezet. Zodoende had ik in de ochtend mooi wat DI. Dankzij de lange knechten en de WAC haalde ik ook mooi mijn lange gewassen ophoog.

De staak is binnen en al geactiveerd. Alles wat ik nu binnen haal is dus extra. Hou er van om een event uit te spelen ;)

daisy17858 vindt dit leuk.
  2. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ja, die heb

3. theav71

theav71 Levende forumlegende

Oke dan moet je sm-liefde van de anjers geactiveerd hebben bij de veredeling, witte onschuld en stol eten, kastanjewolk aanzetten, veld vol zetten met comfortvelden, anjers zaaien, supermest er over en ze zijn klaar. Als je howie`s hebt zou ik die er ook om heen zetten.

4. arie32

arie32 Gelegenheidsauteur

oeps oeps oeps, ik kom nog zoveel dropitems tekort, en morgen loopt het event al af. wie o wie heeft er voor mij 1tje over?

thnx.

arie32

5. arwen1974

arwen1974 Doorzetter

Mogge, Hier dacht ik dat het redelijk ging met de DI, maar valt toch tegen. Ik moet nog 104 plumeaus en 18 flesjes om de bonenstaak en laatste item binnen te halen.
    Maar zou ik alles af willen hebben dan zit ik met alles nog niet eens over de helft, moet ik totaal beide nog rond de 300 :eek: Ergens dus een vette misrekening gemaakt :cry:
    Dus mocht iemand Plumeaus nog weg te geven hebben hou ik me aanbevolen.

6. kereltje113

kereltje113 Gevorderde

Ik heb de wolkenrij binnen en kom nog 180 plumeau's te kort en 198 spuitflessen en die nog binnen zien te halen voor morgen 14:00 uur??
    Heb er een hard hoofd in, maar stug door gaan en hopen dat ik het hele event af krijg.

7. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Bedankt :D

8. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

had ik idd ook gezien, de kalender klopt dus niet!

daisy17858 en astrid1960 vinden dit leuk.
  9. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Hier alles binnen, behalve fase 2 goud en diamant. Eigenlijk vind ik het teveel aan kippen en konijnen voor de beloning die er tegenover staat, maar de gewassen had ik al en de drops ook.
    De laatste gewassen heb ik nog ingeleverd bij goud, als ik vaak genoeg 5 krijg, kan ik die fase nog net doen. Maar eigenlijk moet ik die 5 op het land zetten, en dan nog een keer. Dan heb ik goud nog. 25 konijnen heb ik op de markt gezet voor 1600 BD en nog verkocht ook.
    Ik weet nog steeds niet zeker of ik 40.000 BD over heb voor 1 partydraai, 10 turbomest, 2 sterren, 2200 BD en 2700 EP.

daisy17858, astrid1960 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  10. miex84

miex84 Gevorderde

nog 179 plumeaus... als iemand er 1 over heeft... ik houd me aanbevolen.. word goed aanpoten nu bijzilver fase 8

11. keukendeur64

keukendeur64 Forum prof

Pfff.... Veel te weinig drops binnengehaald... Da's zo spijtig, steeds als er veel drops nodig zijn haal ik het event niet.
    Maar nu ben ik nog maar net over de helft... Ga zelfs de bonenstaak niet halen...

12. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

DI nog niet binnen, eventgewassen bijna 2.000 over.

13. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

kan nog wat sturen wat zoek je

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  14. astrid1960

astrid1960 Forum-analist

ik ga het niet redden,gtekort plumaeu DI. Balen, wel de bonenstaak maar niet het laatste item.

15. boesje46

boesje46 Forum-commissaris

Het event in een rustig tempo gedaan wilde eens kijken als je het op je dooie gemak alles binnen kon halen . Zonder de veredelde
    rozen of anjers alles binnen te halen en is gelukt . En ieder die al klaar is gefeliciteerd en de rest veel succes met het halen van het
    event

daisy17858 en astrid1960 vinden dit leuk.
  16. voesje

voesje Oudgediende

Same here, nog 8 voor wolkenrij maar dan nog 235 voor het laatste item....Dat gaat niet lukken, zelfs niet met rozen vannacht...Jammer!

astrid1960 vindt dit leuk.
  17. jennyfarmer

jennyfarmer Alwetend orakel

Voor het eerst in ongeveer 4 jaar ga ik een event niet halen. Veel te weinig plumeau DI. Heb gelukkig de wolkenrij nog niet vrijgespeeld.

astrid1960 vindt dit leuk.
  18. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Je kunt er voor kiezen om de wolkenrij te laten zitten, en eerst te kijken of je dan wel het laatste sieritem kunt halen.

daisy17858, voesje en Paddington28b vinden dit leuk.
  19. voesje

voesje Oudgediende

Stommiteit van mij maar heb al ingeleverd....dus leer voor de volgende keer: Wachten tot je alles hebt en dan kiezen wat ik wil.

20. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

citroenen over, plumeau's komen ook wel goed maar mis nog een aantal spuitflesjes, moet nog 13 schoonmaakmiddel maken voor diamant 1 en 2. Zie wel of ze nog omhoog komen, is gelukkig alleen maar voor de extra :)

BoerAnnelies en astrid1960 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.